Auteur Topic: [LEG 2] Dag 5  (gelezen 393 keer)

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #20 Gepost op: 24-11-2022, 19:15:00 »
Menson, kijk hoe iedereen weer op Swifty gaat. De wolven hebben nog maar een of twee burgers nodig wsl om te winnen, helemaal als Cerberus er nog in zit. Dus die gaan niet nu een wolf naar huis sturen. Het is Swifty niet ::ohno:: hooguit is zij Cerberus maar die kunnen we er prima inhouden.

Echt niemand die mee wil op Drenziboy? Die zet nu ook de stemming op Swifty weer in gang, wat ik een makkelijke move vind als je wolf bent, omdat je weet dat veel zullen volgen…

Er gaat al 2 dagen bijna niemand mee op Swifty. En we zitten al 2 dagen verkeerd. Ze komt er gewoon erg makkelijk onderuit.
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #21 Gepost op: 24-11-2022, 19:28:20 »
Je praat poep Zitnie. Ik ben gewoon burger en dat is waarom de vorige dagen mensen niet meegingen op mij. Voor vandaag zie ik het somber in, het lijkt erop dat Mitch eindelijk genoeg mensen aan zijn kant heeft gekregen. Maar ik hoop echt heel erg dat ik nog wat mensen kan meekrijgen richting Gerrit.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Dag 5
« Reactie #22 Gepost op: 24-11-2022, 19:52:33 »
Ok nog een laatste poging: we zijn nog met z'n zevenen. Als ik gelyncht word zijn er nog 6 over. De wolven eten vannacht iemand op, dan zijn er nog 5. Zeer waarschijnlijk 2 wolven en dan nog Cerberus. En dus is het potje klaar als jullie je stemmen niet veranderen (tenzij de wolven Cerberus hebben omgebracht):
Wolven winnen als het aantal nog in het spel zittende weerwolven gelijk is aan of meer is dan de andere rollen die nog in het spel zitten.

Well played wolves.
Keep calm and eat chocolates!