Auteur Topic: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain  (gelezen 3514 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #60 Gepost op: 25-05-2021, 15:49:05 »
Racisme tegen Belgen!

We krijgen het hard te verduren!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #61 Gepost op: 25-05-2021, 16:03:20 »
Ik heb al heel duidelijk verteld wat die hint inhield. De hint was: 1 van de stenen die jij gekozen hebt heeft de ziener ook, de ander juist niet. Daaruit kon ik concluderen dat degene die noch een gele noch een blauwe steen hadden de ziener niet konden zijn.


Dat is wel vaag, want niemand anders heeft zo'n hint gekregen. Maar ik ben wel content met dit antwoord. Om die reden verander ik mijn stem naar Monkatoky, waar ik ook nog niet echt hoogte van krijg.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #62 Gepost op: 25-05-2021, 16:49:11 »
Dus omdat het spel tot nu toe goed gaat moeten we nu beslissingen gaan maken die nergens op gebaseerd zijn?
Niet nergens op gebaseerd hoor, je vertoond wolven gedrag met jezelf vrijpleiten op basis van vage claims waar ik helemaal niets van geloof en gooit verdachten op die niet logisch zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #63 Gepost op: 25-05-2021, 16:51:33 »
Dat is wel vaag, want niemand anders heeft zo'n hint gekregen. Maar ik ben wel content met dit antwoord. Om die reden verander ik mijn stem naar Monkatoky, waar ik ook nog niet echt hoogte van krijg.
Denk je niet dat de wolven mogelijk deze hint kregen naar de ziener? Dat klinkt namelijk ook wel logisch gezien ze best een nadeel hebben met twee zieners ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #64 Gepost op: 25-05-2021, 16:55:19 »
Heb jij ook hints ontvangen ?

Nee niet van de stenen noch de kamers.
Maar degene die Luchtmaniak in zijn posts had verstopt verwijzend naar zijn rol.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #65 Gepost op: 25-05-2021, 17:02:34 »
Denk je niet dat de wolven mogelijk deze hint kregen naar de ziener? Dat klinkt namelijk ook wel logisch gezien ze best een nadeel hebben met twee zieners ::vergroot::

Maar denk jij dat een wolf die hint zomaar zou delen of op z'n minst zou zeggen dat hij een hint heeft gekregen? Bij mijn weten heeft bijna niemand een hint gekregen via de infinity stones.

Bovendien heeft MitchK hem Iron Man gemaakt. Je kan ervan vinden wat je wilt, maar het zet LuchtManiak wel nog eens extra in de schijnwerpers.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2021, 17:04:15 door Chardo »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #66 Gepost op: 25-05-2021, 17:15:38 »
Bovendien heeft MitchK hem Iron Man gemaakt. Je kan ervan vinden wat je wilt, maar het zet LuchtManiak wel nog eens extra in de schijnwerpers.

Maar dat zou je als wolf toch niet doen?
De enige redenen waarom je je andere wolf burgemeester maakt is:

a) als dit groepje wolven echt zo dom is als we beweren.(kans acht ik klein, maar goed.)

b) je schijt hebt gekregen aan het potje en het opgeeft.

Verassend genoeg zijn we nu weg aan het glippen van wat er toe doet. Ultimate weerwolven flashbacks, waarbij het redelijk matig tot slecht ging(vanuit mijn perspectief toentertijd.), waarna het wolventeam alsnog won door domme acties...
« Laatst bewerkt op: 25-05-2021, 17:17:56 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #67 Gepost op: 25-05-2021, 17:49:45 »
Dat bedoel ik toch? Het is totaal onlogisch voor een wolf met een beetje brein om de laatste wolf burgemeester te maken. Een reden dus om LuchtManiak niet weg te stemmen.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #68 Gepost op: 25-05-2021, 17:49:53 »
Ik denk ook niet dat LM de wolf is, is te nadrukkelijk in de schijnwerpers gezet door mitch.

Ik zag dat mijn naam was genoemd, Ik heb een rol die niet beschreven staat dus kan daar helaas geen hard bewijs voor leveren. I.am marry poppins

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #69 Gepost op: 25-05-2021, 17:54:20 »
Chardo jij als marvel kenner verwacht wel dat je me hint snapt, En zal je als wolf meerderen keren de aandacht van de ziener willen trekken, door meerderen keren te zeggen dat je mijn rol mag bekijken.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2021, 17:56:54 door Monkatoky »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #70 Gepost op: 25-05-2021, 17:59:03 »
ik blijf bij convans, maar Kaaasje je blijft mijn tweede verdachte, ik kwam letterlijk samen met sanmol met die namen. Daarnaast kwam ik al eerste met waarom iedereen gelijk met elkaar meeging. en waarom Mitch nog leefde. en ja bent de gene die 2 keer gelijk mee ging zonder argumenten. dus waarom jij en convans het nog steeds niet zien vind ik erg raar en daarom laat ik mijn stem op convans staan
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #71 Gepost op: 25-05-2021, 18:06:35 »
Je moet de pluimen van Sanmol niet op jouw hoed stoppen hoor!

Je gaat straks nog zeggen dat je de sterspeler van dit potje bent

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #72 Gepost op: 25-05-2021, 18:10:15 »
Je kan ook gewoon een keer je mond houden en alles terug lezen en niet blind staren op mij. doei wolf convans ::zwaai::
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #73 Gepost op: 25-05-2021, 18:15:49 »
Je kan ook gewoon een keer je mond houden en alles terug lezen en niet blind staren op mij. doei wolf convans ::zwaai::

Je kan ook gewoon even down to earth doen en je niet opwerpen als de persoon die hier alle wolven gevangen heeft  ::rofl::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #74 Gepost op: 25-05-2021, 18:20:22 »
Chardo jij als marvel kenner verwacht wel dat je me hint snapt, En zal je als wolf meerderen keren de aandacht van de ziener willen trekken, door meerderen keren te zeggen dat je mijn rol mag bekijken.

Hallo, ik ga niet al jullie berichten analyseren op mogelijke hints. Ik moet hier ook altijd alles doen!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #75 Gepost op: 25-05-2021, 18:20:49 »
Ik stem weer op D*N

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #76 Gepost op: 25-05-2021, 18:36:41 »
ik blijf bij convans, maar Kaaasje je blijft mijn tweede verdachte, ik kwam letterlijk samen met sanmol met die namen. Daarnaast kwam ik al eerste met waarom iedereen gelijk met elkaar meeging. en waarom Mitch nog leefde. en ja bent de gene die 2 keer gelijk mee ging zonder argumenten. dus waarom jij en convans het nog steeds niet zien vind ik erg raar en daarom laat ik mijn stem op convans staan
uhm ik vraag gewoon om uitleg? Ik zeg niet dat je meteen villain bent, maar ik vraag om uitleg. Ik heb het namelijk niet zo ervaren dat jij aan de basis van hun dood stond. Dan kun je dat toch laten zien door naar je posts te linken bijvoorbeeld. Want ik heb het dus niet zo ervaren dat je de namen samen met Sanmol noemde.

Ikzelf heb bijvoorbeeld ook genoemd dat ik een villain-gevoel bij Fabiann kreeg voor hij al de stemmen kreeg. Maar ik zou zeker niet claimen dat hij daardoor veel stemmen kreeg en ik aan de basis stond ::rofl::

En mij om die reden verdenken slaat nergens op gezien ik een rol geclaimd heb die de verifiëren valt. We komen echt niet verder als we gewoon maar iemand gaan verdenken omdat diegene iets noemt of omdat diegene je verdenkt.  ::)

Ik vind het dus ook nog steeds vreemd van LuchtManiak, dat hij Chardo nu nog steeds verdenkt....


En over dat gehint dat niet echt duidelijk is... Ik wil alleen zeggen dat vorig potje de wolven gebruikt hebben gemaakt van de hints die de echte ziener achter liet en de burgers die hints niet hebben gebruikt. Anders hadden ze toen ook geweten dat Fabiann jager was en Hillo's claim niet kon kloppen.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2021, 18:39:30 door Kaaasje »

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #77 Gepost op: 25-05-2021, 18:45:19 »
Ik vind nog steeds dat Chipie ff rustig mag doen en ook op Kaaasje mag antwoorden ipv alleen op Convans te gaan. Het klopt gewoon niet dat jij met die namen kwam en zo het goede werk van Sanmol aan het claimen bent!
Så hva gjør vi nå?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #78 Gepost op: 25-05-2021, 19:06:55 »
LuchtManiak, waarom vind je Chardo verdacht? Hij is toch al bevestigd als Spider-Man?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 7 - I've come to bargain
« Reactie #79 Gepost op: 25-05-2021, 19:14:10 »
Ik stem op Chardo