MollenvangR staat nu in ieder geval bovenaan mijn watch lijstje, rare wissel met hele vage motivatie 
Prima Dennis. Als jij goed bent, zijn de mensen die meegingen verdachter. De switch die ik maakte is als volgt, heb ik ook kort uitgelegd toen ik het deed. Ik drop mn gedachte over Frank terwijl alles neigt naar Orka. Ik ga voor Frank en jij was de eerste die mijn redenatie volgde.
Vervolgens gaf Frank een kneiter van een hint naar zijn rol, waardoor ik inzie dat ik een fout gemaakt heb. Dan ga ik denken... wie gingen er mee met Frank? Molduckie die doet nauwelijks iets, maar geeft ook een random Frank stem nadat ze eerder over Orka begon. Spacy met zn random Robbie stem, die ertoe leidt dat Robbie ook mee gaat op Frank. M90 die meegaat in mijn Dennis switch. Dennis ALS wij toch in hetzelfde kamp zitten, kijk dan aub verder. Ook als ik er morgen niet meer ben!
Als Frank een wolf blijkt, stem me dan morgen maar weg! (Verrader stijl, ik ben hier om mn nek uit te steken en de wolf of wolven te pakken en Frank is vgm geen wolf en anders heeft hij me flink misleid...).