Auteur Topic: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)  (gelezen 6512 keer)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #160 Gepost op: 30-01-2021, 22:48:41 »
Michonne rent richting de supermarkt om daar samen met Jerry en Daryl af te spreken. Ze bouwen 2 barricades.
Michonne krijgt een wonde.
2 Barri's gebouwd!

Correctie, dit ghaat niet. Er mag max 3 man in de supermarkt staan en Gabriel huppelde vlak voor Michonne al naar de supermarkt.

Gabriel gaat huppelend naar de supermarkt en Ezekiel gaat 2 barricades bouwen in de kolonie.

(sorry even geen verhaaltje, even andere plichten ;) )


Michonne zit dus nog in de kolonie. Pluspunt: ze is dus niet buiten geweest en heeft geen wonde.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #161 Gepost op: 30-01-2021, 22:56:02 »

Enid, Lori, The Governor, Ezekiel, Shane, Andrea (jazzercise & colt) en Michonne zijn hier. Plus 3 hulpeloze Survivors, waar er deze dag nog 2 van bijgekomen zijn (dus 5 hulpeloze in totaal)
Er waren 20 blikken voedsel. Lori levert er 2 en Andrea 1. Dus 23 blikken. Er zijn 12 mensen, dus er worden 6 blikken opgegeten en er zijn er dus nog 17 over.
Er komen 6 zombies bij want er zijn 12 mensen (1 zombie per 2 survivors). Ze breken overal een barricade.
Ruimte 1: 0 zombie en 2 barricade
Ruimte 2: 0 zombie en 2 barricade
Ruimte 3: 0 zombies en 2 barricade
Ruimte 4: 0 zombies en 2 barricade
Ruimte 5: 0 zombies en 2 barricade
Ruimte 6: 0 zombies en 2 barricade

De overige locaties in de stad:

Er waren: 3 zombies en 1 barri
Carl was hier, maar sterft onderweg naar het ziekenhuis


Er was: 2 zombies & 2 barri
Jerry is hier
Daryl komt hier aan.
Gabriel komt hier aan en krijgt onderweg 1 wonde.
Er komen 3 zombies bij. 1 breekt een barri, de ander neemt die vrijgekomen plaats in en de 3e breekt de laatste barri.
Er zijn: 2 zombies & 1 barri


Er zijn 2 Zombies & 2 Barricades


Er waren: 1 Zombie & 1 barri
Anne komt hier aan en bouwt een barri.
Er komt 1 zombie die die barri meteen breekt.
Er zijn: 1 Zombie & 1 barri


Er waren 3 Zombies
Yumiko komt hier aan.
Glenn knalt 2 zombies overhoop. Door het geluid komt er... geen zombie bij.
Er komen 2 Zombies bij
Er zijn: 3 Zombies


Er waren en zijn 3 Zombies

Door de dood van Carl.. is jullie deadline is: Maandag 1 februari 22u
« Laatst bewerkt op: 31-01-2021, 17:46:37 door Robbieazerty »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #162 Gepost op: 30-01-2021, 23:01:08 »
@Vermoljoen: OK duidelijk met de boeken! Ezekiel heeft er 2 dus.
Oh ja, dit is dan ook in orde toch? Was ik even vergeten tussen de andere quotes te zetten

Ik had nog geen boek van de ene survivor aan een andere gegeven. Het gaat over het boek ‘Beginner's Martial Art’. Als je deze uitrust aan een survivor en die valt een zombie aan, hoeft die niet te rollen met de dobbelsteen (een keer per ronde).

Blueprints van de supermarkt had Ezekiel al. En nu hij ook Beginner’s Mential Art heeft, rust ik het op hem uit!

(eventjes zeker zijn ;) )
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #163 Gepost op: 30-01-2021, 23:06:13 »
"Oh, dus daar komen al die mensen vandaan!" Andrea is helemaal verrukt als ze Glenn het luik uit ziet kruipen. Jammer dat hij meteen weer weggaat, maar wie weet zitten er nog meer. Voorzichtig opent ze het luik een klein stukje. En ja hoor: daar schuilen nog 2 outsiders: de ene draagt de ander over de schouder. Dat zal wel een redelijk hulpeloos sujet zijn. Maar de drager.........

Bring it on, Robbie!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #164 Gepost op: 30-01-2021, 23:28:55 »
Ik heb een foutje gemaakt. Andrea stak de rifle bij zich en leverde die dus niet in. Het ging hier om de shotgun die ze inleverde. Die ging namelijk naar Glenn. Al die wapens ook  ::)

In de wapenkamer heeft Yumiko een Tikka T3 Rifle gevonden. Die steekt ze in haar zak. De rifle staat ze af aan haar opperwezen. Nergens voor nodig om met twee wapen over straat te gaan.

En de volgende acties ben je denk vergeten, want ik heb Glenn niet in het ziekenhuis kunnen vinden en er zijn ook geen 2 zombies doodgegaan.
In het ziekenhuis aangekomen vraagt hij [Glenn] aan zijn opperwezen Ycaris om een wapen en krijgt een FN SLP Shotgun in handen en schiet daarmee 2 zombies naar een andere wereld.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #165 Gepost op: 30-01-2021, 23:45:52 »
Michonne zat te balen in de kolonie. Ze wilde erg graag weer naar haar vrienden Jerry en Daryl, maar die slinkse Gabriel was haar net voor! Vol goede moed gaat ze als alternatief maar op pad naar het ziekenhuis. in de hoop daar een bekend gezicht te zien.
Talk less, smile more

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #166 Gepost op: 30-01-2021, 23:51:36 »
Gabriel gaat naar het ziekenhuis
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #167 Gepost op: 30-01-2021, 23:52:56 »
The Governor bouwt twee nieuwe barricades in de kolonie bij kamer 1 en 2

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #168 Gepost op: 31-01-2021, 00:05:34 »
Michonne komt tegelijkertijd met Gabriel aan bij het ziekenhuis. "Ma seg, waarom ging jij ineens naar de supermarkt? Ik wilde heel graag mijn vrienden zien, maar door jouw aanwezigheid was er geen plek meer zonder de lockdown-maatregelen te overtreden!"


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Michonne is helemaal overstuur, en gooit een tirade naar het hoofd van Gabriel. Iets verderop lijkt Yumiko te slapen, maar dat boeit haar niks. Nee, ze is boos én teleurgesteld, en iedereen mag het weten!


Ondertussen in de supermarkt voelt Jerry zich onoverwinnelijk. Hij heeft al meerdere zombies verslagen zonder zelf ook maar 1 wonde op te lopen. Hij zoekt in zijn zakken, en vindt daar een megafoon. Hij aarzelt niet, en zet deze meteen aan zijn mond:
::megafoon:: HA HA ZOMBIES, jullie gaan niet winnen! Wij hebben dit spel gehackt, dus jullie maken geen schijn van kans! Kom hier dan, als je durft!  ::megafoon::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Talk less, smile more

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #169 Gepost op: 31-01-2021, 00:06:32 »
Yumiko vindt het heel gezellig dat Glenn is gekomen, maar nu ze Michonne en Gabriel ruziend binnenkomen, raakt ze geirriteerd. Eerst doet ze nog of ze slaapt, maar als de operatiemessen in het rond beginnen te vliegen pakt ze snel een jerrycan met benzine en gaat er op haar scooter vandoor naar de veilige kolonie.

edit: even verhaaltje aangepast aan Susdus post.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2021, 00:14:05 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #170 Gepost op: 31-01-2021, 00:12:35 »
Michonne schrikt ineens op van haar ruzie door en dichtslaande deur, en ziet Yumiko wegrennen. Oeps! Maar om de hoek van de gang komt ineens Glenn aangelopen met een wapen, en hij kijkt niet zo vrolijk...


... maar dat is een zorg voor later, eerst Gabriel wat schuldgevoel aanpraten!
Talk less, smile more

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #171 Gepost op: 31-01-2021, 00:32:16 »
Met zijn shotgun in handen loopt Glenn dreigend op het vechtende stel af. "Beseffen jullie dan niet dat het hier vol zit met zombies?" schreeuwt hij ze toe. "Het kan niet anders dan dat ze op dat lawaai afkomen." Hij wil een schot lossen, maar beseft dat ook dat lawaai maakt. Daarom loopt hij op Gabriel af en geeft hem niet 1, niet 2, maar 3 karatetrappen. De derde raakt Gabriel's adamsappel en Gabriel zakt stikkend ter aarde.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #172 Gepost op: 31-01-2021, 00:43:12 »



"Take that, Gabriel!"
Talk less, smile more

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #173 Gepost op: 31-01-2021, 00:52:21 »


Ik denk dat je harder moet trappen als je mij dood wilt krijgen!  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #174 Gepost op: 31-01-2021, 00:57:16 »


Lori: "Even mijn hersenpan erbij pakken hoor, dan bak ik weer wat lekkers voor jullie hulpeloze wezens". En ze tovert twee voedselblikken tevoorschijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #175 Gepost op: 31-01-2021, 01:34:02 »

Ik denk dat je harder moet trappen als je mij dood wilt krijgen!  ;D
Ik denk bij nader inzien dat Glenn maar twee keer hoeft te trappen. Gabriel was immers al gewond.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #176 Gepost op: 31-01-2021, 01:46:09 »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #177 Gepost op: 31-01-2021, 09:43:05 »

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #178 Gepost op: 31-01-2021, 15:21:33 »
Is dit nu alle drama van vandaag?


Talk less, smile more

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dead of Winter - Groep 1 (D*N, Daisy, Susdus, Vermoljoen & Ycaris)
« Reactie #179 Gepost op: 31-01-2021, 17:41:51 »
Oh ja, dit is dan ook in orde toch? Was ik even vergeten tussen de andere quotes te zetten

(eventjes zeker zijn ;) )
Ik snap em denk ik niet helemaal.  ::schaam::

Citaat
Blueprints van de supermarkt had Ezekiel al. En nu hij ook Beginner’s Mential Art heeft, rust ik het op hem uit!
Dus daarmee bedoel je dat Ezekiel die 2 boeken uitgerust heeft, right? Want dan is het in orde en staan we op dezelfde golflengte. Maar anders ben ik niet helemaal mee.  ;D