Auteur Topic: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)  (gelezen 6515 keer)

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #80 Gepost op: 27-01-2021, 21:28:27 »
De verbazing bij Jerry was niet voor niks: "Huh, Carl, kun je een zo'n rommel item niet beter zelf houden? Dan kun je na afloop nog een nieuwe barricade bouwen hier!"


Jerry geeft een tool item terug aan Carl.


Vervolgens stroopt Jerry zijn mouwen op en doet een schietgebedje. "oh almachtige dobbelsteen van Robbie, laat u zich bij mijn gevecht bijstaan en mij 2 zombies aanvallen zonder zelf strijdend ten onder te gaan! En hetzelfde schietgebedje vast voor Carl, wanneer hij zich bij mij voegt  ::bravo:: 


Talk less, smile more

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #81 Gepost op: 27-01-2021, 21:30:02 »
Uitgeput en bezweet komt Andrea aan in de bibliotheek. Gelukkig, geen zombie gezien. Snel begint ze haar voorgenomen zoekactie
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Zou er iets nuttigs te vinden zijn?

Yumiko heeft het wel naar haar zin in het politiebureau. Van haar opperwezen Ycaris krijgt ze een extra wapen toegeworpen: Een FN SLP Shotgun,. Wauw, die is nog gaver dan de Colt! Ze richt op de zombies voor de deur en met één schot legt ze er twee neer! "Ha, geen zombie meer te bekennen!" Alle tijd om nog een keer rustig  de kasten te doorzoeken. Een stuk of drie dingen moeten er toch wel te vinden zijn.

Samenvatting voor Robbie:
- Andrea zoekt dus voor 1 actiepunt in de bibiliotheek
- Yumiko knalt voor 1 punt 2 zombies neer met haar FN SLP Shotgun. Ze wacht rustig af of er met de dobbelsteen gerold moet worden voor een zombie voor de deur
Yumiko doorzoekt het politie-bureau voor 1 actiepunt. Ze wil graag 3 items bekijken.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #82 Gepost op: 27-01-2021, 21:33:18 »
Na de dood van Shiva wist Ezekiel niet meer wat te doen waarop die besloot te gaan slapen. Totdat hij in het midden van de nacht plots wakker werd van Andrea. Zonder ook maar één woord te zeggen begon ze te zoeken naar boeken. Ezekiel voelde zich nu nog slechter. Hij wordt al zijn hele leven genegeerd door iedereen en nu dus ook door Andrea. De enige die hem niet negeerde, is dood. Met een rotgevoel ging Ezekiel weer slapen. Toen hij weer wakker werd, besloot hij met volle moed weer opnieuw te zoeken naar items: "Een bibliotheek met meer voedsel dan boeken... Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik wil die stomme boeken vinden!"

In de school verliep het bij Gabriel ook niet zo heel goed. Samen met Jerry zocht hij al de hele tijd naar hét item, maar iedere keer kregen ze niet waar ze op zoek naar waren. Net toen ze op het punt stonden om op te geven, kwam Carl aangerend. Hij begon meteen de hele school door te zoeken. Ondanks dat Gabriel dit al 2 keer heeft gedaan, besluit hij samen met Jerry ook mee te zoeken. Helaas werd Gabriel ook de hele tijd genegeerd en hadden Jerry en Carl het helemaal naar hun zin en hielpen ze elkaar met hun wonden. Gabriel dacht: "Met wat voor pussies zit ik hier in deze ruimte? Gelukkig kan ik het wel zelf aan! Ik ga hier niet weg voordat ik heb gevonden wat ik wil!"
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Na een tijdje besluit Gabriel ook een barricade te bouwen om zeker te zijn dat hij veilig zou zijn.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #83 Gepost op: 27-01-2021, 21:49:20 »
Carl schrikt in paniek wakker, en rende naar Jerry. Hier, neem mijn rommel, is genoeg voor 2. En hier nog een outsider kaart, je weet wel wat je ermee kan. Jerry heeft geen idee wat ie ermee moet, maar neemt het dankbaar aan.
::ok::

Ondertussen gaat Enid nog een laatste keer op zoek in het ziekenhuis, waar zij 2 items vindt en in haar tas stopt.
zie pm  ::ok::

De verbazing bij Jerry was niet voor niks: "Huh, Carl, kun je een zo'n rommel item niet beter zelf houden? Dan kun je na afloop nog een nieuwe barricade bouwen hier!"


Jerry geeft een tool item terug aan Carl.


Vervolgens stroopt Jerry zijn mouwen op en doet een schietgebedje. "oh almachtige dobbelsteen van Robbie, laat u zich bij mijn gevecht bijstaan en mij 2 zombies aanvallen zonder zelf strijdend ten onder te gaan! En hetzelfde schietgebedje vast voor Carl, wanneer hij zich bij mij voegt  ::bravo:: 

::ok::

De 2 zombies zijn dood. En hetzelfde geldt voor....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Samenvatting voor Robbie:
- Andrea zoekt dus voor 1 actiepunt in de bibiliotheek
- Yumiko knalt voor 1 punt 2 zombies neer met haar FN SLP Shotgun. Ze wacht rustig af of er met de dobbelsteen gerold moet worden voor een zombie voor de deur
Yumiko doorzoekt het politie-bureau voor 1 actiepunt. Ze wil graag 3 items bekijken.
Even voor de zekerheid:
Je meldt in de spoiler dat het geen extra zoekactie is van Andrea. Maar in de samenvatting dat ze dus zoekt. Dus nu ben ik niet zeker. Stuur ik je een item of niet? :)

De 2 zombies zijn neergeknald en daar hoeft niet voor gerold te worden met een shotgun. Maar er is wel geluid door gemaakt.

Ik pm 3 items die Yumiko vindt.

En dan post ik even, want ik hier al een uur mee bezig en telkens ik wil posten staat er iets nieuws.  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #84 Gepost op: 27-01-2021, 21:51:33 »
Carl's hallucinaties zijn ondertussen verdwenen, en hebben plaatsgemaakt voor angst. Hij is doodsbang voor de zombies, die hij door het raam van de school kan zien. Jerry: "Kom op Carl, je hebt kracht genoeg om er 2 aan te vallen, en je hoeft er eigenlijk maar één neer te slaan." Carl schraapt alle moed bij elkaar en rent Jerry achterna, en valt 3e zombie aan! 'Boom you're dead'!

(dit is mijn kopieer rol - 2e actie v/d dag

Mits ik na afloop nog leef:
Na de slachtpartij voelt Carl zich als herboren. Met een opgewerkt gevoel besluit hij nog een barricade te bouwen.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #85 Gepost op: 27-01-2021, 21:57:31 »
De 2 zombies zijn dood. En hetzelfde geldt voor....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::oink::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Talk less, smile more

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #86 Gepost op: 27-01-2021, 22:08:10 »
Na de dood van Shiva wist Ezekiel niet meer wat te doen waarop die besloot te gaan slapen. Totdat hij in het midden van de nacht plots wakker werd van Andrea. Zonder ook maar één woord te zeggen begon ze te zoeken naar boeken. Ezekiel voelde zich nu nog slechter. Hij wordt al zijn hele leven genegeerd door iedereen en nu dus ook door Andrea. De enige die hem niet negeerde, is dood. Met een rotgevoel ging Ezekiel weer slapen. Toen hij weer wakker werd, besloot hij met volle moed weer opnieuw te zoeken naar items: "Een bibliotheek met meer voedsel dan boeken... Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik wil die stomme boeken vinden!"

In de school verliep het bij Gabriel ook niet zo heel goed. Samen met Jerry zocht hij al de hele tijd naar hét item, maar iedere keer kregen ze niet waar ze op zoek naar waren. Net toen ze op het punt stonden om op te geven, kwam Carl aangerend. Hij begon meteen de hele school door te zoeken. Ondanks dat Gabriel dit al 2 keer heeft gedaan, besluit hij samen met Jerry ook mee te zoeken. Helaas werd Gabriel ook de hele tijd genegeerd en hadden Jerry en Carl het helemaal naar hun zin en hielpen ze elkaar met hun wonden. Gabriel dacht: "Met wat voor pussies zit ik hier in deze ruimte? Gelukkig kan ik het wel zelf aan! Ik ga hier niet weg voordat ik heb gevonden wat ik wil!"
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Na een tijdje besluit Gabriel ook een barricade te bouwen om zeker te zijn dat hij veilig zou zijn.
::ok::
Zie pm

Carl's hallucinaties zijn ondertussen verdwenen, en hebben plaatsgemaakt voor angst. Hij is doodsbang voor de zombies, die hij door het raam van de school kan zien. Jerry: "Kom op Carl, je hebt kracht genoeg om er 2 aan te vallen, en je hoeft er eigenlijk maar één neer te slaan." Carl schraapt alle moed bij elkaar en rent Jerry achterna, en valt 3e zombie aan! 'Boom you're dead'!

(dit is mijn kopieer rol - 2e actie v/d dag

Mits ik na afloop nog leef:
Na de slachtpartij voelt Carl zich als herboren. Met een opgewerkt gevoel besluit hij nog een barricade te bouwen.

Eigenlijk kopieer je niets, want Jerry's ability is "kill er 2 en rol maar 1 keer" maar aangezien er maar eentje is, is het dus een standaard aanval met rollen.
Ik gooi 1 wonde, dus Carl heeft nu weer 2 wonden.

barricade wordt gebouwd!

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #87 Gepost op: 27-01-2021, 22:11:42 »
Yes, go Carl!  ::joehoe::


Talk less, smile more

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #88 Gepost op: 27-01-2021, 22:54:09 »

Lori & Shane zijn hier.
Er zijn 20 blikken voedsel. Lori en Shane eten er eentje, dus nog 19 voedsel over.
Per 2 Survivors komt er 1 zombie, dus er komt nu 1 zombie naar de kolonie en die komt bij ruimte 1:
Ruimte 1: 1 zombies en 2 barricade
Ruimte 2: 0 zombies en 1 barricade
Ruimte 3: 0 zombies en 1 barricade
Ruimte 4: 0 zombies en 1 barricade
Ruimte 5: 0 zombies en 1 barricade
Ruimte 6: 0 zombies en 1 barricade

De overige locaties in de stad:

Er waren: 2 Zombies + 1 Barricade
Yumiko (met Shotgun)  knalt 2 zombies neer, wat geluid maakt.
Er komt 1 zombie plus... i kgooi 6, dus niks.
Er is: 1 Zombie & 1 Barricade


Er was en is 1 Zombie


Er waren: 3 Zombie en 1 Barricade.
Jerry, Gabriel & Carl (2W) zijn hier
Jerry viel 2 zombies aan en Carl de derde, maar kreeg een wonde.
Gabriel bouwt een barricade.
Carl bouwt een barricade
Er komen 3 zombies. Een gaat op de eerste lege plaats staan. De 2e breekt een barricade en de 3e gaat op die net vrijgekomen plaats staan.
Er zijn: 2 Zombies & 2 Barricades


Er waren: 0 Zombies
Ezekiel & Andrea (1W) zijn hier dus er komen 2 Zombies bij
Er zijn: 2 Zombies


Er waren: 3 Zombies en 1 barricade
Enid (1 wonde) is hier dus er komt 1 zombie bij, maar die breekt de barricade
Er zijn: 3 Zombies


Er waren en zijn 3 Zombies


Jullie deadline is: Dinsdag 2 februari 22u

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #89 Gepost op: 28-01-2021, 17:16:16 »



Wat is het hier rustig nog! Ik zal deze dag dan maar eens starten door 1 outsider kaart, 1 tool item en de baseball bat terug te geven aan Carl (Daisy). "Asjeblieft Carl, nu kun je jezelf verdedigen!"
Talk less, smile more

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #90 Gepost op: 28-01-2021, 17:19:05 »
Ezekiel voelde zich al wat meer op zijn gemak na alweer de bibliotheek te hebben doorzocht. Om toch eventjes te kunnen rusten na deze hectische dagen waarin hij veel meemaakte, besloot hij een boek te pakken en te lezen (Robbie: hiermee rust ik een boek uit op Gabriel). Na het lezen van het boek, was hij weer helemaal opgeladen. Met volle moed bouwde hij een barricade en ging hij weer op zoek naar nieuwe items. Wat zou hij deze keer vinden? En zou Andrea eindelijk eens wat tegen hem gaan zeggen? Of zou Ezekiel weer zoals altijd genegeerd worden?

Gabriel zat nog steeds in de school. Terwijl hij nog was aan het rondsnuffelen, kwam Carl naar hem toe. Gabriel was verrast. Zelden kwam er iemand spontaan naar hem toe om met hem te babbelen. Tijdens hun gesprek merkte Gabriel opeens Carl's wonden op. Daarop besloot hij hem als dank voor dit leuke gesprek een medicijn te geven zodat hij een wonde kan genezen. Terwijl Carl nog even was aan het bekomen van het medicijn, ging Gabriel met veel nieuwsgierigheid weer zoeken naar items.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #91 Gepost op: 28-01-2021, 17:40:25 »
Carl wordt  wakker. Het eerste dat hem opvalt; hij heeft zijn spullen weer terug. Die had hij tijdens zin hallucinaties spontaan weggegeven. "Geen verkeerde gast die Jerry." Hij kijkt naar zijn wonden. Één van de twee is toch weer open gesprongen. Carl besluit om zijn gedachten te verzetten een wandeling te maken. Al snel komt hij Gabriel tegen. Gabriel: "Man, je ziet er slecht uit. " Carl vertelt hem over zijn avonturen. "En ik dacht dat één vd twee wonden genezen was, maar blijkbaar toch niet." Gabriel pakt iets uit zijn tas. Gabriel: "En hiervan ga je niet hallucineren." Carl neemt het medicijn aan en smeert hem op zijn wond.

Carl voelt zich gelijk bezig. Hij vervolgt zijn ommetje, volop nadenkend over wat de rest van de dag te doen...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #92 Gepost op: 28-01-2021, 19:24:35 »
Ezekiel voelde zich al wat meer op zijn gemak na alweer de bibliotheek te hebben doorzocht. Om toch eventjes te kunnen rusten na deze hectische dagen waarin hij veel meemaakte, besloot hij een boek te pakken en te lezen (Robbie: hiermee rust ik een boek uit op Gabriel). Na het lezen van het boek, was hij weer helemaal opgeladen. Met volle moed bouwde hij een barricade en ging hij weer op zoek naar nieuwe items. Wat zou hij deze keer vinden? En zou Andrea eindelijk eens wat tegen hem gaan zeggen? Of zou Ezekiel weer zoals altijd genegeerd worden?
Iedereen ziet het boek item: Ezekiel heeft blauwdrukken van de supermarkt, waarmee Ezekiel bij de supermarkt 1 extra item mag pakken tijdens het zoeken.
Barri gebouwd. Item gepm'd

Citaat
Gabriel zat nog steeds in de school. Terwijl hij nog was aan het rondsnuffelen, kwam Carl naar hem toe. Gabriel was verrast. Zelden kwam er iemand spontaan naar hem toe om met hem te babbelen. Tijdens hun gesprek merkte Gabriel opeens Carl's wonden op. Daarop besloot hij hem als dank voor dit leuke gesprek een medicijn te geven zodat hij een wonde kan genezen. Terwijl Carl nog even was aan het bekomen van het medicijn, ging Gabriel met veel nieuwsgierigheid weer zoeken naar items.
Wonde verwijderd bij Carl
Item gepm'd.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #93 Gepost op: 28-01-2021, 19:41:33 »
Lori en Shane hebben lang uitgeslapen vandaag. Die ene zombie aan de deur blijft maar lekker in de kou staan! Maar ook in een lockdown moet je goed in beweging blijven daarom gaan we weer gezellig samen barricades bouwen!

Lori zorgt eerst weer voor eten, die ze deze keer tussen haar tenen vandaan haalt. 2 blikken, yoomtah! Daarnaast bouwt ze een barricade bij kamer 2.

Shane heeft iets meer beweging nodig dan Lori en bouwt dus twee barricades. Eentje voor kamer 3 en eentje voor kamer 4!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #94 Gepost op: 28-01-2021, 19:43:11 »
Lori en Shane hebben lang uitgeslapen vandaag. Die ene zombie aan de deur blijft maar lekker in de kou staan! Maar ook in een lockdown moet je goed in beweging blijven daarom gaan we weer gezellig samen barricades bouwen!

Lori zorgt eerst weer voor eten, die ze deze keer tussen haar tenen vandaan haalt. 2 blikken, yoomtah! Daarnaast bouwt ze een barricade bij kamer 2.

Shane heeft iets meer beweging nodig dan Lori en bouwt dus twee barricades. Eentje voor kamer 3 en eentje voor kamer 4!
::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #95 Gepost op: 28-01-2021, 19:47:26 »
Je slaat Carl over :\'(

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #96 Gepost op: 28-01-2021, 20:02:21 »
Je slaat Carl over :\'(
Wat heeft ie gedaan dan? Zijn wonde heb ik al verwijderd

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #97 Gepost op: 28-01-2021, 20:19:58 »
"O jee, is het al zo laat? Tijd om op pad te gaan!"


Enid zoekt nog een laatste keer in het ziekenhuis, en rent daarna snel terug naar de kolonie (terwijl ze benzine gebruikt om zombies af te schrikken).


Ook Jerry heeft wel genoeg van de school, "Het wordt me hier veel te druk, eens op zoek naar eten!" Ook beschermd door een jerrycan benzine huppelt Jerry richting de supermarkt. Hier gaat hij snel op zoek naar iets lekkers, en bouwt daarna een barricade.


(Enid zoekt in ziekenhuis en vindt 2 dingen (1) + gaat met benzine naar kolonie; Jerry gaat met benzine naar supermarkt, zoekt (2) en bouwt barricade (3))
Talk less, smile more

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #98 Gepost op: 28-01-2021, 20:21:34 »
Wat heeft ie gedaan dan? Zijn wonde heb ik al verwijderd

Oh sorry, doordat ik niet geciteerd werd,had ik niet zo opgevat, helemaal goed zo ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #99 Gepost op: 28-01-2021, 20:40:58 »
(Enid zoekt in ziekenhuis en vindt 2 dingen (1) + gaat met benzine naar kolonie; Jerry gaat met benzine naar supermarkt, zoekt (2) en bouwt barricade (3))
::ok::