Auteur Topic: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way  (gelezen 2822 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Gepost op: 26-05-2021, 20:59:01 »
Alle overgebleven levenden kwamen om de beurt met knikkende knieën bij Thanos. Een simpele ja of nee werd beantwoord met een blik waaruit niets af te lezen viel.



Maar de laatst overgebleven slechterik bleef toeslaan. Deze keer was het de beurt aan

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

"Dat Avengers initiative, ik heb er een besluit over genomen!" Thanos steekt een vinger op, er ontstaat een oranje gloed en zonder iets te zeggen voelt iedereen diep van binnen wat er gebeurd is.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deadline voor het stemmen is 20.30.

Deelnemers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 27-05-2021, 10:20:03 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #1 Gepost op: 26-05-2021, 21:02:08 »
Hmm, ik blijf bij mijn verdachte: Monkatoky.

Ik vermoed echt dat we met een onervaren wolf zitten

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #2 Gepost op: 26-05-2021, 21:05:59 »
Chardo we pakken hem!


Convans its your time honey ::zwaai::
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2021, 21:07:36 »
Ik stem op mrchipie om z'n domme theorieën

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2021, 21:07:59 »
Als we even Chip negeren, kunnen we rustig nadenken. Want nu wordt het wel gevaarlijk dat de neutrale rol ook niet gaat winnen.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #5 Gepost op: 26-05-2021, 21:09:59 »
Michael denk effe een keer beter na heb wolven eruit gewertk, en convans heeft alleen mij tegengewerkt weg met die wolf negeer convans en stem op hem, dan zijn we klaar
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #6 Gepost op: 26-05-2021, 21:11:36 »
Ik stem op MrChipie

Ik verander mijn stem wss nog, maar deze onzin moet stoppen zeg  ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2021, 21:12:44 »
Ja indd, convans kap eens!
chipsverslaafde <3

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #8 Gepost op: 26-05-2021, 21:16:30 »
Ik ben way niet in de game om al die cultleiders, extra rivalen en dat soort dingen te volgen :') Moeten we nu nog een wolf? Wie is het?
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #9 Gepost op: 26-05-2021, 21:17:27 »
Ik ben way niet in de game om al die cultleiders, extra rivalen en dat soort dingen te volgen :') Moeten we nu nog een wolf? Wie is het?

Nog 1 wolf, maar de neutrale rol komt ook dichterbij de winst

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #10 Gepost op: 26-05-2021, 21:17:50 »
1 wolf en er is nog 1 cult leider met hulpje. trouwens mocht de leerling ziener de wolf gezien hebben gewoon melden want het is toch de laatste. en convans is de laatste wolf 100 procent.
chipsverslaafde <3

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #11 Gepost op: 26-05-2021, 21:24:52 »
Mededeling voor de laatste wolf:

  ::megafoon:: "Vreet asjeblieft een iemand uit dit kibbelstel op!"

In ander nieuws, chardo is een rare keuze, confirmed goodie... De wolf gaat nu langzaam alle los bevestigde mensen eruit halen om het voor ons lastiger te maken. Dus HIDM, PutyourHansup en Kaaasje zijn waarschijnlijk de volgende slachtoffers (Ik zet onze wolf gewoon even voor het blok. Ik riskeer hiermee misschien zelfs mijn eigen leven.)

Vervolgens, het overzicht:


Er veranderd niet zo veel aan mijn verdachtenlijstje...

Convans en Brent, maar toch ook Monkatoky nu (Om 3 man op mijn lijstje te houden.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #12 Gepost op: 26-05-2021, 21:26:03 »
Waarom sta ik op je lijstje? Ik heb het vorige ronde gevraagd en er kwam niet echt een antwoord.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #13 Gepost op: 26-05-2021, 21:30:52 »
De combinatie van heel nonchalant door het spel heen gaan, met iemand anders de hele tijd in discussie blijven waardoor er ruis blijft in het zoeken naar de juiste wolf. (Hierdoor durf ik chipie ook niet helemaal uit te sluiten, alleen nog geen top 3 plaats.)

Het warrige stemgedrag, waarbij enkel op dag 3 er niet onderuit te komen was om mee te gaan op Hautoa.  (Is niet per se slecht, maar wel benoembaar.)

En de mogelijke verspreiding van de wolven tijdens de kamerindeling.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #14 Gepost op: 26-05-2021, 21:38:26 »
Tja, ik zou ook graag hebben dat Chip even zijn mond houdt want het is irritant :’)

Ja, maar er zijn ook argumenten waarom ik niet verdacht ben toch?
Ik zou echt niet 2x mij laten vangen door Captain America, zeker die 2de keer..

En ik ga Mitch nog verdedigen nadat de stemmen geteld zijn, lijkt me ook niet ideaal als wolf.

En nonchalant? Goh, dat valt best mee. Ik wilde Chip even testen en die blijkt geen wolf te zijn en voor de rest observeer ik vooral.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #15 Gepost op: 26-05-2021, 21:42:10 »
Hoezo ruis? Convans is voor mij gewoon de wolf. en hoezo vergeet iedereen alles van hiervoor.... en was grote deels stil omdat ik een hele druke eurovisie week heb gehad wat nu klaar is so.

Ik vind naast convans, er een paar wel door heen fietsen hidm michael en hans. ik noem het alleen effe op.

Convans jij bent de gene die begint elke keer hoor, en je kan zelf beter je grote mond houden een keer zou beter werken.
chipsverslaafde <3

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #16 Gepost op: 26-05-2021, 22:24:02 »
.

En ik ga Mitch nog verdedigen nadat de stemmen geteld zijn, lijkt me ook niet ideaal als wolf.


en daarom ben ik vrij zeker dat jij geen wolf bent.
klaar voor de strijd

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #17 Gepost op: 26-05-2021, 22:56:04 »
Hoezo ruis? Convans is voor mij gewoon de wolf. en hoezo vergeet iedereen alles van hiervoor.... en was grote deels stil omdat ik een hele druke eurovisie week heb gehad wat nu klaar is so.

Ik vind naast convans, er een paar wel door heen fietsen hidm michael en hans. ik noem het alleen effe op.

Convans jij bent de gene die begint elke keer hoor, en je kan zelf beter je grote mond houden een keer zou beter werken.
Lol chipie, ik snap dat je wat meer afwezig was door eurosong, maar wel goed bijlezen voordat je mensen beschuldigt. HIDM heeft al in het begin een rol van gewone superheld geclaimd en die claim was volgens Marvelkenner Chardo zó specifiek dat het wel waar moest zijn. Weten we niet 100% zeker natuurlijk, maar hij is niet meteen hoofdverdachte nummer 1. En ik ben door ziener hillo bevestigd als hero.

Ik wil uiteraard weer meegaan op Monkatoky.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #18 Gepost op: 26-05-2021, 23:10:02 »
Ik denk nog steeds dat we bij D*N of Aurynn moeten zijn qua wie de cultleider is, maar het heeft voor mij geen enkele prioriteit om die te killen. Immers wint de cult met de goodies als de baddies dood zijn, toch? Zolang ze ons helpen om te winnen vind ik het helemaal top.

Brent en Monkatoky vind ik prima verdachten, laatstgenoemde heb ik al vrij vroeg in het spel eens genoemd. Toen verklaarde iedereen me voor gek. Ik denk best dat we daarmee raak zouden kunnen zitten.

Tegelijkertijd kletst Mrchipie ook alle kanten op, dat zou zo maar eens de laatste wolf kunnen zijn. Gezien wat we van de wolftactieken weten  ::rofl::

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 8 - I'm Peter, by the way
« Reactie #19 Gepost op: 27-05-2021, 07:12:20 »
Op mij stemmen ga je niks mee bereiken, Ben geen wolf en nog een persoon minder die hoeft te worden gerekruteerd. Maar dat probeer ik al bijna het hele spel duidelijk te maken. Maar als jullie er zo zeker van zijn dan stem maar op mij.

Het valt me op dat niemand echt een duidelijk spoor heeft, En dat er snel word gevolgd.