- Waarom deed je wel/niet mee?
Het is een leuk en laagdrempelig spel om aan mee te doen

- Was het aantal deelnemers te weinig voor een editie? Wat zou eventueel een goed minimum zijn?
10 is een goed minimum

- Was de teamverdeling eerlijk?
Ja, met drie wolven waren de wolven te overpowered en 1 wolf is te weinig. Het wegnemen van de power van Vecna was ook een goede oplossing bij het uitvallen van Orka

- Wat te doen met mensen die inactief zijn / niet online komen?
Tja...als je al weet dat je eigenlijk geen tijd gaat hebben kun je je het beste gewoon niet inschrijven, maar er kunnen altijd onvoorziene omstandigheden tussenkomen dus dat is lastig. Eruit gegooid worden bij 2x niet stemmen is in ieder geval al een goede maatregel.
- Kan de voorbereiding en/of uitleg voor of tijdens het spel beter en uitgebreider?
Nee, de spelregels waren duidelijk.
- Andere tips / verbeterpunten / dingen die juist goed waren?
Voor mij persoonlijk was het in ieder geval erg fijn dat de deadline naar voren werd gehaald op de laatste dag, want ik ben niet zo'n avondmens en zeker niet doordeweeks. Daardoor kon ik er gisteren wel tot de deadline bij zijn, wat eigenlijk ook wel nodig is omdat er heel vaak nog veel gebeurd in het laatste halfuur. In eerste instantie had ik eroverheen gelezen dat de deadline rond middernacht ging zijn, ik denk dat dat me had tegengehouden om me in te schrijven als ik dat wel had gelezen. Maar ieder zijn voorkeur natuurlijk, ik snap ook dat voor sommigen middernacht wel goed uitkomt. Maar van vorige potjes herinner ik me ook wel dat de deadline meestal rond 21u/22u lag.
Ik ben er ook nog steeds wel een voorstander van om eens een keer een potje te proberen met stemmen in PM, omdat je dan wat minder de 'laatste minuut chaos' hebt. Dit is niet per se een verbeterpunt, vooral een hersenspinsel om eens over na te denken voor een volgende keer