Auteur Topic: Afl 1 - National Geographic  (gelezen 2313 keer)

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 1 - National Geographic
« Reactie #40 Gepost op: 12-01-2021, 10:44:52 »
De grote winnaar van deze aflevering is....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Gefeliciteerd! Jij mag de spelers voor de volgende aflevering in groepen verdelen. Meer daarover binnenkort. ;)



Ik kijk er nu al naar uit om volgende week glansrijk ten onder te gaan, maar ach, dan heb ik in ieder geval nog even van het succes kunnen proeven!  ::blond::


Echt heel jammer, ik moest er wat inkomen en snapte alle opdrachten pas als ze telkens al bijna gedaan waren ::rofl::
Dankjewel dat ik mocht meedoen. Nu alleen hopen dat de nieuwe week niet in thema stranger things is ::rofl::
Succes iedereen
Jammer Arno!  ::hug::  hopelijk blijf je nog wel gezellig mee kijken/kletsen over de aankomende afleveringen!
Talk less, smile more

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Afl 1 - National Geographic
« Reactie #41 Gepost op: 12-01-2021, 13:41:30 »
Dat noemt men door het oog van de naald ::schaam:: Echt ik ben zoooo opgelucht, ik ga veel harder mn best doen dan ik al deed en Molfreak Arno sorry voor de drama, je was een leuke speler ::hug::
chipsverslaafde <3

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Afl 1 - National Geographic
« Reactie #42 Gepost op: 12-01-2021, 14:48:25 »
Ik vond het prima gaan deze aflevering

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afl 1 - National Geographic
« Reactie #43 Gepost op: 12-01-2021, 16:06:18 »
Sorry Arno  ::hug::  Ik had je heel graag beter willen leren kennen in dit spel, maar helaas... Ik hoop je alsnog af en toe op het forum en op Discord te zien!

Proficiat, Susdus!  ::bravo::

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::