Auteur Topic: RPDR - Category is... (+++)  (gelezen 2144 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #20 Gepost op: 22-01-2021, 21:15:09 »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #21 Gepost op: 22-01-2021, 21:18:15 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #22 Gepost op: 22-01-2021, 21:27:43 »
Ik wist als echte Drag Queen al dat we in WIDM terecht zouden komen ::hypocriet::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #23 Gepost op: 22-01-2021, 21:46:07 »
Iemand Robbie gezien?
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #24 Gepost op: 22-01-2021, 21:56:14 »
Iemand Robbie gezien?

wij mochten niet in zijn zoomcall  ::ohno::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #25 Gepost op: 22-01-2021, 22:10:46 »
Ik ben er! Let's get it started.

Het geheim was dat Susdus naast het indelen van de groep ook de volgorde van de runway/reading heeft mogen bepalen waarin ik het naar de jury zou sturen. Dat was het, niets al te dramatisch, maar laten we even kijken, de eerste op de runway is...


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #26 Gepost op: 22-01-2021, 22:22:22 »
Wat jurycommentaren:

Girl scout meets Elvira, Mistress of the Dark
Jezelf "star" noemen vind ik nou niet heel erg creatief bedacht als dragqueen
Die looks - akoetjekoetjekoe!


wat doet die coltrui daarbij?  ::ohno:: blote schouders willen we zien!  ::jaja::
Die pruik mag je trouwens wel bij het vuilnis gooien - even flatter than your singing darling.
Geen fan van het liedje of de keuze ervan voor de runway. Wel leuk dat je het zelf zong en ook nog eens mooi.

Letterlijk ZAP op de overigens saaie zwarte jurk.
je had beter het nummer Niemand van Jurk! kunnen zingen, want er is niemand die die jurk mooi vindt.
D Star is a singing star!
origineel en gedurfd! Outfit zelf vind ik leuk, maar niet heul bijzonder

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #27 Gepost op: 22-01-2021, 22:25:11 »
De tweede queen on stage....


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #28 Gepost op: 22-01-2021, 22:29:20 »
De tweede queen on stage....


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

jij krijgt op je DONDER voor deze te makkelijke collage
Leuk concept, maar had het graag verder doorgetrokken zien worden in de jurk.
Bij donder denk ik aan vorm, denk ik aan meer flitsende kleurcontrast, dus had meer gemogen.


Er is een reden waarom je model niet die lippen bij die ogen heeft.
Je ziet er prachtig uit... in mijn fantasie dan, want ik moet je ledematen eerst nog bij elkaar puzzelen!
Ten eerste was het vrij duidelijk dat dit is ingestuurd door een hetero, want er is geen homoseksueel op de wereld die nog naar Todrick Hall luisterd.

Perfect bij elkaar passende make-up en kleding, helaas heeft de onweersbui haar kapsel plat geregend.
Miss Attention please!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #29 Gepost op: 22-01-2021, 22:33:32 »
Derde kandidate was....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

When Robbie Turner and Aiden Zhane have a baby
Even vloeken in de kerk: Less is more!
Wieldoppen glimmen al genoeg, doe wat sieraden weg.


Niet alleen gaf je mij pageant, maar ik vond het ook nog wel een beetje couture.
 Door alles één voor één in beeld te brengen, heb ik geen idee hoe je er nou daadwerkelijk uitziet!
 Bij Ferrari had ik meer strak, meer latex en meer omvergeblazen willen worden, zoals de uitlaat van een Ferrari.

Ik vind het verband met het thema niet heel sterk en een beetje makkelijk met RPDR als inspiratie.
leuk idee maar ik mis het totaalplaatje

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #30 Gepost op: 22-01-2021, 22:44:01 »
Next is...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

is je zapthema weggezapt?
You're not a winner baby...
Beter goed gejat, dan slecht bedacht, dacht Bart


Leuk idee, maar de uitvoering vond ik een beetje.. questionable.
Je hebt niet echt een dragoutfit aangedaan, en dat was wel de bedoeling.
 De enige link met Zap! is dat je - net als Bart - uiteindelijk waarschijnlijk met lege handen komt te staan.

Alhoewel ik het geinig bedacht vind, zie ik eigenlijk geen link met de categorie van deze opdracht, terwijl dat essentieel is.
Dit is duidelijk een joke entry dus ik hoef hier ook niet lang over in overweging

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #31 Gepost op: 22-01-2021, 22:48:57 »
De vijfde...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

creatief concept, heel tof!
More a hot mess
Fierce Felicia gaat Fast Forward to the next round


Uhm, carnaval is pas veel later in het jaar meid.
Totally Miss Zap 3.0!
het lijkt net alsof er een piraat een schip met omaonderbroeken heeft geënterd.

dit lijkt meer op 4 dagen carnaval in 1 dan op drag.
De afstandsbediening is een leuke toevoeging. Ik kan zien dat je hier tijd en moeite in hebt gestoken (ook je look),

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #32 Gepost op: 22-01-2021, 22:54:51 »
Nummer 6

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik heb het origineel er even bijgepakt en je ziet inderdaad duidelijk dat het dezelfde jurk is. Wel een beetje de versie van de Zeeman, maar ik snap dat dit het hoogst haalbare was binnen je Simsuitvoering.
ik mis het thema zap (drag race is niet hetzelfde als zap)


Thema zit er niet in, maar het verhaal is goed en she's gonna send all those bitches home!
Robbie and we are deleberate, Mrs. Chipz, you can untucked or sleep in the workroom and play a card game!

Weet niet echt wat ik hier van moet zeggen, want dit is gewoon wat Farrah Moan heeft gedragen.
Lekker met een glaasje fris op de bank
Copy-cat? Hey Derrick! Butherface...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #33 Gepost op: 22-01-2021, 22:57:01 »
7

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hier moet de jurering apart want ik heb niet genoeg tekens meer over  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #34 Gepost op: 22-01-2021, 23:00:31 »
zaptastic! Mooi gemaakt en fijn dat je geprobeerd hebt het nog samen te voegen / bij elkaar te tonen. Dat maakte het af.
We all love a good reveal... but what's up with that pussycatwig?


Nagels en make-up top, maar vervreemdend bij de kleding.
Er is ook iets als too much, en dat is dit het echt wel.
Je outfit was vast prachtig geweest, jammer van je gebrek aan Paint-skills.

Prachtige cape, kapsel had net dat beetje meer mogen hebben. En WAT EEN REVEAL!
De make-up komt toch weer iets te veel in de buurt van Halloween/Carnaval, maar het past allemaal wel binnen het thema

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #35 Gepost op: 22-01-2021, 23:05:21 »
Kandidate nummer 8!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wel leuk bedacht en bonuspunten omdat dit het enige is waar ik het thema in terugzie.
Wat een transformatie! Wie had gedacht dat Willy nog eens de QUEEN op de runway zou zijn?


Can't wait to see you in my nightmares, darling.
Hoe gek dit ook was het had wel een concept dat je de hele tijd heb aangehouden.
Beaxima! Tuttiger kan niet, maar hilarious!

This look screams MONARCHY!
ik waardeer je poging, maar snap ‘m niet helemaal geloof ik... hoe zit putin er bijvoorbeeld in?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #36 Gepost op: 22-01-2021, 23:09:35 »
Number 9

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

wow, dit is wel lef hoor! Ook hier mist zap weer volledig, maar toch voldoende vanwege deze sletterige coning out
Respect... Walk of shame?
 Hiermee krijg je wel een krijtstreepje voor, en met zo'n outfit sta je eeuwig bij onze favoriete Mol in het krijt.


Zeer gewaagd, maar geslaagd?
 Ik weet niet alsof ik dit nou sexy moet vinden of heel grappig. De pruik is verschrikkelijk. Doe dat nooit meer.
 Ik ben er nog steeds niet uit of ik je naam nou grappig of offensive vind. Goede keuze dus!

Azealia Banks is homofobisch, dus die mag ook wel weg.
Als ik je met 1 woord zou moeten omschrijven is dat al te veel - because you leave me speechless, honey.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #37 Gepost op: 22-01-2021, 23:14:30 »
10s 10s 10s across the board for number 10?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja dit worden echt te veel ruitjes.
Leuk dat je iets hebt gekozen dat bij jezelf past, maar ik zie het thema Zap! 3 nergens terug.


ladies, WAAR IS ZAP? Ik zap weg.
This reminds me of the Black and White theme in season 6, uniqueness? Not so much
Stijlvol. Leg de lopers uit!

Dit vond ik ietsjes te veel van een concept, maar de jurk is wel heel mooi. Waarschijnlijk de beste jurk van iedereen.
Slay queen? More like nay queen.
Ik ben bang dat je jezelf op deze manier schaakmat zet.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #38 Gepost op: 22-01-2021, 23:20:20 »
En last but not least heeft deze queen zichzelf laatst gezet. Does going last make a lasting impression for the judges?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

hier zien we zap op zn minst nig in het filmpje terug. Niet in de outfit helaas,
Goede outfit. Ik had het leuk gevonden om het thema Zap! 3 behalve in het filmpje toch ook iets meer in je look zelf terug te zien, dat was wel de opdracht.


Those shoes were not made for this runway...
Dappere poging, maar gooi dat jasje uit!
That fan is so shady, it can make the Sahara habitable.

Ik zie geen ZAP hierin, maar dit was heel erg gedurfd - en ik heb wat moeten lachen hier en daar.
She IS the girl next door. Back rolls, shade, she's got everything we're looking for!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Category is... (+++)
« Reactie #39 Gepost op: 23-01-2021, 00:31:51 »
De punten!

::joehoe::

Pfoe, het ligt dicht bij elkaar, maar ik ben eruit hieronder de punten en een paar oneliners voor de show. ;D

Category is...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

kandidaat 1: Zeker erg schattig die staartjes met bloemetjes en zelf gezongen, maar wat doet die coltrui daarbij?  ::ohno:: blote schouders willen we zien!  ::jaja:: Letterlijk ZAP op de overigens saaie zwarte jurk. Ster in wording 7,7 punten  ::bravo::

kandidaat 2: Perfect bij elkaar passende make-up en kleding, helaas heeft de onweersbui haar kapsel plat geregend. 7,8 punten  ::bravo::

kandidaat 3: Even vloeken in de kerk: Less is more! Wieldoppen glimmen al genoeg, doe wat sieraden weg. Too hot to handle deze dame, 7,6  ::bravo::

kandidaat 4: Beter goed gejat, dan slecht bedacht, dacht Bart  :D  5 punten  ::bravo::

kandidaat 5: Fierce Felicia gaat Fast Forward to the next round? 7,8 punten  ::bravo::

kandidaat 6: Lekker met een glaasje fris op de bank. 6 punten  ::bravo::

kandidaat 7: Helemaal in lycra? Nagels en make-up top, maar vervreemdend bij de kleding. 7 punten  ::bravo::

kandidaat 8: Beaxima! Tuttiger kan niet, maar hilarious! 7,3  ::bravo::

kandidaat 9: Zeer gewaagd, maar geslaagd?  :-\\  6,5  ::bravo::

kandidaat 10: Stijlvol. Leg de lopers uit! 7,4  ::bravo::

kandidaat 11: Dappere poging, maar gooi dat jasje uit! 7,2  ::bravo::

Kandidaat 1: D-star ik geef jou een schitterende 7,2. Jezelf "star" noemen vind ik nou niet heel erg creatief bedacht als dragqueen, maar jouw couture jurk was dat wel. Die pruik mag je trouwens wel bij het vuilnis gooien - even flatter than your singing darling.

Kandidaat 2: Ten eerste was het vrij duidelijk dat dit is ingestuurd door een hetero, want er is geen homoseksueel op de wereld die nog naar Todrick Hall luisterd. Van de neck up vond ik jou heel artistiek, maar die outfit paste niet bij jouw make-up. Bovendien is het ook veels te kort, en die panty houd je niet warm vriendin. Dit is wat een noemen een hoe outfitje. Een 7.5.

Kandidaat 3: Dit was een volledig concept van head to toe. Niet alleen gaf je mij pageant, maar ik vond het ook nog wel een beetje couture. Een 9! Je hebt mij echt weten te verrassen.

Kandidaat 4: Leuk idee, maar de uitvoering vond ik een beetje.. questionable. Je hebt niet echt een dragoutfit aangedaan, en dat was wel de bedoeling. Een 6.

Kandidaat 5: Uhm, carnaval is pas veel later in het jaar meid. Een 5,5 én dan ben ik nog heel erg aardig. Bye felicia.

Kandidaat 6: Weet niet echt wat ik hier van moet zeggen, want dit is gewoon wat Farrah Moan heeft gedragen. 7.

Kandidaat 7: Er is ook iets als too much, en dat is dit het echt wel. Het is net alsof je niet wist voor wat voor concept je moest gaan en daardoor kan ik je niet hoger geven. 6,5.

Kandidaat 8: You know what? Hoe gek dit ook was het had wel een concept dat je de hele tijd heb aangehouden. Sommige dragqueens spelen altijd heel erg op het randje van humor en dat zie ik hier ook wel in. De kleuren kloppen met elkaar en de pruik is niet slecht. Een 8,5.

Kandidaat 9: Ik weet niet alsof ik dit nou sexy moet vinden of heel grappig. De pruik is verschrikkelijk. Doe dat nooit meer. Azealia Banks is homofobisch, dus die mag ook wel weg. Echter, vond ik de rest wel leuk en ik zie wel wat persoonlijkheid hierin. Pluspunten voor de tattooages en het uitstekende lichaam. Een 8.

Kandidaat 10: Dit vond ik ietsjes te veel van een concept, maar de jurk is wel heel mooi. Waarschijnlijk de beste jurk van iedereen. Just because of the gown you're safe as fuck. Een 7.5.

Kandidaat 11: Ik zie geen ZAP hierin, maar dit was heel erg gedurfd - en ik heb wat moeten lachen hier en daar. Is het de beste drag ooit? Nee, maar het was wel heel erg leuk om te zien. Een 7.5.