Auteur Topic: RPDR - Reading is Fundamental (++)  (gelezen 2302 keer)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2021, 10:25:39 »


Maar even zonder gekheid. Ik heb het denk niet handig verwoord. Als iemand een ander volledig afbrand, zonder humor, zonder enige waarheid, maar waar je echt de 'naarheid' in voelt, dan is dat wel naar. Dat bedoelde ik te zeggen, al kwam mijn bericht een beetje stom over hier.  ::hypocriet::
Ik denk dat ik wel 1 van de reads weet, waar het over gaat ::rofl::.
Så hva gjør vi nå?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2021, 10:28:04 »
Ik denk dat ik wel 1 van de reads weet, waar het over gaat ::rofl::.

 ::schaam:: ::rofl::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2021, 11:40:56 »
Ik ben zo benieuwd naar de reads (en creaties) van iedereen...
Wit is ook een kleur!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2021, 13:23:33 »
Tot welke tijd hebben de juryleden? Oftewel, wanneer is de show? ;D Het staat vast ergens maar zoals jullie allemaal weten ondertussen kan ik niet lezen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #24 Gepost op: 21-01-2021, 13:36:02 »
Vrijdag 20 uur  ::zweep::
...maar soms even niet :)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #25 Gepost op: 21-01-2021, 13:38:07 »
My fall will be for you

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2021, 13:39:55 »
De show is vrijdag om half 9 dus wat gig een half uur daarvoor gaat doen weet ik liever maar niet ::)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2021, 13:40:23 »
 ;D
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2021, 13:51:58 »
De jury heeft tot vrijdag 20u. Ik heb vrijdagavond een call en weet nog niet wanneer ik kan posten. Waarschijnlijk pas op 22u ofzo.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #29 Gepost op: 22-01-2021, 22:15:28 »

Dezelfde volgorde als de runway werd ook voor de reading aangehouden:

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #30 Gepost op: 22-01-2021, 22:25:39 »
LuchtManiak's reads:
Monkeysuncle je naam is zoooo outdated. Als ik kijk wat er tegenwoordig uit je komt kan je je naam beter aanpassen in monkeysass.

D*N schat je hebt je in al die jaren opgewerkt op RN van een total nobody naar een grote naam. Je had maar 1 aflevering Zap! nodig om dat weer volledig om te draaien.

Michael ik las in het jaarboek dat jij iets serieus ging schrijven. Darling, Jan Terlouw en Maarten van Rossem zijn bereid om te sterven zodat ze zich kunnen omdraaien in hun graf.

De_witte, jouw stadje Naarden heeft in de geschiedenis veel ranzige en afgrijselijke bestormingen gekend. En toen kwam jij er ook nog eens wonen.

Mrchipie bij jou voel ik me als Patricia Paay. Ik heb het gevoel dat er alleen maar gezeik over me heen komt.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #31 Gepost op: 22-01-2021, 22:33:58 »
dAISY4S READ/
D*N. Someone who has given himself one star, really? If you want to be a real Queen, you need to have at least 2 great stars ...

De_witte ... wie noemt zichzelf de_witte? Hooguit een halve Belg 'die witte nie waar ze mee bezig zijn'.

LuchtManiak ... Volgens de encyclopedie een bezetene, doldwaze, fanatieke, geobsedeerde ... wat? Ja wat eigenlijk? Deze naam is al een slechte grap op zich.

Mrchipie ... this round is about giving your unsalted opinion. And everybody knows that chips without salt is absolutely tasteless  ::ohno::

Vermoljoen een Drag? Ik kan een vermiljoen redenen bedenken waarom dat geen goed idee is.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #32 Gepost op: 22-01-2021, 22:44:45 »
Haha en ik had net blijkbaar capslock opstaan.  ::schaam::

Vermoljoen's reads:
1. LuchtManiak
Ik hoop dat ik niet meer veel opdrachten met jou moet spelen, want de lucht begint hier te stinken door al die shit dat uit je mond komt.
2. Mrchipie
Ik hoor je heel veel schreeuwen en vloeken, maar ik stel voor dat je eerst even groot gaat worden voordat je groot gaat praten. xx
3. Susdus
Je zei dat je jaloers bent op de naakte mannen van mijn Pit Crew-kaarten omdat jij er geen krijgt? Mijn energie komt uit jouw jaloezie, bitch.
4. Dennis
Je zegt dat ik niet dé speler van het spel ben? Ja dat klopt. I'm not the player. I'm the game.
5. Michael90
Jij leerde onlangs iemand kennen en bent nu met haar gelukkig, maar uiteindelijk is er een tijd van komen en een tijd van gaan, en dan zal jij voor altijd alleen blijven staan.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #33 Gepost op: 22-01-2021, 22:50:06 »
Monkeysuncle's reads:
LuchtManiak => Je doet je wel blijkbaar vaker voor als vrouw, in miljoenenjacht ook al. Dat je kiest voor Linda de Mol zegt dan ook wel weer iets over je smaak. Die is alsof je besmet bent met corona, niet aanwezig.
MrChipie    => Als diva-wannabe houd je wel van een beetje drama. Dat konden we de eerste opdracht al zien, want je spel was echt dramatisch.
Mitchkox    => Ergens wel triest dat je bijna trots lijkt te zijn op je Flop-status. Zelfreflectie is dan ook een van de weinige goede eigenschappen die je wel hebt.
Vermoljoen  => Leuk he, zo'n drag race. Is voor jou vast de eerste keer dat je vrouwenkleding van dichtbij ziet op die van je moeder na.
de_witte    => Een schaakleraar in een drag race is als een duif in een papegaaienkolonie. Kleurloos en kansloos. Oh ja, wat was je forumnaam ook alweer?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #34 Gepost op: 22-01-2021, 22:55:10 »
Mitch, ik heb mijn hoop op jou gevestigd op een goede read over mij. Tot nu toe is het echt treurig ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #35 Gepost op: 22-01-2021, 22:55:20 »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #36 Gepost op: 22-01-2021, 22:57:01 »
Mitch, ik heb mijn hoop op jou gevestigd op een goede read over mij. Tot nu toe is het echt treurig ::rofl::

Sorry, mijn read voor jou is de slechtste. Toelichting: het gaat om dat onfatsoenlijke spoilen van mijn Discord SC song ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #37 Gepost op: 22-01-2021, 23:02:04 »
De reads van Ycaris:
RuPaul: The library is open.
Ycaris: Oh mensen, moet ik dit nu echt gaan doen? Maar ik hou zo van deze lieve forumqueens. Ik weet echt niets naars te zeggen over hen!



Dame Daisy, je bent toch een prachtige bloem! Of moet ik zeggen 'was'. Want zo te zien sta je al tijden droog.

Mrs Chippie, jij mag dan niet goed kunnen rekenen, matig gitaar spelen en krom taalgebruik bezigen, maar.....
Oh nee, er is geen maar.

De Witte, wat doe jij hier eigenlijk? Je mag dan de koning van het schaken zijn, maar hier draait het om de Queens!

Lady Luchtmaniak, dat is precies wat je voor de meeste van ons bent: lucht. Next!

En Miss Mitchkox, last but not least. Aan jouw achternaam te zien heb je heel wat te tucken  ::wenkbrauw::. Toch knap dat je hier op tijd was dan, want naar het schijnt, kun je zelfs je eigen leeftijd niet onthouden.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #38 Gepost op: 22-01-2021, 23:06:00 »
Michael90's reads:
D*N: Deze aflevering is je op het lijf geschreven. Net als in het dagelijks leven eindig je ook nu als the bottom one.
Susdus: Ons Sas-Kia. Het tweede deel van je naam zegt het eigenlijk al: goedkoop, maar niemand die ook maar overweegt er mee te rijden!
MrChipie: Ik mag toch hopen dat je voor dit programma wel aandacht hebt besteed aan je kapsel, want anders zie ik al voor me hoe je bij de montage van deze aflevering opnieuw af gaat vallen.
Vermoljoen: Ik snap wel hoe je aan inspiratie voor TBP kwam, want eigenlijk is jouw leven ook één grote puzzel: tevergeefs probeer je al 15 jaar uit de kelder te ontsnappen waarin je opgesloten zit.
Monkeysuncle: De oom van een aap? Dus de broer of zus van één van je ouders was gewoon zo wanhopig dat hij het met een aap gedaan heeft. Het zit blijkbaar wel in de familiegenen dan als ik zo eens naar jou kijk.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RPDR - Reading is Fundamental (++)
« Reactie #39 Gepost op: 22-01-2021, 23:11:04 »
De reads van Mitchkox:
Susdus: De voedselketen opdracht ging jou goed af, maar je hoefde je dan ook niet aan je rol aan te passen! In het echte leven ben je namelijk ook het lelijke eendje van de groep!

Michael90 (en Ycaris): Wat hebben jouw normen en waarden en de vagina van Ycaris gemeen? Ze zijn al in geen jaren meer afgestoft.

Mrchipie: Chip, wat leuk dat je meedoet voor een participatielintje, het is namelijk algemeen bekend dat jij niet kun readen #leerlezen!

D*N: Dennis, je denkt vast dat je deze aflevering al in je zak hebt, maar daar vergis je je in! De enige dingen die jij in je zak hebt, zul je door de dokter moeten laten behandelen.

Vermoljoen: Vermoljoen! Je avatar is wel heer kenmerkend voor jouw situatie... Altijd maar op zoek naar jouw talenten en niks kunnen vinden!