Auteur Topic: [TAB] Dag 4 - Wraak!  (gelezen 749 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #40 Gepost op: 29-08-2022, 19:14:50 »
Maar dan zou hij toch nooit D*N elimineren als burgemeester? Tenzij PB dus ook wolf is…

Ja en daarom PB elimineren! Dan sluiten we dat uit en hebben we meer informatie over Kaaasje en D*N stemmers!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #41 Gepost op: 29-08-2022, 19:25:36 »
mitch kan ook gewoon Dennis eruit gooien als mede wolf zodat hij clean is en niet meer getarget wordt dus dat maakt niet uit.
chipsverslaafde <3

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #42 Gepost op: 29-08-2022, 19:32:16 »
Wat ik me ook nog bedenk net: er is ook nog een koppel in het spel. Kunnen we daar nog iets mee?

Ik zit nu in de trein op mijn telefoon dus het is lastig om overal uitgebreid op te reageren en dingen te citeren enzo, dus dat zal ik straks nog even doen.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #43 Gepost op: 29-08-2022, 19:35:13 »
mitch kan ook gewoon Dennis eruit gooien als mede wolf zodat hij clean is en niet meer getarget wordt dus dat maakt niet uit.

Ja zo blijven we omdenken. Je mag me er best uitstemmen, want zo bijzonder ben ik niet. Dat hebben de wolven ook door denk ik en ze weten dat ik snel verdacht wordt. Ik verwacht dat dit de reden is dat ik eruit lig.

Ik denk dat we betere aanknopingspunten hebben momenteel

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #44 Gepost op: 29-08-2022, 19:39:43 »
Ja zo blijven we omdenken. Je mag me er best uitstemmen, want zo bijzonder ben ik niet. Dat hebben de wolven ook door denk ik en ze weten dat ik snel verdacht wordt. Ik verwacht dat dit de reden is dat ik eruit lig.

Ik denk dat we betere aanknopingspunten hebben momenteel

Je ligt er niet uit voor zover ik weet?  ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #45 Gepost op: 29-08-2022, 19:41:11 »
Wat ik me ook nog bedenk net: er is ook nog een koppel in het spel. Kunnen we daar nog iets mee?
Weten we dat zeker? Ik las in de spelregels:

Citaat
5. Het aantal rollen wordt bepaald door het aantal inschrijvingen. Dit betekent dat er misschien rollen afvallen of bijkomen. Wanneer de inschrijving gesloten is, maak ik de rollen definitief
Ik probeerde terug te zoeken waar dat gepost is maar krijg het niet gevonden. Zou wel goed zijn want dan is er nog een heks en Cupido die zich later bekend kunnen maken en dan ook bevestigd goed zijn.

En Mitch zou idd wolf D*N als wolf zijnde kunnen elimineren maar zo vroeg in het spel?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #46 Gepost op: 29-08-2022, 19:47:29 »
Ik zie Cupido ertussen staan bij het spelregels topic (jager is daar doorgestreept) dus ik denk dat die er wel in zit? Maar ik weet het ook niet zeker.
Ik blijf twijfelen tussen Mitch en PB nu ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #47 Gepost op: 29-08-2022, 19:55:26 »
Je ligt er niet uit voor zover ik weet?  ::rofl::

Hahahhaha er nog niet uit lig. Sorry, ik ben in Duitsland en let niet helemaal op ::rofl::

Als we PB stemmen hebben we zo veel meer duidelijkheid. Dat Miek mij verdenkt vind ik juist onverdacht, of ze probeert toch een beetje mensen verdachter te maken dan zichzelf. Ook PB die haar grootste concurrent nu is.

Over haar twijfel ik dus wel heel erg maar PB vind ik verdachter en geeft meer duidelijkheid. Wat geeft Miek qua duidelijkheid? Behalve een wolf eruit als ze er eentje blijkt te zijn

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #48 Gepost op: 29-08-2022, 19:59:37 »
Ik vind het prima om op PB te blijven, dat zal inderdaad info opleveren. Maar er is nu nog een meerderheid op mij dus ik hoop dat er mensen willen switchen  :)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #49 Gepost op: 29-08-2022, 20:03:32 »
Oh ja nu zie ik ook dat jager doorstreept is.


Hebben we niet juist meer info als we Mitch stemmen dan wanneer we PB stemmen? Als PB wolf is kan Mitch nog beide zijn want dan had hij geen andere keus of ie nu goed of slecht was.

Als we Mitch stemmen en hij is wolf, dan is de kans al groter dat PB ook wolf is. Tenzij hij expres een medewolf eruit stemt maar wil je dat als wolf zo vroeg in het spel al doen?
Hoewel, als Mitch burger is, weten we nog niet veel over PB. Enige positieve dat er dan gebeurt is dat Mitch zijn burgemeesterschap moet doorgeven en hij dan een bevestigde good guy kan kiezen. Dan hoeven we al niet meer over de burgemeester te twijfelen.

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #50 Gepost op: 29-08-2022, 20:05:06 »
Voor mij is Mitch niet verdacht. Als wolf was hij denk ik voor mij gegaan en ik ben geen wolf. Dat hij voor D*N kiest is wel een plusje bij zijn naam.

Tenzij het tactiek is natuurlijk  ::vergroot::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #51 Gepost op: 29-08-2022, 20:34:36 »
Oh ja nu zie ik ook dat jager doorstreept is.


Hebben we niet juist meer info als we Mitch stemmen dan wanneer we PB stemmen? Als PB wolf is kan Mitch nog beide zijn want dan had hij geen andere keus of ie nu goed of slecht was.

Als we Mitch stemmen en hij is wolf, dan is de kans al groter dat PB ook wolf is. Tenzij hij expres een medewolf eruit stemt maar wil je dat als wolf zo vroeg in het spel al doen?
Hoewel, als Mitch burger is, weten we nog niet veel over PB. Enige positieve dat er dan gebeurt is dat Mitch zijn burgemeesterschap moet doorgeven en hij dan een bevestigde good guy kan kiezen. Dan hoeven we al niet meer over de burgemeester te twijfelen.

Ik snap je redenatie maar ik vind dit vooral zonde natuurlijk. Maar als er genoeg stemmen zijn en dit goed gaat helpen: be my guest. Ik denk alleen dat het weinig informatie geeft behalve het BM bij een bevestigde goede. Maar denk je niet dat die dan ook snel geluncht gaat worden?

Ik heb D*N weggestemd. En ja ik snap dat dit nog steeds wolfs kan zijn, maar kom op guys… We kunnen toch wel eerst iets beters kiezen ::ohno::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #52 Gepost op: 29-08-2022, 20:37:26 »
Nee daarom switch ik voorlopig ook niet. :)

Mocht ik onverhoopt vannacht toch dood gaan: misschien is het een idee dat Cupido en mogelijk de heks zich morgen bekend maken?? Dan hebben we toch weer een paar extra confirmed good girls.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #53 Gepost op: 29-08-2022, 20:45:15 »
Nee daarom switch ik voorlopig ook niet. :)

Mocht ik onverhoopt vannacht toch dood gaan: misschien is het een idee dat Cupido en mogelijk de heks zich morgen bekend maken?? Dan hebben we toch weer een paar extra confirmed good girls.

Lijkt me een goed plan!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #54 Gepost op: 29-08-2022, 20:56:25 »
Prima ::ok::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #55 Gepost op: 29-08-2022, 21:00:09 »
Citaat
of ze probeert toch een beetje mensen verdachter te maken dan zichzelf. Ook PB die haar grootste concurrent nu is.

Dit was trouwens niet mijn bedoeling, ik weet dat het een teamspel is waarbij het niet per se de bedoeling is dat je het einde haalt. I'm okay with taking one for the team zegmaar :P.

Inderdaad slim als Cupido en de heks zich morgen bekendmaken ::ok::

Laatste (beetje vergezochte) hersenspinsel: D*N is sinds gisteren op vakantie en heeft dus relatief weinig tijd. Het zou kunnen dat de wolven een heel ingenieus plan hebben bedacht en D*N vroeg in het spel hebben opgeofferd. Dat zou dan weer tegen degenen spreken die als een van de eersten op D*N hebben gestemd (want dat kunnen dan eventueel wolven zijn die meewerken aan dat plan). Nogmaals dit is heel vergezocht maar zoals Convans al zei offeren wolven ook weleens iemand op.

Ik blijf dus op PieterBasje en ik zie straks wel wat het wordt ::ok::

Citaat
Nee daarom switch ik voorlopig ook niet. :)

Je weet dat jouw stem nog op mij staat Robbie? Maar het is dus waarschijnlijk informatiever om op PB te stemmen, zoals Mitch al zei.
Of zit je in het koppel met PB?
« Laatst bewerkt op: 29-08-2022, 21:16:59 door Miek1999 »
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #56 Gepost op: 29-08-2022, 21:15:15 »
Ik geloof Miek eigenlijk wel na haar betoog en vind dat er veel te makkelijk stemmen op haar komen.

Ik switch naar PieterBasje

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #57 Gepost op: 29-08-2022, 21:20:10 »
Robbie

PB

Letsgo gelijkspel

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #58 Gepost op: 29-08-2022, 21:26:43 »
Ik geloof eigenlijk nog wel in Miek als wolf, maar iets voelt niet goed…
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 4 - Wraak!
« Reactie #59 Gepost op: 29-08-2022, 21:27:20 »
Gelijkspel betekent dat PB eruit ligt! Als ik tussen de stemmers sta telt die dubbel.

Just for your information ::rofl::