Auteur Topic: [HP] Dag 2  (gelezen 2553 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #40 Gepost op: 5-07-2021, 12:19:04 »
Ik ga voor nu even, puur op gevoel, op MrChipie.
Nieky grab a life vest!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #41 Gepost op: 5-07-2021, 12:27:57 »
Ik ga voor ViWiRu.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #42 Gepost op: 5-07-2021, 12:32:06 »
Ik ga nog even teruglezen of ik iets over het hoofd heb gezien, dus voor nu nog geen stem van mij

Ik ga voor ViWiRu.

Prima, ik heb niks te verbergen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #43 Gepost op: 5-07-2021, 12:43:46 »
Het is wel natuurlijk dat de wolven ook niet veel weten en niet konden overleggen. Dus zo flop is het ook weer niet, maar wel lekker voor ons!


Ik vind bovenstaande niet erg passen bij hoe Chip normaal op 'floppen' van wolven reageert. Dit klinkt meer alsof hij zijn eigen actie wil goedpraten. Dus bij gebrek aan beter bewijs deze ronde, stem ik op mrchipie.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #44 Gepost op: 5-07-2021, 12:46:31 »
Ik wijzig naar Hautoa.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #45 Gepost op: 5-07-2021, 13:32:15 »
snap je hoor, ik heb ook geen idee waar ik naar moet zoeken als wolfs aangezien veel dingen die normaal verdacht zijn, nu nog niet verdacht kunnen zijn. Het is echt ingewikkeld.
Kijk dit is voor mij nu ff verdacht. Als ik wolf was geweest had ik in ieder geval een hint gegeven of zelfs lopen krijzen dat ik wolf was om er 1 voor het team te nemen. Het kan natuurlijk een spelfout zijn, maar voor mij lijkt het alsof je zegt waar moet ik zoeken als wolf?

Mijn stem gaat naar Mrchipie voor nu.
Så hva gjør vi nå?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #46 Gepost op: 5-07-2021, 13:36:00 »
Ik heb het druk gehad en daarom nog niks gezegd. Excuses hiervoor, vanaf vandaag actiever.

Ik stem voor nu ook op Mrchipie.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #47 Gepost op: 5-07-2021, 13:38:27 »
Ik wissel naar Mrchipie  :-* :-* :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #48 Gepost op: 5-07-2021, 14:23:59 »
Ik vind het heel vlot meespringen op mrchipie verdacht. Hoewel dat ding van Ricardo wel goed gevonden is. Om een tip te willen geven aan je medewolven dat je wolf bent.

Lijkt me overigens wel slim om dat te doen als je wolf bent. Dan vinden ze elkaar sneller en kunnen ze dus sneller overleggen. Dus wolven: post allemaal snel verborgen tips dat je een wolf bent!  ;D

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #49 Gepost op: 5-07-2021, 14:39:55 »
Convans heeft nog maar een keer gepost

Ik snap de verdenking op mrchipie, maar dit gaat inderdaad wel heel makkelijk

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #50 Gepost op: 5-07-2021, 15:24:28 »
Ja, ik was een weekendje weg. Ik ben bijna mee met het spel, want dit is wel eventjes helemaal anders.


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #51 Gepost op: 5-07-2021, 16:11:18 »
Ik ga maar op die standaard "inactievelingen"trein springen. ookal wil het inderdaad niet zeggen dat je inactief bent als je weinig post. Maar je schiet er ook niet veel mee op als je helemaal niets post, want dan kunnen we geen ideeën vormen.

Dus ik stem voorlopig op Molfreak Arno.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #52 Gepost op: 5-07-2021, 16:40:43 »
Ja, ik vond die mrchipie-quote die Ricardo aanhaalt ook al vreemd. Ik las daar in eerste instantie ook "als wolf" en dacht euuuuuh gaat het zo makkelijk zijn? Maar toen las ik de zin iets nauwkeuriger en was het dus "als wolfs". Ik dacht er toen alleen niet verder bij na dat het wel eens een hint kon zijn van wolf chip. ;D

Sorry mrchipie! Ik heb ook niet veel anders om me op te baseren :-\\

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #53 Gepost op: 5-07-2021, 16:44:17 »
 ??? ??? ??? ??? ??? ???
Oprecht wat bedoel je ::rofl:: Oh ik zie opeens dat de helft op mij gaat, like omdat ik zeg dat de wolven er niks aan kunnen doen? Is toch zo. Ze weten niet wie te kiezen en kunnen ook hun eigen club doden zoals nu is gebeurd. Dus het is niks raars wat ik zeg, daarbij vind ik de gene die er random opspringen zonder er wat bij te zeggen best verdacht. aka D*n

Daarbij ricardos ding, hoe is dat een hint? Like we weten toch niet wat we moeten doen. en dan gaan opeens de helft op mij zonder geldige reden aangezien we niet weten waar we naar moeten kijken. waar in de hell is daar een hint aan?

Trouwens Mitch heeft niks gezegd en stemt nu random op mij! Ook iets raars.
« Laatst bewerkt op: 5-07-2021, 16:50:17 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #54 Gepost op: 5-07-2021, 16:56:16 »
Ik zie eigenlijk niks waarvan ik denk dat iemand zich als een wolf gedraagt, behalve een mogelijke verspreking van Chipie.

Voor mij nog niet een directe rede om op hem te stemmen. Voor nu dus op een inactieve net als Robbie: Molfreak Arno
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #55 Gepost op: 5-07-2021, 17:02:28 »
??? ??? ??? ??? ??? ???
Oprecht wat bedoel je ::rofl:: Oh ik zie opeens dat de helft op mij gaat, like omdat ik zeg dat de wolven er niks aan kunnen doen? Is toch zo. Ze weten niet wie te kiezen en kunnen ook hun eigen club doden zoals nu is gebeurd. Dus het is niks raars wat ik zeg

Daarbij ricardos ding, hoe is dat een hint? Like we weten toch niet wat we moeten doen. en dan gaan opeens de helft op mij zonder geldige reden aangezien we niet weten waar we naar moeten kijken. waar in de hell is daar een hint aan?
Zo'n "mistake" zorgt ervoor dat het lijkt alsof je hint naar je rol als wolf zodat je vriendjes aankomende nacht Mrchipie opgeven als medewolf en jullie lekker kunnen praten. Dat is voor mij het meest verdachte wat is gebeurd afgelopen 2/3 dagen. En dat is in mijn ogen geen ongeldige reden. Het lijkt me niet chill om zomaar inactievere spelers weg te stemmen. En de wolven hebben heel toevallig nu de enige lunch waar het mogelijk was een speler van Team wolf geluncht omdat DRenziboy officieel nog geen wolf was. Aankomende nachten kunnen wolven elkaar niet meer opeten tenzij er nog een rol is die misschien bij de wolven hoort zoals een soort tovenaar ofzo.
Så hva gjør vi nå?

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #56 Gepost op: 5-07-2021, 17:04:29 »
Ricardo ik ben het he chipie, ik maak altijd typ spelling en grammaticale fouten ::rofl::

Ik bedoelde het zoeken naar wat nu wolfse dingen zijn. en ik zelf zou juist niet hinten openlijk want dan heb je juist dit. en zo dom ben ik niet. dan heb ik de vorige potjes wel laten zien dat ik echt niet zo iets zou doen.

Daarbij is dit enorm anders dan andere potjes.

Ik twijfel heel erg wat ik wil doen. Mitch en Dennis die zonder iets te zeggen op mij gaan te makkelijk vind ik verdacht. terwijl het mitch zijn eerste bericht in dit potje is geloof ik.

Maar aangezien het wolfse gedrag moeilijk te zoeken is in dit soort potje. ga ik mee op een inactieve speler. Dat is dan Molfreak arno. ook een reden om eventueel mezelf te redden.
chipsverslaafde <3

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #57 Gepost op: 5-07-2021, 17:12:17 »
Ricardo ik ben het he chipie, ik maak altijd typ spelling en grammaticale fouten ::rofl::

Ik bedoelde het zoeken naar wat nu wolfse dingen zijn. en ik zelf zou juist niet hinten openlijk want dan heb je juist dit. en zo dom ben ik niet. dan heb ik de vorige potjes wel laten zien dat ik echt niet zo iets zou doen.
Je moet dit vooral zien als een compliment. Ik zie je namelijk echt wel expres een spelfoutje of iets dergelijks doen. Als ik in iedergeval wolf zou zijn zou ik jou naam willen doorgeven in de nacht. Hoe onschuldig het ook lijkt.
Så hva gjør vi nå?

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #58 Gepost op: 5-07-2021, 17:16:11 »
Omdat? Daar denk ik toch niet over na tijdens het typen? en ik ga echt niet zulke dingen schrijven als ik wolf zou zijn. en prima als wolven mijn naam doorgeven, Dan hebben ze een dag extra om in die wolven pm te komen ::jaja::


chipsverslaafde <3

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #59 Gepost op: 5-07-2021, 18:16:06 »
Ik heb geen idee nog maar ik ga voor nu op Robbieazerty omdat ik me wel kan vinden in de argumentatie van Kaaasje en het te makkelijk is om een stil persoon weg te stemmen  ::jaja::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves