Auteur Topic: Afl 2 - RuPaul's Drag Race  (gelezen 3035 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #60 Gepost op: 23-01-2021, 01:02:44 »
En natuurlijk een knuffel voor chip ::hug:: Wat een zure manier om eruit te gaan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2021, 01:24:33 »
Ben ik oprecht nou een keer niet de villain in het verhaal?  ::oink:: Hold up, wat is dit. Ook al vond ik een "read of look" niet leuk, dan heb ik het alsnog niet lager dan een 5,5 gegeven. Iedereen heeft heel erg zijn best gedaan om er iets van te maken (sommige wat meer dan anderen, maar enfin het is het gebaar wat telt), dus lager dan een 5,5 geven voelde gewoon niet netjes. Dat zou tegen mijn moraliteit ingaan als mens.

Ik word vaak als een " bitch" neergezet, maar ik ben eigenlijk heel lief, eerlijk en rechtvaardig. Ik zeg wat ik denk, en ik doe zeker niet aan schijnheiligheid. Helaas, word ik daardoor vaak als intimiderend gezien. Toen bekend was dat ik niet meedeed heb ik heel wat reacties ontvangen waarom niet. Ik ben een eerlijk persoon, en ik kan niet goed plotten tegen andere mensen. Daar ben ik veels te lief voor en daarom doe ik dus ook niet mee deze keer. De fut is er een beetje uit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2021, 01:30:50 »
Nieky grab a life vest!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2021, 01:54:37 »
Uhm, riggomortis. Vermoljoen was duidelijk het slechtst van iedereen én dat weten we allemaal. Heb ook nog nooit zulke slechte reads gelezen. Jullie moeten blij zijn dat ik nog 6'jes heb gegeven, want wat waren ze saai. Voor een keer was Sanmol wel lief bezig met het cijfers geven.
Ik word vaak als een " bitch" neergezet, maar ik ben eigenlijk heel lief, eerlijk en rechtvaardig. Ik zeg wat ik denk, en ik doe zeker niet aan schijnheiligheid. Helaas, word ik daardoor vaak als intimiderend gezien. Toen bekend was dat ik niet meedeed heb ik heel wat reacties ontvangen waarom niet. Ik ben een eerlijk persoon, en ik kan niet goed plotten tegen andere mensen. Daar ben ik veels te lief voor en daarom doe ik dus ook niet mee deze keer. De fut is er een beetje uit.
Als jij heel lief, eerlijk en rechtvaardig bent, dan herken ik dat alleszins niet in de toon en formulering van jouw posts op het forum. Jij mag gerust een mening hebben, maar daarom hoef je deze niet op een arrogante manier te verkondigen. Ik ben het er zeker mee eens dat mijn inzendingen niet de beste waren, maar dat wilt niet zeggen dat jij zomaar even kan zeggen wat je wilt en extra duidelijk moet maken hoe slecht je iemands inzendingen vond zonder daarbij rekening te houden met anderen. Je hebt jouw invloed als jury gehad en via die weg jouw mening kunnen geven. Als de uitslag niet naar jouw zin is, dan moet je dat accepteren zonder op zo'n manier anderen af te breken. Een iets betere formulering van jouw mening zou jou al veel minder "bitch" maken. Niet alles moet altijd zijn zoals jij dat wilt.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2021, 01:55:14 »
Het enige wat ik heb te zeggen is...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
🜃

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2021, 03:00:07 »
Hier die kroon!

Nee hoor: diepe buiging voor Susdus. En ook nog een kleintje voor D*N. Gefeliciteerd!

Ik heb genoten van alle creaties en readings. Vooral petje af voor iedereen die zelf in drag is gegaan  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 24-01-2021, 00:45:53 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #66 Gepost op: 23-01-2021, 09:34:22 »
Jammer chip :( ::hug::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2021, 10:06:32 »

Goedemorgen!

Gurrrl, I was too tired and had to go to sleep. Maar hier zijn voor de volledigheid nog alle punten per opdracht en het totaal:

Sleep Queens
LuchtManiak 3
michael90: 3
Susdus: 3
monkeysuncle: 2
Ycaris: 2
Mitchkox: 2
Daisy: 1
Vermoljoen: 1
mrchipie: 1
de_witte: 1
D*N: 0

Reading is fundamental
D*N: 5
Ycaris: 4
Susdus: 4
monkeysuncle: 3
micheal90: 3
Luchtmaniak: 2
Mitchkox: 2
Daisy: 1
de_witte: 1
Vermoljoen: 0
mrchipie: 0

Category is...
D*N: 5
Mitchkox: 4
Susdus: 4
monkeysuncle: 3
Ycaris: 3
Daisy: 2
Michael90: 2
LuchtManiak: 1
de_witte: 1
Vermoljoen: 0
mrchipie: 0


Totaal RPDR
Susdus: 11
D*N: 10
Ycaris: 9
Michael90: 8
Mitchkox: 8
Monkeysuncle: 8
LuchtManiak: 6
Daisy: 4
de_witte: 3
mrchipie: 1
Vermoljoen: 1

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2021, 10:08:04 »
Ik ben een eerlijk persoon, en ik kan niet goed plotten tegen andere mensen.



Wisten jullie als jury wie welke inzending had gedaan? Er valt toch juist met een onafhankelijke jury niks te plotten?

Overigens heel terecht die 10 voor Ycaris' readings, toen ik ze allemaal las wist ik gelijk dat zij je tien had gekregen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2021, 10:15:38 »
Het aantal punten valt me eigenlijk behoorlijk mee. Had echt het gevoel dat ik die punten bij het kaartspel nodig zou gaan hebben om nog in een volgende aflevering te komen, maar ik was te pessimistisch ::hug::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2021, 10:35:41 »
Oef ik had wel het vermoeden dat ik niet ver van de bottom 3 was geëindigd door sleeping queens en de read, maar had mezelf wel iets hoger ingeschaald bij de eerste opdracht. ::hypocriet:: (sorry de_witte, even jouw smiley jatten :P)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2021, 11:55:38 »
Wisten jullie als jury wie welke inzending had gedaan? Er valt toch juist met een onafhankelijke jury niks te plotten?

Het was in principe anoniem, maar sommigen (voor mij alleen D*N, maar voor anderen wel meer) waren wel herkenbaar door hun inzending.

Maar dat er geplot zou worden binnen de jury lijkt me inderdaad grote onzin ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #72 Gepost op: 23-01-2021, 12:13:15 »
Inderdaad, je kon best veel mensen raden n.a.v. hun namen en creaties, maar op mijn jurering heeft dat geen invloed gehad  ::ohno:: en ik begrijp zo'n eerste reactie, maar om nou de hele jury over 1 kam te scheren ...

En om Herman Finkers te citeren: De cursus omgaan met teleurstellingen kan helaas niet doorgaan  ::regenboog::
...maar soms even niet :)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #73 Gepost op: 23-01-2021, 12:18:21 »

En om Herman Finkers te citeren: De cursus omgaan met teleurstellingen kan helaas niet doorgaan  ::regenboog::

Alweer niet?  :\'(
Wit is ook een kleur!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #74 Gepost op: 23-01-2021, 12:28:12 »
 ::hug::   ;D
...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #75 Gepost op: 23-01-2021, 13:31:25 »
Oh wauw ik had niet verwacht de runway te winnen :o, vond mezelf niet eens de beste daar ::blond::. Maar bedankt jury ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #76 Gepost op: 23-01-2021, 13:57:57 »
Wisten jullie als jury wie welke inzending had gedaan? Er valt toch juist met een onafhankelijke jury niks te plotten?
De volgordes van het readen en de runway waren hetzelfde, daarom had ik vrij snel door wie iedereen was, maar ik kan prima op een neutrale manier beoordelen. :)

(om vervolgens op een offensieve manier beticht te worden van doorgestoken kaart vond ik dan ook erg vervelend, maar laten we het er maar op houden dat het een hectische avond was waarbij de emoties bij sommigen hoog opliepen. ::))

Sky might be falling but remember you can fly

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2021, 14:03:05 »
Hier die kroon!

Nee hoor: diepe buiging voor Susdus. En ook nog een kleintje voor D*N. Gefeliciteerd!

Ik heb genoten van alle creaties en readings. Vooral petje af voor iedereen die zelf in drag is gegaan  ::bravo::
::brunette::


Ik had graag mijn winst met je gedeeld hoor, Ycaris!  ::bravo::
Talk less, smile more

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2021, 14:05:16 »
Even als een overzichtje, de daadwerkelijke punten van de runway en de reads.



Daarin is wat duidelijker het verschil te zien. Mrchipie heeft ook wel erg pech gehad bij de runway.
My fall will be for you

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Afl 2 - RuPaul's Drag Race
« Reactie #79 Gepost op: 23-01-2021, 14:07:32 »
Volgens mij mist hillo ook nog bij de reads ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human