Auteur Topic: [JUB] Dag 5 - Dobbelsteen minder  (gelezen 607 keer)

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Dag 5 - Dobbelsteen minder
« Reactie #20 Gepost op: 27-02-2023, 18:18:55 »
Van PieterBasje weet ik het wel bijna zeker dat hij een stoker moet zijn, door de manier waarop hij Frank probeerde vrij te pleiten en nog na de deadline op Sem probeerde te stemmen.

Ik ga hier even op in omdat ik anders wolvenvoer ben.

Ik probeerde Frank niet vrij te pleiten? Wat ik daar zei sta ik nog steeds achter en lijkt me nog steeds volstrekt logisch. En het klopte uiteindelijk ook, want Frank was geen wolf. Ik zeg daarvoor ook precies hetzelfde over Spacy en Vermoljoen, alleen die waren al wat breder uitgelegd dus heb ik zelf niks over bijgeschreven.

Die stem op Sem kwam ook niet uit het niks. Ik had diezelfde dag nog een bericht gepost over dat ik twijfels bij hem had en dat hij hoog op mijn lijstje stond. Toen ik snel moest stemmen kwam hij dus als eerste op. Sterker nog, ik had Frank zelfs kunnen redden als ik daar op JaccoS had gestemd. Maar dat deed ik niet. Dus beschermde ik Frank echt zo? Ik ben geen stoker jongens, ik behoor gewoon tot team goed  ::hypocriet::

Daarnaast heb ik al wel eerder mijn twijfels over Sem geuit en als ik niet stem ga ik dood, dus mijn stem gaat naar Sem.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Dag 5 - Dobbelsteen minder
« Reactie #21 Gepost op: 27-02-2023, 18:57:59 »
Ik ga hier even op in omdat ik anders wolvenvoer ben.

Ik probeerde Frank niet vrij te pleiten? Wat ik daar zei sta ik nog steeds achter en lijkt me nog steeds volstrekt logisch. En het klopte uiteindelijk ook, want Frank was geen wolf. Ik zeg daarvoor ook precies hetzelfde over Spacy en Vermoljoen, alleen die waren al wat breder uitgelegd dus heb ik zelf niks over bijgeschreven.

Die stem op Sem kwam ook niet uit het niks. Ik had diezelfde dag nog een bericht gepost over dat ik twijfels bij hem had en dat hij hoog op mijn lijstje stond. Toen ik snel moest stemmen kwam hij dus als eerste op. Sterker nog, ik had Frank zelfs kunnen redden als ik daar op JaccoS had gestemd. Maar dat deed ik niet. Dus beschermde ik Frank echt zo? Ik ben geen stoker jongens, ik behoor gewoon tot team goed  ::hypocriet::

Daarnaast heb ik al wel eerder mijn twijfels over Sem geuit en als ik niet stem ga ik dood, dus mijn stem gaat naar Sem.
Als er hier 1 iemand wolven voer is is dat Spacy zelf. Sem die hint, Miek die hem vrijpleit, iedereen die hem eigenlijk vertrouwd.
Så hva gjør vi nå?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Dag 5 - Dobbelsteen minder
« Reactie #22 Gepost op: 27-02-2023, 19:20:58 »
Ik zou als wolf voor PieterBasje gaan want die gaat de beschermer toch niet beschermen. ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [JUB] Dag 5 - Dobbelsteen minder
« Reactie #23 Gepost op: 27-02-2023, 19:21:41 »
Nou, ik vond het een "leuk" eerste potje op RN. Ik ga zeker vaker meedoen ::zwaai::
Sem

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Dag 5 - Dobbelsteen minder
« Reactie #24 Gepost op: 27-02-2023, 19:22:30 »
Nou, ik vond het een "leuk" eerste potje op RN. Ik ga zeker vaker meedoen ::zwaai::
Waarom leuk tussen aanhalingstekens? :(
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [JUB] Dag 5 - Dobbelsteen minder
« Reactie #25 Gepost op: 27-02-2023, 19:38:24 »
Waarom leuk tussen aanhalingstekens? :(

Nou ja, ik word er uitgestemd voor saus, dus dat is niet zo leuk :(
Sem

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [JUB] Dag 5 - Dobbelsteen minder
« Reactie #26 Gepost op: 27-02-2023, 19:59:38 »
Dit meen ik oprecht

Ik vond het super leuk om met jullie te spelen  ::love::
Sem