Auteur Topic: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)  (gelezen 6525 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #120 Gepost op: 29-01-2021, 21:34:33 »
Terwijl Yumiko wacht op vers bloed, besluit ze nog eens wat andere delen van het politie-bureau te doorzoeken. De verhoorkamers zijn niet echt interessant en de kantoortuin heeft ze nu ook wel gezien. Zou er nog ergens een wapenkamer zijn? Of een onderzoeksruimte. Vol energie springt ze op. Er moeten toch wel een stuk of 3 dingen te vinden zijn?

Yumiko zoekt en vindt met 1 actiepunt 3 items = 1 actiepunt

Andrea krijgt wat last van haar wond en besluit deze toch maar te verzorgen met haar medicijn. Stoer doen is nergens goed voor!
Nu ze weer wat gemakkelijker loopt zet ze meteen een zoekactie in gang (= 1 actiepunt) en werpt ze een extra barricade op (=1 actiepunt).

Actiepunten op  ::zwaai::

Sorry voor de dubbelpost. Maar om het voor Robbie doenmaar te houden wilde ik ook niet mijn vorige post aanvullen.
Kan iemand anders nog even voor wat storyline en/of acties zorgen, zodat ik straks ook nog mijn andere punten kan verbrassen zonder weer te dubbelposten?

Edit: Robbie is er toch niet, dus ik durfde het bij nader inzien wel aan om de mijn post nog aan te vullen.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2021, 21:56:03 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #121 Gepost op: 29-01-2021, 21:49:48 »
"I want coffee!" Carl schreeuwt eens flink tegen het koffie apparaat. Na enkele rondjes rennen door het politie bureau, is hij wel toe aan een cafeïne stoot. Maar het apparaat werkt niet. Zal hij Yumiko erbij halen? Een lekker stoer wijf, maar Carl is bang om iets verkeerds tegen haar te zeggen. Toch trekt hij de stoute schoenen aan en gaat hij op zoek naar Yumiko  ....

wordt vervolgd ...

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #122 Gepost op: 29-01-2021, 21:54:50 »
Terwijl Jerry aan het vechten is tegen de zombies, en Dwight een barricade bouwt, loop Daryll wat door de supermarkt. Hij kijkt uit het raam, en ziet bij het politiebureau Carl tegen het koffie apparaat tekeer gaan. Mm, wat zou er aan de hand zijn? Hij gaat op de grond zitten, pakt denkbeeldige popcorn en kijkt geïnteresseerd door het raam....





(dit is geen actiepunt, maar gewoon wat storyline voor Ycaris ::bravo:: )
« Laatst bewerkt op: 29-01-2021, 22:39:23 door Susdus »
Talk less, smile more

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #123 Gepost op: 29-01-2021, 21:58:20 »
Thnxx  ::bravo:: ::bravo::
Ik had het al op illegale wijze opgelost nu Robbie toch niet kijkt. Maar extra storyline is altijd welkom  ::hyper::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #124 Gepost op: 29-01-2021, 22:33:11 »
Beetje te laat, maar als Robbie of een medespeler het te laat vindt, dan is het zeker terecht als niet meetelt. Dus helaas even geen verhaaltje nu ::sorry::

- Gabriel geeft zijn boek aan mijn magische hand en mijn magische hand geeft dat boek door aan Ezekiel.
- Ezekiel gaat met behulp van benzine naar de kolonie en bouwt daar 2 barricades
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #125 Gepost op: 29-01-2021, 22:41:08 »
Ik ben ook al goed bezig geweest door bij mijn acties 'school' te noemen terwijl de heren toch echt in de 'supermarkt' vertoeven, en Ycaris heeft ook een dubbelpost + edit, dus ik denk dat wij niet gaan zeuren om jouw te late actie Vermoljoen  ;D  nu hopen dat Robbie net zo lief voor ons is!
Talk less, smile more

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #126 Gepost op: 29-01-2021, 22:46:48 »
.... Ezekiel gaat met behulp van benzine naar de kolonie ....

Neeeeeeeeee. Net nu er wat moois aan het opbloeien was tussen Andrea en Ezekiel  :\'(

 ::megafoon:: Ik zeg: te laat is te laat! Ezekiel mag niet weg
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 29-01-2021, 22:49:06 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #127 Gepost op: 29-01-2021, 23:41:30 »
Ik ben met de update bezig. Dwight is alvast dood.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #128 Gepost op: 29-01-2021, 23:59:40 »
Talk less, smile more

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #129 Gepost op: 30-01-2021, 00:21:56 »
Sure, gezellig!


Daryl en Dwight wandelen samen naar de supermarkt, waar ze op zoek gaan (1+2) naar items (en Dwight zelfs een extra keer). Jerry voelt zich onoverwinnelijk, en besluit om wat zombies aan te vallen (3).
Daryl komt aan. Ik pm wat ie vindt.
Dwight sterft...

The Governor geniet van de relaxte sfeer in de kolonie. Er is eten in overvloed, en er is geen enkele reden om je hier onveilig te voelen. Hij bouwt een barricade bij kamer 2 om zichzelf ook nuttig te maken.
::ok::

Enid vermaakt zich ondertussen prima in de kolonie. Ze besluit om de hard timmerende Lori te joinen, en bouwt een barricade bij de ingang van kamer 5 (4).
::ok::


Citaat
Verderop, in de school, besluit ook Dwight zich eens nuttig te maken nadat hij Daryll een wonde heeft bezorgd door zijn extra zoektocht. Hij bouwt een barricade in de school (5).
Maar hij was al dood helaas. Goed nieuw: Daryl heeft dus geen wonde!
[/quote]

Voor Robbie:
Ik speel mijn 2-outsiderkaart.
Ik rust het boek Jazzercise uit bij Andrea; 1 extra actiepunt per ronde
Andrea schiet met shotgun de 2 zombies neer. Ze wacht rustig af of er een nieuwe zombie voor de deur komt te staan.
Ik rust de Shotgun weer uit bij Yumiko
Ik rust de Colt uit bij Andrea

1 actiepunt gebruikt. 3 over

Hulpeloze erbij en jij krijgt:

Als je dit nog leest, mag je van mij nog best een actie doen terwijl ik de kolonie update

Andrea (boek Jazzercise & colt)

Yumiko zoekt en vindt met 1 actiepunt 3 items = 1 actiepunt
zie pm

Citaat
Andrea krijgt wat last van haar wond en besluit deze toch maar te verzorgen met haar medicijn. Stoer doen is nergens goed voor!
Nu ze weer wat gemakkelijker loopt zet ze meteen een zoekactie in gang (= 1 actiepunt) en werpt ze een extra barricade op (=1 actiepunt).
zie pm en barri gebouwd

Beetje te laat, maar als Robbie of een medespeler het te laat vindt, dan is het zeker terecht als niet meetelt. Dus helaas even geen verhaaltje nu ::sorry::

- Gabriel geeft zijn boek aan mijn magische hand en mijn magische hand geeft dat boek door aan Ezekiel.
- Ezekiel gaat met behulp van benzine naar de kolonie en bouwt daar 2 barricades
Had Ezekiel dat "boek" al niet? En is dat de blueprints van de supermarkt?
Ezekiel zit in de kolonie en bouwt 2 barricades (ik gooi wel dobbelsteen om te kijken waar :) )  Op 3 en 6

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #130 Gepost op: 30-01-2021, 00:27:43 »
Ik had nog geen boek van de ene survivor aan een andere gegeven. Het gaat over het boek ‘Beginner's Martial Art’. Als je deze uitrust aan een survivor en die valt een zombie aan, hoeft die niet te rollen met de dobbelsteen (een keer per ronde).

Blueprints van de supermarkt had Ezekiel al. En nu hij ook Beginner’s Mential Art heeft, rust ik het op hem uit!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #131 Gepost op: 30-01-2021, 00:29:15 »

Enid, Lori, The Governor, Glenn, Ezekiel & Shane zijn hier.
Er zijn 20 blikken voedsel. Enid levert 4 blikken, dus er is 24.Er is 9 man (6 Surv en 3 hulpeloze), dus gaan 5 blikken op. Nog 19 over
Er komen 3 hulpeloze. en Glenn en Ezekiel (boek blueprints supermarkt) komen hier.
Ezekiel bouwt barricades op 3 en 6
Governor bouwt barri op 2
Enid bouwt er eentje op 5
Er komen 5 zombies bij want er zijn 6 Survivors en 3 hulpeloze (1 zombie per 2 survivors)
Ruimte 1: 0 zombie en 2 barricade
Ruimte 2: 0 zombie en 2 barricade
Ruimte 3: 0 zombies en 2 barricade
Ruimte 4: 1 zombies en 2 barricade
Ruimte 5: 1 zombies en 2 barricade
Ruimte 6: 0 zombies en 2 barricade

De overige locaties in de stad:

Er waren: 2 Zombie & 2 Barricade
Yumiko (met Shotgun) en Carl (2W) zijn hier
Er komen 2 zombies eentje breekt barri andere neemt die plaats in.
Er zijn 3 zombies en 1 barri



Er was: 2 zombies & 1 barri
Jerry is hier en bouwt barricade
Daryl komt hier aan.
Jerry killt 2 zombies en krijgt geen wonde.
Er komen 2 zombies
Er zijn: 2 zombies & 2 barri



Er waren: 1 Zombie & 2 Barricades
Gabriel is hier, dus er komt 1 zombie
Er zijn: 2 zombies & 2 barri



Er waren: 2 Zombies & 1 barri
Andrea (jazzercise & colt) is hier
Andrea (Jazzercise & colt) killt 2 zombies + geluid (toen had ze nog de shotgun), ik rol 1 dus er komt een extra zombie.
Andrea bouwt 1 barri
Er komen 2 zombies, eentje breekt 1 barri
Er zijn 1 zombie + 1 barri



Er waren en zijn 3 Zombies


Er waren en zijn 3 Zombies


Door Dwight's dood.. is jullie deadline is: Dinsdag 2 februari 10u
« Laatst bewerkt op: 30-01-2021, 20:22:48 door Robbieazerty »

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #132 Gepost op: 30-01-2021, 00:35:30 »
Sure, gezellig!


Daryl en Dwight wandelen samen naar de supermarkt, waar ze op zoek gaan (1+2) naar items (en Dwight zelfs een extra keer). Jerry voelt zich onoverwinnelijk, en besluit om wat zombies aan te vallen (3).
Robbie, volgensmij heb je de aanval van Jerry op de zombies in de supermarkt gemist en ook dat Daryl daar is  ;D  (ik wil bloed zien!)
Talk less, smile more

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #133 Gepost op: 30-01-2021, 10:14:02 »
The Governor wordt wakker in de kolonie. Hij heeft vast geslapen, maar werd wakker van rumoer. Het is op eens een stuk drukker geworden in de kolonie. Hij pakt een kopje thee en gaat aan de wandel. Na 10 minuten komt hij een stalen deur tegen. "Shane, wat zit hier achter?" Maar Shane hoort hem niet, of doet alsof. The Governor kan zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, en begint aan de deur te trekken. Langzaam gaat de deur open. Uiteindelijk staat de deur ver genoeg open, om binnen te kijken. "Wow, wat ligt daar?" The Governor wandelt naar binnen en doorzoekt de ruimte.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #134 Gepost op: 30-01-2021, 15:43:55 »
Welke ruimte doorzoekt ie dan? Zijn broekzakken?  ;D ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #135 Gepost op: 30-01-2021, 15:48:05 »
Shane schudde aan de armen van de Governor: "Wakker worden." De Governor schrok wakker. Blijkbaar lag hij nog te dromen. "Geen idee wat ik aan het doen was, ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd." Shane: "Hier, neem een kopje thee."

Ondertussen is ook Carl wakker geworden. De effecten van van de anabolen zijn eindelijk uitgewerkt. Hij heeft beroerd geslapen, hij is dood op. Aangezien het koffiezet apparaat niet werkt, gaat hij eens op zoek of er iets anders sterks te vinden op het bureau.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #136 Gepost op: 30-01-2021, 15:55:20 »
Robbie, volgensmij heb je de aanval van Jerry op de zombies in de supermarkt gemist en ook dat Daryl daar is  ;D  (ik wil bloed zien!)
Thanks! Ik heb de update gedana, maar in short:
Daryl is nu in de supermarkt en JErry heeft 2 zombies kunnen killen zonder wonde op te lopen  ::ok::. Omdat er geen zombies waren, breekt niemand van de nieuwe zombies een barricade en zij ner nu dus 2 zombies en 2 barri's bij de supermarkt.

The Governor wordt wakker in de kolonie. Hij heeft vast geslapen, maar werd wakker van rumoer. Het is op eens een stuk drukker geworden in de kolonie. Hij pakt een kopje thee en gaat aan de wandel. Na 10 minuten komt hij een stalen deur tegen. "Shane, wat zit hier achter?" Maar Shane hoort hem niet, of doet alsof. The Governor kan zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, en begint aan de deur te trekken. Langzaam gaat de deur open. Uiteindelijk staat de deur ver genoeg open, om binnen te kijken. "Wow, wat ligt daar?" The Governor wandelt naar binnen en doorzoekt de ruimte.
Maar wa... oh thanks D*N!  ::ok::

Ondertussen is ook Carl wakker geworden. De effecten van van de anabolen zijn eindelijk uitgewerkt. Hij heeft beroerd geslapen, hij is dood op. Aangezien het koffiezet apparaat niet werkt, gaat hij eens op zoek of er iets anders sterks te vinden op het bureau.
Daar ligt iets ja, maar geen koffie helaas. Zie pm!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #137 Gepost op: 30-01-2021, 16:00:00 »
Lori gaat naast de Governor zitten "Misschien heb je zin in een blikje tenenkaas? Zal je vast goed doen". En ze tovert weer twee blikken tevoorschijn. "Ik heb ook nog kippenborst in de aanbieding".

Shane ziet ondertussen een zombie march door de drive gaan. "Teveel klanten...kan het niet meer aan...enige oplossing...destructie..." en hij schiet de zombies van kamer 1 en 2 neer ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #138 Gepost op: 30-01-2021, 16:07:04 »
Lori gaat naast de Governor zitten "Misschien heb je zin in een blikje tenenkaas? Zal je vast goed doen". En ze tovert weer twee blikken tevoorschijn. "Ik heb ook nog kippenborst in de aanbieding".
::ok::

Ik zie trouwens dat ik jullie mensen gisteren geen eten heb gegeven:
Citaat
Enid, Lori, The Governor, Glenn, Ezekiel & Shane zijn hier.
Er zijn 20 blikken voedsel. Enid levert 4 blikken, dus er is 24.
Er komen 3 hulpeloze. en Glenn en Ezekiel (boek blueprints supermarkt) komen hier.
Ezekiel bouwt barricades op 3 en 6
Er is 9 man, dus 5 blikken op. 19 over. Plus de 2 die Lori tevoorschijn haalt, is 21 voedsel nu!

Shane ziet ondertussen een zombie march door de drive gaan. "Teveel klanten...kan het niet meer aan...enige oplossing...destructie..." en hij schiet de zombies van kamer 1 en 2 neer ::joehoe::
Die zijn dood!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #139 Gepost op: 30-01-2021, 16:11:46 »
Carl is blij met zijn vonst, maar toch wil hij liever koffie. Hij kan zich herinneren dat hij in het ziekenhuis ook een apparaat heeft zien staan, dus hij gaat naar het ziekenhuis