Auteur Topic: [HP] Dag 5  (gelezen 2694 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #20 Gepost op: 11-07-2021, 12:51:07 »
Aha, dat verklaart. Ja dan zit ik dus in de groep Griffoendors die jij 's nachts niet een berichtje kunt sturen.

Is er btw een schema met wie wat wanneer heeft gestemd? En wat dan de daadwerkelijke stemuitslagen waren? Met die dubbele stemmen en stemmen die misschien wegvallen, lijkt me dat wel handig.

Ja, er is gisteren een extra stem gevallen op Mitch. Convans en Tim hebben allebei op hem gestemd. Interessant genoeg stemde Convans die dag daarvoor ook op Mitch en toen was er geen extra stem. Dus, de stem kan eigenlijk alleen getriggerd zijn door Tim. Potentieel kan dat Tim vrij spreken, maar kan ook een rol zijn zoals Patty Park - maar dan met mannen? De kans daarvoor is wel erg klein gezien Tim geen Patty Park kan zijn.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #21 Gepost op: 11-07-2021, 14:52:32 »
Ugh jesus gross. Ik neem aan dat de andere ook een lijfwacht is.

Edit: Mitch K. zijn stemmen..

Dag 1: Mr.Chipie
Dag 2: Mr.Chipie (dubbel)
Stemmers: D*N, Hillo, Hautoa, Ricardo, Hans, Vermoljoen en Molcrazy
Dag 3: Hillo (dubbel)
Stemmers: D*N, Nieky, en Belg
Dag 4: ViWiRu
Stemmers: JaccoS

Conclusie: Zoals ik al eerder speculeerde D*N is goed én snap niet helemaal hoe Mitch K. dit niet eerder heeft gezegd..
Misschien mis ik iets maar ik snap niet helemaal hoe je hieruit de conclusie trekt dat D*N hierdoor goed is?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #22 Gepost op: 11-07-2021, 14:57:08 »
Ik snap het ook niet maar hey




 ;D ;D ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #23 Gepost op: 11-07-2021, 15:01:53 »
Misschien mis ik iets maar ik snap niet helemaal hoe je hieruit de conclusie trekt dat D*N hierdoor goed is?

Ik ben de leerlingziener en jij bent een wolf so stop this act...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #24 Gepost op: 11-07-2021, 15:15:22 »
Wait, what?!  ::oink::

Dus we moeten Kaaasje stemmen? En wie heb je nog meer gezien?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #25 Gepost op: 11-07-2021, 15:18:05 »
Wait, what?!  ::oink::

Dus we moeten Kaaasje stemmen? En wie heb je nog meer gezien?

Ik maak maar een grapje meid, maar wou even zien wat Kaaasje zei.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #26 Gepost op: 11-07-2021, 15:28:49 »
Ohw  :-X

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #27 Gepost op: 11-07-2021, 15:53:52 »
Ik ben de leerlingziener en jij bent een wolf so stop this act...
Als je mij als wolf hebt gezien is er toch zeker iets mis gegaan met een toverdrank oid want ik ben geen wolf ::ohno::

En nu heb je mijn vraag nog niet beantwoord? Eerder had D*N ook al gezegd dat hij geen dubbele stem had toen je dat opperde. Bovendien blijkt dus uit die rolomschrijvingen die we gelezen hebben dat een dubbele stem op bepaalde rollen kan gelden en dus niet standaard voor elke stem is.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #28 Gepost op: 11-07-2021, 15:58:12 »
Als je mij als wolf hebt gezien is er toch zeker iets mis gegaan met een toverdrank oid want ik ben geen wolf ::ohno::

En nu heb je mijn vraag nog niet beantwoord? Eerder had D*N ook al gezegd dat hij geen dubbele stem had toen je dat opperde. Bovendien blijkt dus uit die rolomschrijvingen die we gelezen hebben dat een dubbele stem op bepaalde rollen kan gelden en dus niet standaard voor elke stem is.

Bij Mitch K. telde de stem dubbel als hij op dezelfde persoon stemde als Fred en George. Dat is twee keer gebeurt. Beide keren stemde D*N hetzelfde als Mitch K.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #29 Gepost op: 11-07-2021, 16:04:35 »
Bij Mitch K. telde de stem dubbel als hij op dezelfde persoon stemde als Fred en George. Dat is twee keer gebeurt. Beide keren stemde D*N hetzelfde als Mitch K.
Maar het kan toch ook nog zijn dat Mitch de ene keer met Fred en de andere keer met George stemde? Of dat hij een keer met Fred of George stemde en de andere keer er een andere reden was dat er een dubbele stem was? Of dat er twee keer een andere reden was dat er een dubbele stem was?

Ik vind het vrij gevaarlijk om dit conclusie te trekken zonder dat we alle redenen weten waarom een stem dubbel kan tellen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #30 Gepost op: 11-07-2021, 16:12:27 »
Maar het kan toch ook nog zijn dat Mitch de ene keer met Fred en de andere keer met George stemde? Of dat hij een keer met Fred of George stemde en de andere keer er een andere reden was dat er een dubbele stem was? Of dat er twee keer een andere reden was dat er een dubbele stem was?

Ik vind het vrij gevaarlijk om dit conclusie te trekken zonder dat we alle redenen weten waarom een stem dubbel kan tellen.

Nee, want de enige die die keer met Mitch stemde was Nieky. Nieky is geen Fred of George, dus kan dat alleen nog D*N zijn geweest. Je bent nu gewoon aan het saboteren dame!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #31 Gepost op: 11-07-2021, 16:28:15 »
Nee, want de enige die die keer met Mitch stemde was Nieky. Nieky is geen Fred of George, dus kan dat alleen nog D*N zijn geweest. Je bent nu gewoon aan het saboteren dame!
En hoe weet jij dat Nieky geen Fred of George is? Hij geeft z'n kracht wel genoemd maar ik weet in ieder geval niet bij welk personage die kracht hoort? En hoe weet jij zeker dat er die keer geen andere reden was dat er een dubbele stem was?

Ik bedoel, ik hoef echt niet op D*N te stemmen deze ronde omdat ik hem verdacht vind, maar dat is iets anders dan hem volledig vrij te pleiten...

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #32 Gepost op: 11-07-2021, 16:29:38 »
Ik zelf twijfel tussen de volgende mensen:
- molfreak anno
- miek
- convans
- Robbie

Ik hou dit topic nog effe in de gaten of er nog goede aanknopingspunten komen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #33 Gepost op: 11-07-2021, 16:41:28 »
Ik stem gewoon weer gezellig op Convans ::regenboog::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #34 Gepost op: 11-07-2021, 16:43:15 »
En hoe weet jij dat Nieky geen Fred of George is? Hij geeft z'n kracht wel genoemd maar ik weet in ieder geval niet bij welk personage die kracht hoort? En hoe weet jij zeker dat er die keer geen andere reden was dat er een dubbele stem was?

Ik bedoel, ik hoef echt niet op D*N te stemmen deze ronde omdat ik hem verdacht vind, maar dat is iets anders dan hem volledig vrij te pleiten...

Vind het wel grappig hoe je het hele spel al niks heb gezegd en nu opeens zo vocaal bent. Wolf!!! Je staat op mijn radars.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #35 Gepost op: 11-07-2021, 16:47:31 »
Je staat op mijn radars.
Zo zo Kaaasje, op de radars van meerdere van Sanmol z'n persoonlijkheden  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #36 Gepost op: 11-07-2021, 16:53:07 »
Ik ga ook vast stemmen zodat ik het niet vergeet

miek1999
You'll never walk alone

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #37 Gepost op: 11-07-2021, 16:58:56 »
Ik zelf twijfel tussen de volgende mensen:
- molfreak anno
- miek
- convans
- Robbie

Ik hou dit topic nog effe in de gaten of er nog goede aanknopingspunten komen.

Ik ook (ofja niet aan mezelf ;D), ik ga nogmaals voor Robbieazerty
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #38 Gepost op: 11-07-2021, 17:01:16 »
Maar zou je eventueel kunnen uitleggen waarom?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #39 Gepost op: 11-07-2021, 17:06:16 »
Omdat ik even in het stemgedrag aan het terugkijken was en zag dat je tot nu toe steeds op Griffoendors hebt gestemd (maar daar zijn er meer van), ik uiteraard niet op mezelf ga stemmen, en ik denk dat Molfreak actiever zou zijn als ie wolf was dus dan blijf jij over uit dat lijstje van Monkatoky ;), ook een beetje een gevoelskwestie. Maar misschien wijzig ik nog hoor ;)

Ik heb overigens een boodschap ontvangen vannacht, waarvan het volgende herkenbaar was:

"... echt geboren ... negentig."

So like a boat on the ocean I'll rock with the waves