Auteur Topic: RPDR - Reading is Fundamental (++)  (gelezen 2301 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Gepost op: 13-01-2021, 20:28:34 »
Tijd om je leesbril op te zetten, want jullie gaan elkaar readen!  :D

Voor de niet-ingewijden: elkaar readen is eigenlijk een soort van elkaar roasten. Een voorbeeld:


Jullie hoeven echter niet al je medespelers te readen, want dan zouden de jury en ik 100 roasts moeten lezen... I mean... gurrrrl! That's way too much! ::brunette::

Nee, ieder kiest 5 medespelers om te readen. Niet meer, niet minder! En je schrijft er een korte read over (zoals je in bovenstaand filmpje gezien zal hebben, zijn reads lekker kort)

Deadline
Je moet je inzending ten laatste zondagavond 20u naar mij sturen.

Puntentelling
De winnaar krijgt 5 punten, baby!
De 2 runner-ups krijgen 4 punten.
De volgende twee krijgen 3 punten.
De volgende twee krijgen 2 punten.
De volgende twee 1 punt.
En de bottom two krijgen 0 punten.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

« Laatst bewerkt op: 13-01-2021, 21:55:22 door Robbieazerty »

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #1 Gepost op: 13-01-2021, 20:33:24 »
hmmm, ben je bij de punten een regel vergeten? of krijgt echt niemand 3 punten? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2021, 20:40:06 »
chipsverslaafde <3

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #3 Gepost op: 13-01-2021, 21:55:47 »
hmmm, ben je bij de punten een regel vergeten? of krijgt echt niemand 3 punten? ::hypocriet::

Oeps, aangepast!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #4 Gepost op: 13-01-2021, 22:06:49 »
Ik kreeg via pm de vraag of voor de reads de taal uitmaakt. Of het bvb ook in het Engels mag.

Dat mag je helemaal zelf weten! Maar tip: ik zou geen al te exotische taal kiezen. Geen idee hoeveel van de juryleden Tagalog spreken.  :-\\

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #5 Gepost op: 16-01-2021, 23:35:59 »
Vraag in pm:
Citaat
mogen de reads eigenlijk ook in audio? of moeten die geschreven zijn?
Mag je zelf kiezen  ::jaja::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #6 Gepost op: 18-01-2021, 02:12:34 »
Als dit niet mag van Robbieazerty wordt dit weer verwijderd, maar ik wilde jullie even een voorproefje geven terwijl jullie in spanning afwachten!

Let the reading begin! Ik heb een klein verhaaltje gemaakt waar alle relevante deelnemers en monkeysuncle in voorkomen!

Robbenjamin, de jongste mag meestal beginnen dus die regel hanteer ik ook. Je bent een wijsneus eerste klas. Ik denk dat Zlatan Ibrahimovic en Pinokkio jaloers zijn.

Pinokkio de Film komt trouwens uit het jaar dat de volgende kandidaat 10 werd.
Wat een luck had Michael90 dat hij zijn vriendin in de bloemenwinkel ontmoette. Al die bloemen maskeerde zijn lucht.

Over bloemen gesproken, Daisy. Je stemde op een tof nummer voor de top 2000. Maar net zoals Tom, Can't Pretend dat jij ver in dit spelletje komt.

Dennis, King of Shade. Ik kan wel vlammen en de bekende deuren intrappen, maar dat is niet leuk. Ik vind dat er 1 max 2 keer eenzelfde grap gemaakt kan worden, dus jij bent ook over de schreef gegaan met je derde wanvertoning aan zap. Een king heeft meestal een metgezel nodig. Voor dit spelletje kies ik onrealistisch voor een Queen of Shade.

Susdus, hoe tof is dat, heb je eindelijk je king te pakken! Maar waarschijnlijk zal ook hij snel vluchten naar een mol. Misschien dichterbij huis zoeken naar een Prins op het witte paard?

Mitchkox is een vrolijke jongeman, hij vindt K3 superleuk en als hij danst, is hij de koning van de zaal. Daar heeft hij wel eens succes, dat kun je niet zeggen over zijn geliefde tricolores.

Okay hun, we get it. Je bent een chipje, maar dit betekend niet dat je het recht hebt zo salty te zijn. Elke keer als je niet geselecteerd word voor een forumspelletje.

De_witte is fan van Ylvis. Elke keer als ik zie dat jij meedoet aan spelletjes denk ik aan dit lied dat autobiografisch kan zijn.


Er ging bijna 7 jaar voorbij en geen kip kraaide naar LuchtManiak. Zo forgetable ben je dit spel waarschijnlijk ook, maar in iedergeval die eerste ronde doorgekomen!

Monkeysuncle, wat aardig van die host dat hij ook ouderen mee mocht nemen op dit reisje. Al is dat waarschijnlijk alleen voor de dikke bejaardenbonus die het programma op jou vangt.

Ycaris, kan een mens tweemaal dezelfde fout maken? Blijkbaar wel, een 2de keer inschrijven voor dit spel? Dan kan ik ook mijn slechte grap recyclen. Lees de forumsoap!

Zoals ik mijn grap heb gerecycled, heeft deze host Robbieazerty zijn kandidaten afgestoft en gerecycled. Origineel hoor en een beetje flauw om de persoon die je versloeg in een 1 tegen 1 te negeren.

Ik hou van jullie allemaal hoor mensen. Neem deze grapjes met een korreltje zout, want ze kunnen soms heel flauw zijn!
Så hva gjør vi nå?

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #7 Gepost op: 18-01-2021, 10:14:16 »
Als dit niet mag van Robbieazerty wordt dit weer verwijderd, maar ik wilde jullie even een voorproefje geven terwijl jullie in spanning afwachten!
Oh leuk! Hoelaat ga je beginnen? Dan zit ik klaar met m'n popcorn  ::bravo::


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Talk less, smile more

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #8 Gepost op: 18-01-2021, 10:19:31 »
Ik hoop toch dat onze reads van een beter niveau zijn ::)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #9 Gepost op: 18-01-2021, 10:42:37 »

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #10 Gepost op: 18-01-2021, 10:47:39 »
Ik ben Ajacied, dus daar gaat Readcardo de mist in. Verder leuk dat je het niveau zo laag hebt gehouden, zodat de goede reads vrijdag bekend worden gemaakt  ::bravo::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #11 Gepost op: 18-01-2021, 12:27:32 »
Precies de 3 bijdehandjes die ik had verwachf :). Of zijn het er 3, ach tellen ben ik wel goed in!
Så hva gjør vi nå?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2021, 20:43:49 »
Nu snap ik ook waarom ik nooit de onderschriften win, want humor is hier volgensmij ver te zoeken. Bij een read hoort altijd een soort van kern van waarheid in te zitten en het is dus geen roast :P.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2021, 21:01:57 »
Nu snap ik ook waarom ik nooit de onderschriften win, want humor is hier volgensmij ver te zoeken. Bij een read hoort altijd een soort van kern van waarheid in te zitten en het is dus geen roast :P.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik vind het inderdaad echt niet kunnen als het een roast wordt i.p.v. een read, helaas komt dat wel voor. Maar ik heb zeker voldoendes uitgereikt  ::bravo::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2021, 21:53:29 »

Voor de niet-ingewijden: elkaar readen is eigenlijk een soort van elkaar roasten.

Ehm :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2021, 23:06:25 »
wilde net zeggen, readen is technisch gezien roasten ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2021, 23:09:51 »
Ik dacht dat roasten juist de bedoeling was, dat staat in de uitleg van Robbie  ???

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #17 Gepost op: 20-01-2021, 23:35:27 »
En we hoefden sowieso de programma's niet gezien te hebben, dus het criterium om daarop dan te beoordelen slaat sowieso nergens op ;D

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #18 Gepost op: 21-01-2021, 00:52:07 »


Maar even zonder gekheid. Ik heb het denk niet handig verwoord. Als iemand een ander volledig afbrand, zonder humor, zonder enige waarheid, maar waar je echt de 'naarheid' in voelt, dan is dat wel naar. Dat bedoelde ik te zeggen, al kwam mijn bericht een beetje stom over hier.  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 21-01-2021, 00:54:42 door Aurynn »
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #19 Gepost op: 21-01-2021, 10:21:33 »
Dat dacht ik al, maar ik vond je verwoording wel grappig icm Robbies uitleg ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!