Ik denk dat ik Robbie niet meer van me afkrijg maar Deerbetah is inderdaad nog wel een wildcard.
Shit, ik ging er eigenlijk vanuit dat die lamp vannacht niet zou werken omdat de nacht wordt geskipt.
Qua vergiftigen is het gewoon gokken wie die lamp heeft. Misschien dan op Robbie inzetten, omdat ik denk dat hij mijn rol gaat checken.
Hmmm, ik durf het nog niet aan om die lamp te gaan claimen. Zolang jij leeft is de info van die lamp toch niet 100% betrouwbaar. Stel dat jij wordt weggestemd dan kan ik dat later misschien nog wel proberen.
Oh ja, er zat wel een kleine flaw in je verhaal over die dolk. Je zei namelijk dat je die kaart samen met 400 munten had gewonnen bij de loterij, maar volgens mij was het niet mogelijk om die allebei te winnen. Aangezien je ook al 2 andere kaarten hebt gespeeld en meer dan 200 munten hebt uitgegeven, is het dus eigenlijk onmogelijk dat jij die dolk-kaart kon hebben gespeeld. Blijkbaar heeft niemand dit nog opgemerkt maar ik zou dus bij dat onderwerp een beetje wegblijven.

Ik zet ook maar Robbie maar neer als lunch voor de zekerheid(dat het opeens niet telt en we het vergeten ofzo)
Ik heb een beter plan. Schrik niet maar:
Wij lunchen
PieterBasje.
De vorige keer probeerden we Deerbetah te lunchen en werd dit voorkomen door een kaart. Dit kwam wel in de tekst te staan, waardoor Deerbetah door iedereen kon worden afgeschreven. Dus ik hoop dat dit nu ook bij jou gebeurt.