Auteur Topic: Bar Ladderzap!  (gelezen 22653 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #80 Gepost op: 27-12-2020, 23:35:13 »
Thanks Wouter! Ook voor het mee helpen met de inschrijvingen!  ::bravo::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #81 Gepost op: 27-12-2020, 23:36:27 »
Dit is toch de diva edite zap ;D En leuke kandidaten, Kan niet wachten om te beginnen ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #82 Gepost op: 27-12-2020, 23:36:50 »
Ik ben blij dat ik mag meedoen, maar ben vooral blij voor Chipie!  ::hug:: Voor de rest inderdaad een heel leuke groep, zin in!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #83 Gepost op: 27-12-2020, 23:37:03 »
@Robbie Sta je nu nog steeds achter je keuzes nu je de namen kent? ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #84 Gepost op: 27-12-2020, 23:53:05 »
Haha ja natuurlijk! Ik gunde het iedereen en voel me ook oprecht schuldig tegenover de vier die niet gekozen werden.  ::schaam::

Maar bij Zap 2.0 was ik helemaal van "Oh ja hoor, kom er maar bij." en moesten er als gevolg de eerste 4 afleveringen ofzo telkens 2 mensen naar huis en moest ik last minute m'n opdrachten aanpassen. Dat ging deze keer gewoon niet lukken.  :-[

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #85 Gepost op: 28-12-2020, 00:16:35 »
Leuke groep ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::. Jammer voor de mensen die het niet hebben gered!
Så hva gjør vi nå?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #86 Gepost op: 28-12-2020, 00:23:06 »
Ja wie zijn die arme Pechvogels :\'( ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #87 Gepost op: 28-12-2020, 01:31:12 »
Ja wie zijn die arme Pechvogels :\'( ::hug::

Convans ::rofl::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #88 Gepost op: 28-12-2020, 04:36:51 »
Oeh, echt superblij dat ik er bij zit   ::cheerleader:: ::dans:: ::boogie:: ::hyper:: ::boogie:: ::cheerleader:: ::dans::

Ik had de moed al een beetje opgegeven na de bekendmaking van twee Handmaidstalelovers en dat ik het dan in de spoiler toch niet bleek te zijn. Maar bijna op het eind zat ik er dan toch bij. Klopt wel weer met mijn moment van inschrijven  ::schaam::

Ik vind het wel heel rot voor de afvallers. Daarom hier in de bar wat troostdrinken/voedsel voor hen.



Ik was wel een beetje in de war door deze opmerking
Aaaah meer vrouwen ::bravo:: en één van mijn favoriete Zap! 1 deelnemers ::love:: Dat Novi God met je mag zijn Ycaris!
Ik dacht eerst dat D*N me tot één van zijn favorieten uitriep (en voelde me vanzelfsprekend zeer gevleid  :)). Maar gezien ik niet eerder aan Zap heb meegedaan
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
, moet hij daar toch iemand anders mee bedoelen.
D*N, ik wens je de kracht en moed van de moeder der draken toe. En we zullen wel zien of je je ontpopt tot een Mad Queen  ::hypocriet::


The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #89 Gepost op: 28-12-2020, 08:26:00 »
Succes kandidaten ::bravo::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #90 Gepost op: 28-12-2020, 08:34:57 »
 
Haha ja natuurlijk! Ik gunde het iedereen en voel me ook oprecht schuldig tegenover de vier die niet gekozen werden.  ::schaam::

Gewoon netjes en zorgvuldig gedaan, die selectie. En ik neem aan dat we de vier afvallers nog wel gaan terugzien als jurylid.

Heb er echt veel zin in! Superleuke groep  ::bravo::
My fall will be for you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #91 Gepost op: 28-12-2020, 09:22:23 »
Hihi je hebt nochtans wel mee gedaan hoor Ycaris. In 2013, met die filmpjes van mijn halfdode plant.

Toen heb ik songfestival ook als opdracht gedaan en lag je er uit met de inzending van Novi God.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #92 Gepost op: 28-12-2020, 09:43:01 »
Convans ::rofl::

You wish :’)

Ik heb me niet ingeschreven hoor!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #93 Gepost op: 28-12-2020, 09:49:13 »
Gefeliciteerd Chip! ::bravo::

Ik heb me ook niet ingeschreven

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #94 Gepost op: 28-12-2020, 09:59:43 »

Toen heb ik songfestival ook als opdracht gedaan en lag je er uit met de inzending van Novi God.

Ow nee nou heb ik dat lied weer in mijn hoofd ::rofl::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #95 Gepost op: 28-12-2020, 10:33:14 »
super leuke kandidaten. Jammer voor degene die niet geselecteerd zijn, hopelijk mogen jullie veel jureren ::tandpastasmiley::
Maar effe, hoezo ben ik de enige strangerthings uitkijker  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #96 Gepost op: 28-12-2020, 13:18:40 »
Wat een leuke groep kandidaten, veel succes! ::bravo::

Mijn eerste reactie bij Ycaris was inderdaad ook ‘gelukkig geen songfestival deze keer’ ;D nu blijkt dat ze het zelf verdrongen heeft. En wij zien in onze nachtmerries nog steeds die Russchische boyband :P

Geen medelijden met mij hoor, mijn inschrijving was opvulling voor het geval er niet genoeg waren. Ik vind het prima om niet mee te doen ::ok:: maar ik neem wel dat troostvoedsel mee ::hypocriet::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #97 Gepost op: 28-12-2020, 14:58:34 »
De plant weet ik natuurlijk nog wel!

En ook het songfestival heb ik nooit echt kunnen verdringen, maar dat was in mijn herinnering een losstaand ‘spel’.
Datzelfde gold voor de ER van Zap 2013. En meer spellen heb ik dan toch zeker niet mee mogen maken? Vergeetachtigheid is een lastig iets  :-\\
Maar ook heel mooi, want nu heb ik weer een heel spel om nog een keer te lezen ::bravo::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #98 Gepost op: 28-12-2020, 17:58:15 »
De plant weet ik natuurlijk nog wel!
De
En ook het songfestival heb ik nooit echt kunnen verdringen, maar dat was in mijn herinnering een losstaand ‘spel’.
Datzelfde gold voor de ER van Zap 2013. En meer spellen heb ik dan toch zeker niet mee mogen maken? Vergeetachtigheid is een lastig iets  :-\\
Maar ook heel mooi, want nu heb ik weer een heel spel om nog een keer te lezen ::bravo::

Volgens mij hebben wij nog een bondgenootschapje gehad in een Survivor, dus daar heb je dan ook aan meegedaan ::jaja::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #99 Gepost op: 28-12-2020, 19:51:34 »
Jaaa! Dat was een mooi verbond. Tot ik de leesproef op 1 punt verloor  ::)
You'll never walk alone