Auteur Topic: [JUB] Dag 6 - Pitstop  (gelezen 600 keer)

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Dag 6 - Pitstop
« Reactie #20 Gepost op: 1-03-2023, 17:33:50 »
Ik had vanmorgen dezelfde analyse gedaan als jij hillo en kwam op hetzelfde uit. Volgens mij kunnen we enkel nog winnen als de burgemeester toevallig bij een burger zit. Anders zijn we doomed.

Ik had dat ook allemaal getypt, maar dacht toen, hmm misschien moet ik eerst eens kijken of iemand anders het ook uitzoekt. Dus ja, we komen op hetzelfde uit.

Voor ik ook geen voorkeur op wie we stemmen, als het maar PB of Kaaasje is.
De beschermer kan ook een burger redden hoor!
Så hva gjør vi nå?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Dag 6 - Pitstop
« Reactie #21 Gepost op: 1-03-2023, 17:48:49 »
Oh ja! Niet meer bij stil gestaan. Er is nog hoop!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2023, 18:03:39 door Robbieazerty »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Dag 6 - Pitstop
« Reactie #22 Gepost op: 1-03-2023, 19:09:11 »
Kaaasje
Sky might be falling but remember you can fly

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [JUB] Dag 6 - Pitstop
« Reactie #23 Gepost op: 1-03-2023, 19:30:07 »
Kaaasje
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Dag 6 - Pitstop
« Reactie #24 Gepost op: 1-03-2023, 19:59:19 »
Eigenlijk had Spacy niet moeten zeggen wie de stoker was, hierdoor heeft hij de wolven best wel wat info gegeven.
Het achterhouden van informatie zou wat mij betreft alleen maar tot meer verwarring leiden waar slechte rollen misbruik van konden maken. En uiteindelijk heb ik maar heel weinig gedeeld wat niet iedereen zelf ook had kunnen bedenken. ::rofl::

Ik was er al die tijd vanuit gegaan dat er sowieso nog een Fanatiekeling in het spel zou zitten. Wie weet komt die toch nog tevoorschijn. Maar zo niet, dan vind ik dat we als burgers best wel weinig tools hadden dit potje. :-X Vooral het niet rechtstreeks mogen claimen van je rol is een nadeel. Mede daarom ben ik maar gewoon zo open mogelijk geweest omdat ik met mijn rol zowat de enige bron van informatie ben voor burgers.

Ik heb alles gedeeld wat ik weet, maar niet alles wat ik vermoed. Ik heb zelf ook nog bepaalde conclusies getrokken waarvan ik hoop dat de burgers daar zelf ook over hebben nagedacht en de bad guys niet. Maar goed, van wat ik begrijp hangt ons verdere lot volledig af van een eerdere keuze van Mitch. ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly