Auteur Topic: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)  (gelezen 6511 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #60 Gepost op: 26-01-2021, 23:24:39 »
Zei iemand daar iets? ???

Ik heb mezelf nogal ingebouwd, dus geluid komt lastig bij mij aan hier  ::oordoppen::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #61 Gepost op: 26-01-2021, 23:39:21 »
Moedergans Lori tovert weer wat voedselblikken tevoorschijn, onder elke oksel tovert ze er eentje bij. "Ah deze smaak had ik nog niet!" zegt ze trots. Ondertussen wordt er hard op de deur gebonkt. "Schaaaaat, er staan zombies voor de deur, doe jij ze even vertellen dat er aan de deur niet gekocht wordt?" Shane loopt naar de ingang van kamer 1 en vuurt twee waarschuwingsschoten af...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Lori plaatst eentje voor kamer 6, mochten ze een keer een andere ingang nemen.

Shane zet er gewoon nog eentje neer bij kamer 1

Done  ::ok::
Done  ::ok::
Done  ::ok::
&
Done  ::ok::

Dat waren dan meteen je 3 acties voor vandaag. :)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #62 Gepost op: 26-01-2021, 23:52:31 »
Dat waren dan meteen je 3 acties voor vandaag. :)

Maar het is toch nog nacht? ik heb Andrea en Yumiko net een lekkere slaapplaats laten uitzoeken.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #63 Gepost op: 26-01-2021, 23:56:56 »
Ik hou de rest van de dag een schoonheidsslaapje ::slaap::, dus ja je weet hoe dat gaat, gewoon even snel eten, zombies doodschieten, workout en de rest van de dag verdwijnen in een diepe slaap  ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #64 Gepost op: 27-01-2021, 00:03:38 »
Zou je anders eens met ons mee willen denken D'N, of heb je daar geen tijd voor in je drukke schema? (we willen natuurlijk niet dat je je schoonheidsslaapjes moet inkorten, je hebt het duidelijk nodig!)


Enid en Jerry blijven nog wel lekker slapen en kijken morgenochtend eens naar de precieze schade rondom hun overnachtingsplek.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Talk less, smile more

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #65 Gepost op: 27-01-2021, 00:09:12 »
Zou je anders eens met ons mee willen denken D'N, of heb je daar geen tijd voor in je drukke schema?[/spoiler]


Ik zit in een intelligente lockdown, dus mijn brein is locked down! ::pinokkio::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #66 Gepost op: 27-01-2021, 03:08:22 »
Midden in de nacht schrikt Andrea wakker. Ze hoort de zombies schuifelen voor de deur en kan geen rust meer vinden. Na even aarzelen levert ze haar wapen in bij haar opperwezen Ycaris. Zonder de last van deze kilo's glipt ze door de achterdeur en rent door het donker naar de bibliotheek.

Op hoop van zegen dat ze geen zombie tegenkomt. Als ze het red om levend in de bibliotheek te komen, wil ze snel op zoek naar een survivalboek.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #67 Gepost op: 27-01-2021, 14:00:22 »
Carl werd wakker naast Enid. Enid: "Ik heb beroerd geslapen. Carl: "Ik heb gedroomd over zombies." Enid kijkt naar haar wond. Het doet flink pijn. Carl: "Ik heb bij mijn zoektocht gisteren een medicijn item gevonden. Heb jij daar wellicht iets aan? Dan kan jij wellicht iets aan mij geven?"

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #68 Gepost op: 27-01-2021, 14:17:58 »
Carl werd wakker naast Enid. Enid: "Ik heb beroerd geslapen. Carl: "Ik heb gedroomd over zombies." Enid kijkt naar haar wond. Het doet flink pijn. Carl: "Ik heb bij mijn zoektocht gisteren een medicijn item gevonden. Heb jij daar wellicht iets aan? Dan kan jij wellicht iets aan mij geven?"
Enid kijkt opgelucht naar Carl. "Wat lief! Ik zal snel eens kijken wat ik voor jou heb". Ze zoekt in haar rugzak, en vindt daar 'junk' (tool item). "Dit item geeft je een extra actie-mogelijkheid. Ik hoop dat je hier iets mee kunt, Carl?"


(Carl en Enid wisselen dus een medicijn item voor een tool item)
Talk less, smile more

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #69 Gepost op: 27-01-2021, 14:27:57 »
Carl: "Ja zeker Enid ,daar kan ik wel wat mee!" Carl pakt het toolitem, en ruilt dat voor het medicijn. Carl: "Hopelijk knap je daar wat mee op!"

(Ik bevestig hiermee dus de ruil hierboven ;))


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #70 Gepost op: 27-01-2021, 17:14:42 »
Terwijl Carl eens onderzoekt wat hij met zijn nieuwe item kan. Carl: "Hier kan ik wel wat mee Enid .... Enid? Enid is nergens te vinden. Carl dwaalt door het ziekenhuis. Opeens hoort hij gesnik, vlakbij de in/uitgang. "Enid?" Enidh zit bij het lijk van Morgan. Enid: "Hij was mijn vriend. Wat is er gebeurd? Hij is de liefde van mijn leven, wat moet ik zonder hem?!" Enid begint hysterisch te gillen. Carl druipt af ...

Vol ongeloof rent Carl het ziekenhuis uit. Met tranen in zijn ogen realiseert hij zich gelukkig snel dat hij niet op straat kan blijven, veel te gevaarlijk. Het eerste gebouw dat hij tegenkomt, is de school Hij komt daar hopelijk heelhuids aan, zodat hij daar even kan gaan zoeken.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #71 Gepost op: 27-01-2021, 17:59:27 »
Jerry kijkt geshockt naar de deur: "He Carl, wat kom jij hier nu doen? Oh, je wilt zo samen tegen de zombies vechten? Nou, vooruit. Maar laten we eerst even op zoek gaan om te kijken of we nog iets bruikbaars vinden!" Jerry zoekt rond in de school. "Loop jij met de klok mee Carl? Dan ga ik tegen de klok in, en meeten we elkaar over 2u bij de ingang!"
Talk less, smile more

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #72 Gepost op: 27-01-2021, 19:01:07 »
Midden in de nacht schrikt Andrea wakker. Ze hoort de zombies schuifelen voor de deur en kan geen rust meer vinden. Na even aarzelen levert ze haar wapen in bij haar opperwezen Ycaris. Zonder de last van deze kilo's glipt ze door de achterdeur en rent door het donker naar de bibliotheek.

Op hoop van zegen dat ze geen zombie tegenkomt. Als ze het red om levend in de bibliotheek te komen, wil ze snel op zoek naar een survivalboek.
Ze overleeft het en ik pm wat ze vindt.

Carl: "Ja zeker Enid ,daar kan ik wel wat mee!" Carl pakt het toolitem, en ruilt dat voor het medicijn. Carl: "Hopelijk knap je daar wat mee op!"

(Ik bevestig hiermee dus de ruil hierboven ;))
Transactie done  ::ok::

Vol ongeloof rent Carl het ziekenhuis uit. Met tranen in zijn ogen realiseert hij zich gelukkig snel dat hij niet op straat kan blijven, veel te gevaarlijk. Het eerste gebouw dat hij tegenkomt, is de school Hij komt daar hopelijk heelhuids aan, zodat hij daar even kan gaan zoeken.
Carl krijgt helaas een 2e wonde.  ::hug::
Zie pm voor item

Jerry kijkt geshockt naar de deur: "He Carl, wat kom jij hier nu doen? Oh, je wilt zo samen tegen de zombies vechten? Nou, vooruit. Maar laten we eerst even op zoek gaan om te kijken of we nog iets bruikbaars vinden!" Jerry zoekt rond in de school. "Loop jij met de klok mee Carl? Dan ga ik tegen de klok in, en meeten we elkaar over 2u bij de ingang!"
Zie pm voor item

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #73 Gepost op: 27-01-2021, 19:30:30 »
"Carl, kijk wat ik gevonden heb!" Jerry rent richting Carl, die ergens op de grond zit. "O nee, wat is er gebeurd?" Carl grijpt naar zijn been, waar zich een grote snee bevindt: "Ik dacht mijn reis te hebben overleefd, maar net nadat ik klaar was met mijn zoektocht zakte ik door mijn been heen en kijk hier, een 2e wond.... Ik weet niet of ik nog sterk genoeg ben om tegen de zombies te vechten hoor!" Jerry raakt in paniek. "Mmmaaar, in m'n eentje? Tegen die zombies? En dan moet ik jou hier zeker alleen achter laten. Nee, dat doe ik niet. Broeders voor het leven!" Dan opent Jerry zijn hand, en laat zien wat hij zojuist heeft gevonden. Een medicijnitem! Hij grinnikt: "hup, pak aan Carl. Laten we snel je wond hechten zodat we samen de strijd aan kunnen gaan tegen de zombies. Oké?"


Jerry geeft Carl een medicijnitem om van 2 naar 1 wonde te gaan
Talk less, smile more

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #74 Gepost op: 27-01-2021, 19:43:39 »
Carl slikt het medicijn (en gaat daarmee naar 1 wonde). Hij voelt zich direct een stukje beter. Carl springt overeind en begint te dansen en te springen. Jerry leest eens de bijsluiter. 'Mogelijke bijwerkingen: hallucinatie." Carl: "Enid, ben jij dat?" Jerry zucht: "Nee, ik ben het Jerry." Carl: "Je liegt! Jij bent Enid. Waarom hield je van Morgan? Die man is veel te oud voor je, ik ben veel beter voor je, ik ... " Carl begint te zwaaien met een door hem gevonden baseball bet." Jerry: "Ho ho Carl pas op! Je bent een gevaar voor jezelf. Ik ben het, Jerry. Geef die bet aan mij. Ik kan 'm gebruiken om zombies neer te slaan. Ik moet er hier zeker 2 mee kunnen neerknallen!" Carl lijkt weer wat bij zinnen te komen. Carl: "Jerry?" Jerry: "Ja, ik ben Jerry." Carl: "Nou ok."

Carl geeft de baseball bet aan Jerry

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #75 Gepost op: 27-01-2021, 20:01:38 »
Done! Carl heeft nog maar 1 wonde en de transactie heeft plaats gevonden.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #76 Gepost op: 27-01-2021, 20:08:15 »



Ben je ready, Carl?!  ::megafoon::
Talk less, smile more

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #77 Gepost op: 27-01-2021, 20:10:35 »


Het medicijn heeft wel geholpen ja, ik kan er weer even tegenaan! ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #78 Gepost op: 27-01-2021, 21:02:13 »
Carl besluit voor het grote gevecht toch nog even een dutje te gaan doen.
Eenmaal in dromenland, voorziet hij een invasie van zombies bij de school.



Carl schrikt in paniek wakker, en rende naar Jerry. Hier, neem mijn rommel, is genoeg voor 2. En hier nog een outsider kaart, je weet wel wat je ermee kan. Jerry heeft geen idee wat ie ermee moet, maar neemt het dankbaar aan. Ondertussen rent Carl nog in paniektoestand een rondje door de school. Blijkbaar is de hallucinerende werking van het eerder ingenomen medicijn toch nog niet helemaal uitgewerkt ...

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #79 Gepost op: 27-01-2021, 21:13:34 »
Jerry is verbaasd over de spullen die hij krijgt, dus upload het allemaal even naar de cloud (lees: de hand van Susdus). Dit betreft dus de 2 rommel items, outsider kaart en de baseball bat  ;D




Ondertussen gaat Enid nog een laatste keer op zoek in het ziekenhuis, waar zij 2 items vindt en in haar tas stopt.
Talk less, smile more