Auteur Topic: Bar Ladderzap!  (gelezen 22369 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #480 Gepost op: 22-02-2021, 22:35:30 »
Nice ::ok::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #481 Gepost op: 22-02-2021, 22:38:47 »
Welkom in het spel Swifty! En welkom terug monkeysuncle, Vermoljoen en Molfreak Arno  ::bravo::

En spijtig ViWiRu, Molcrazy, Chardo en mrchipie, maar toch leuk dat jullie nog (een keer) mee hebben kunnen doen.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #482 Gepost op: 22-02-2021, 22:40:24 »
Ik vind het best nice van Swifty om vanaf het begin steeds elke aflevering te overleven!  ::bravo::

Jammer, Molcrazy, ViWiRu, Chardo, Mitchkox en Chipie! Hopelijk vonden jullie het toch leuk om achter de schermen (verder) te kunnen spelen.  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 22:46:18 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #483 Gepost op: 22-02-2021, 22:41:32 »
Wat een toffe twist ::love:: ik vond het al zo gek dat Swifty niet gewoon was toegevoegd bij de Eyes, maar dat dit erachter zat had ik nooit verwacht!
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #484 Gepost op: 22-02-2021, 22:45:58 »
Welkom in het spel Swifty! En welkom terug monkeysuncle, Vermoljoen en Molfreak Arno  ::bravo::

En spijtig ViWiRu, Molcrazy, Chardo en mrchipie, maar toch leuk dat jullie nog (een keer) mee hebben kunnen doen.
Ik vind het best nice van Swifty om vanaf het begin steeds elke aflevering te overleven!  ::bravo::

Jammer, Molcrazy, ViWiRu, Chardo en Chipie! Hopelijk vonden jullie het toch leuk om achter de schermen (verder) te kunnen spelen.  ::hug::


Vergeet Mitchkox niet

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #485 Gepost op: 22-02-2021, 22:46:49 »
Oeps  ::rofl::  Ik wilde net zoeken naar wie het nu precies allemaal waren en zag toen dat LM al had gepost  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #486 Gepost op: 22-02-2021, 22:46:56 »
Jullie vergeten die arme Mitchkox :P


Dank voor de reacties :D het was zo tof om toch mee te doen stiekem ;D maar wel fijn dat we nu in het openbaar gaan strijden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #487 Gepost op: 22-02-2021, 22:47:27 »
Jullie vergeten die arme Mitchkox :P


Dank voor de reacties :D het was zo tof om toch mee te doen stiekem ;D maar wel fijn dat we nu in het openbaar gaan strijden.
Jaaaa 50% minder pm's  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #488 Gepost op: 22-02-2021, 23:10:31 »
Haha yes!


Nog even over de dragrace, er waren 4 juryleden toch? HDD, Starlight, Loezel en ...? Ik ben nog wel benieuwd of zij toen enig idee hadden wie de vier kandidaten zouden zijn?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #489 Gepost op: 22-02-2021, 23:17:22 »
Oh ik was zelf de 4e die enkel punten gaf en geen uitleg :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #490 Gepost op: 22-02-2021, 23:18:59 »
Aaah, thnx
Keep calm and eat chocolates!

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #491 Gepost op: 22-02-2021, 23:57:47 »
Heeey Forum vriendjes en vijanden misschien :P, Allereerst sorry voor mn spelling of iets, ik schrijf dit uit mijn hart in een keer op dus er kunnen foutjes in zitten ::rofl:: Ja het is een lange tekst iknow maar het is vanuit mn hart geschreven.

Bon, allereerst wat was ik blij dat ik mee mocht doen! mn aller eerste echte grote forumspel, 3 keer scheepsrecht heeft gewerkt jeeej  ::bravo:: ben zo blij en hoop dat ik drag race mag doen, als eerst was er dat het tussen mij of arno ging, waarbij ik no offense en alle liefde naar arno hem het slechtste vond en blij dat ik terug mocht komen. (Later is het aardig goed gemaakt)

toen kwam drag race. mijn aflevering! Allereest had ik best veel schrik en weet ik niet hoe of wat en was ik bang af te vallen. toen een paar aan mij hadden gezegd dat ik geen zorgen moest hebben had ik dat de hoop!, Tja over het jury ding hebben we het al lang gehad, ik sta wel nog een beetje achter mn mening! Ik viel af, en ik was ontroostbaar en boos! Ik ben huilend in slaap gevallen en ik wilde van heel het forum af (widm board buitengelaten) en weg van alle discordgroepen, omdat ik me ook daar niet meer fijn voelde. 


Volgende dag, ik werd wakker en ging toch effe kijken nadat ik ook met wat mensen heb gesproken prive op discord (Alle liefde naar hun trouwens  ::hug:: ) op het forum, toen zag ik een prive bericht van robbie dat ik een kans had om terug te komen  :o Ik ging gelijk huilen, want omg ik mag toch nog meedoen en kans maken om echt terug te keren! Ik had gelijk het gevoel, Oke kop op en Laat zien dat jij een goeie speler bent en niet dom, of een drama queen die elke keer moodswings heb en boos is op alles en iedereen. IK KAN MEZELF BEWIJZEN! En dat deed ik, ik ging gelijk naar Arno toe om mijn excuus aan te bieden en door een gesprek is  een bondje gevormd om samen verder te komen, We speelden I love zombies.... Nachtmerries nog steeds! Chardo vroeg me om samen te werken aangezien hij het spel nog niet echt snapte ik wel. toen Swifty alles pakten voor mn voeten en enorm goed bezig was, hadden Arno ik en chardo het plan om sterke swfity eruit te spelen (Swifty je bent een topper <3 )
 Door the alliance en beide die het spel niet echt begrepen heb ik het hele spel hun vooral geholpen met hoe en wat slim was om te plaatsen. (Swifty sorry  ::hug::) Daardoor was ik bijna af, maar ik heb daarna letterlijk nachten lang tot 6 uur ofzo, zitten puzzelen hoe ik verder kwam en welke zet ik moest doen als een bepaald persoon welk blokje pakt en waar die werd neergezet we hadden zelfs 1 ronde minder en Toen was het buiten de tijd! Aangezien een paar geen blokjes konden en chardo niet thuis was heb ik gevraagd of ik alsnog de blokjes kon hebben die hij niet kon plaatsen, Na stress en hoge bloedrukken verder was ik gelukkig alsnog door ::bravo::

En toen kwam het handmaid spel, Mitch kwam het bondje versterken. Het was vooral gokken en door het slechte slapen en drukte heb ik veel eye punten gemist. maar ik had hoop! door de alliance wist ik gorte deels welke kaarten waar lagen (Mitch i know you was lying babe ;) ) waar ik mitch en arno weer heb geholpen en ik eerst ook veel moeite had met begrijpen. Heb ik goed gesturud en gepuzzeld waar ik wat moest leggen om mezelf punten te bezorgen. en toen had ik het spel  zelfs gewonnen zonder eye voordelen te hebben waar ik best blij mee ben en verast door was!


 
chipsverslaafde <3

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #492 Gepost op: 22-02-2021, 23:57:57 »
en dan deze week, dit was heel moeilijk voor me, door wat er prive is gebeurd slaap ik de laatste tijd enorm laat en slecht(vandaag sliep ik om half 8 sochtends en wakker om half 6 in de middag bv) waardoor ik de helft van de lights niet had. gelukkig hebben Arno en monkey me mee geholpen, en slim gespeeld om door te kunnen. helaas dan heb ik het niet gehaald daarmee...

 maar ik weet dat ik alles heb gegeven om dit spel te kunnen spelen en mensen heb geholpen om het te spelen. Ik weet dat ik nu heb kunnen bewijzen dat ik echt niet zo dom, naief of slechte speler ben als het lijkt! En daar ben ik meer dan trots op  ::trots::  Dit was mn eerste forumspel ook, hoe verdrietig en hoe oneerlijk ik drag race vond (nog steeds, maar ieder zn mening) ga ik nu met opgeheven hoofd het spel uit en ga ik mn focussen op de terugkeer van mn ma en spelletjes voor op discord en het forum  ::vergroot::   en voor deelname aan mogelijke andere spelletjes!

Ik hou van jullie allemaal en mocht ik iemand gekwetst hebben ooit, sorry <3 ik kan soms uit mn vel springen als iets oneerlijk oogt voor me of ik snel boos word, Daarbij heb ik ook moeite met vrienden maken of praten met mensen, waardoor ik moeite heb met zulke dingen en soicaal doen tegen mensen. Maar als ik je ken en goeie gesprekken heb ben ik een waterval haha. ik ben een groot hart en hou van iedereen ik gun iedereen het beste in de hele wereld en ik hoop jullie in een ander spel te zien of prive of discord of real life (stomme corona  >:( ) Of mn eigen spel ofc  jullie zijn zeker niet van mij af en Robbie hartelijk bedankt voor deze kans, ik vond het super leuk om mee te doen en ik blijf zeker mee kijken en spelen en jaloers zijn  ;D en ga zo door je doet het super!  ::bravo:: ::hug::

 Kusjes en groetjes Chippie <3 Salut en de kost  ::zwaai::
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #493 Gepost op: 23-02-2021, 00:06:04 »


Ik ben ook even een avondje weg hoor
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #494 Gepost op: 23-02-2021, 02:29:47 »

Ik ben ook even een avondje weg hoor

Tip: begin NOOIT met lezen in de bar als je ziet dat er bij meerdere topics 'nieuw' staat.
Ik snapte totaal niet wat er allemaal stond. Behalve dat me al gauw duidelijk werd dat ik niet afgevallen was (Yeah!!!!).

Nu bijgelezen en helemaal hieperdepieper  ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ( maar nog steeds niet helemaal begrijpend wat de bedoeling gaat zijn bij de Dé Strijd)

Nóg meer respect voor Robbie  ::respect::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #495 Gepost op: 23-02-2021, 07:24:25 »
Gave twist en wat een werk zit er in dit spel Robbie!!

Go swifty! ::cheerleader::

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #496 Gepost op: 23-02-2021, 08:07:53 »
Mrchipie wat een prachtige afscheidsberichtjes  ::bravo::
My fall will be for you

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #497 Gepost op: 23-02-2021, 08:16:44 »
Chip ::hug:: ::hug:: ::hug::

Ouwe samenzweerder ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #498 Gepost op: 23-02-2021, 10:51:35 »
Haha yes!


Nog even over de dragrace, er waren 4 juryleden toch? HDD, Starlight, Loezel en ...? Ik ben nog wel benieuwd of zij toen enig idee hadden wie de vier kandidaten zouden zijn?
Die van Molfreak Arno was duidelijk, en die van jou wist ik ook omdat ik het filmpje op Youtube had bekeken en je naam er daar bij stond ;) De andere twee had ik geen enkel idee van.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #499 Gepost op: 3-03-2021, 21:15:56 »
Oef...
Wit is ook een kleur!