Auteur Topic: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)  (gelezen 1449 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Gepost op: 4-02-2021, 21:22:39 »
Gefeliciteerd! Jullie hebben de grote eer gekregen om een onvruchtbaar gezin een baby te schenken. Om dat te vieren, krijgen jullie alvast 10 punten!  ::bravo::

Jullie moeten deze aflevering echter strikte regels opvolgen! Jullie worden opgevolgd door verschillende Eyes, undercover spionnen die voor Gilead werken en er op hoeden dat er geen rebellie plaats vindt!

Elke inbreuk tegen de volgende regels, zal je een punt kosten als je betrapt wordt door een Eye! Eyes doen dat door mij te pm'en zodat hun identiteit geheim blijft.

Dit zijn de gouden regels die jullie moeten volgen tot het einde van de aflevering. Die is voorzien op 12 februari 20u.
1. Jullie moeten een uniform dragen. Dat doe je door deze avatar in te stellen:
(hij werkt bij mij momenteel niet, dus ik steek hem ook in bijlage van deze post)
2. Jullie moeten élke post die je waar dan ook op RN maakt*, beginnen of eindigen met 1 van deze 3 gezegdes: "Under his eye.", "May the Lord open." of "Blessed be the fruit."
3. Jullie moeten 's nachts stil zijn! Er mag niet gepost worden tussen middernacht en 6u 's morgens.
4. Gedaan met die goddeloze GIFs en memes! Jullie mogen geen afbeeldingen meer posten! Enkel de smilies van RealityNet zelf mogen gebruikt worden.
5. Jullie moeten elkaar en jezelf bij je nieuwe naam noemen. In jullie 2e opdracht worden jullie per drie in huishoudens ingedeeld. Normaal zijn jullie bezit van de Heer des Huizes, maar voor deze aflevering worden jullie elk aan één van de 3 personen van dat huishouden toegewezen. De 3 personen zijn: de Heer en de Dame des huizes en de dienstmeid.
Dit betekent dat deze week jullie namen de volgende zijn:
SpelerNieuwe naam
DaisyOfaurynn
D*NOfhadewychisdemol
VermoljoenOfspacycolours
LuchtManiakOfhillo
SusdusOfnieky
YcarisOfgrasisgroen
Michael90Oflucy
MonkeysuncleOfricardo
de_witteOfmiek1999

De naam moet volledig gebruikt worden. Ik wil dus geen OfHIDM, Ofspacy of Ofgig zien, dat getuigt van disrespect tegenover deze fijne mensen!

Jullie hoeven je naam in je profiel niet aan te passen (cuz dan raak ik zelf waarschijnlijk in de war  ::hypocriet:: )

Deze regels gaan in vanaf vrijdag 5 februari 20:00 uur.

* Het Wie is De Mol board is vrijgesteld van deze regels! Op deze manier kunnen de actieve leden daar hun werk blijven doen en om de actieve leden niet alleen dat voordeel te geven, laat i kde rest van jullie daar ook vrijuit posten en over WIDM praten mocht er iets leuks/schokkends gebeuren zaterdag. ;)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2021, 21:30:53 »
Under his eye.

Geachte heer Robbieazerty,

Mijn naam is Ofhillo en met uw permissie heb ik een vraag voor u. Is het mogelijk een uitzondering te maken - o grote heer - van de twee topics van Miljoenenjacht? Het komt echter - met uw permissie - regelmatig voor dat ik (Ofhillo) daar afbeeldingen moet plaatsen ten behoeve van het spel. Bovendien is - en ik (Ofhillo) zeg dit met het grootst mogelijke respect - af en toe noodzakelijk om voor bepaalde spellen in de avonduren berichten te kunnen plaatsen in dit topics ten behoeve van het voortgang van het spel.

Ik (Ofhillo) hoor graag van u.

Met hoogachtende groeten,
Ofhillo

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2021, 21:39:35 »
Beste Ofhillo,

Omdat u nu reeds de regels toe past terwijl ze pas morgen in gaan, zal ik mild zijn en inderdaad ook vrijstelling geven voor beide Miljoenenjacht topics, zowel aan u, als aan alle andere Handmaids die daar aan mee doen.

Mochten er nog spellen/topics zijn die ik over het hoofd gezien heb, laat het mij gerust weten!

En nee, het "Realitynet Forum ABC" topic krijgt géén vrijstelling! Noch eender ander topic in die Relaxhoek!

Under his eye.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2021, 22:15:08 »
Ik wil graag een vrijstelling aanvragen voor het ZAP-gedeelte van het forum ::zwaai::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #4 Gepost op: 4-02-2021, 22:16:58 »
Krijgt Pointless ook een vrijstelling?
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #5 Gepost op: 4-02-2021, 23:01:10 »
Ik wil graag een vrijstelling aanvragen voor het ZAP-gedeelte van het forum ::zwaai::
Afgewezen!

Krijgt Pointless ook een vrijstelling?
Ja is goed. Die arme Enigma TV weet anders niet wat er aan de hand is.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2021, 18:47:26 »
Ter herinnering: deze regels gaan straks om 20u dus in!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #7 Gepost op: 6-02-2021, 22:24:47 »
Er kwam een vraag binnen die voor iedereen wel interessant kan zijn:
Citaat
Is het enkel het WIDM board van het huidige seizoen dat vrijgesteld is of alle WIDM boards?

Enkel het huidige seizoen. ;)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #8 Gepost op: 13-02-2021, 00:15:27 »
De Eyes kregen de opdracht om na te kijken of de Handmaids de regels wel opvolgden.
Simpel genoeg voor de Handmaids: als je een week niets post, kan er ik ook niets mis gaan.

Maar toen kregen ze een geheime pm:
Hey kandidaten!

Ik heb een aantal stiekeme opdrachten voor jullie waarmee je extra punten kan verdienen. Uiteraard gaan deze in tegen de regels en zal je voorzichtig te werk moeten gaan. Elke opdracht is een extra punt waard. Maar als je betrapt wordt door een Eye, krijg je ook weer een minpunt natuurlijk. De Eyes zijn niet op de hoogte van deze opdrachten!

Als je een opdracht hebt uitgevoerd, stuur me dan een pm met een linkje naar de post of het topic waar ik het kan vinden.

Deze opdrachten gaan ook in vanaf morgen 20u.

De opdrachten zijn:
1. Tussen middernacht en 6 uur ‘s morgens iets posten. PM mij een link naar je post of het topic waar je gepost hebt. Als een Eye het niet binnen anderhalf uur bij mij meldt, krijg je een punt. Als een Eye het daarna meldt, telt het niet meer mee, want het kwaad is dan al geschied.
2. Beschuldig openbaar iemand van een Eye te zijn. Post daarvoor openbaar in de bar “Pas op! X is een Eye!” (waarbij X de nickname is van de persoon van wie jij denkt dat het een Eye is. Als het klopt, krijg je een punt (maar je hoort dit pas als de opdracht voorbij is). Je mag niet dezelfde naam noemen die iemand anders al genoemd heeft.
3. Zet in je post een keer “May the Poort open” ipv “May the Lord” open. Als het 4 uur lang niet opgemerkt wordt door een Eye, krijg je een punt!
4. Verander je avatar in iets dat NIETS te maken heeft met Handmaid’s Tale. Dit moet tussen 12u ‘s middags en middernacht en je moet die nieuwe avatar minstens een uur aanhouden. Laat mij vantevoren weten wanneer je dit van plan bent, zodat ik kan controleren (al vertrouw ik er op zich ook wel op dat jullie het eerlijk spelen) en stuur voor de zekerheid ook een screenshot achteraf waarin je andere avatar te zien is. Vooral ook leuk om achteraf te laten zien als niemand het heeft opgemerkt.
5. Post 5 opeenvolgende dagen elke dag iets in de bar waar je de Heer dankbaar voor bent. Maar minstens één keer moet je daarbij een GIF gebruiken. Als het gebruik van de GIF 4 uur lang ongemerkt voorbij gaat aan The Eyes, krijg je 1 punt.

Veel succes!  ::bravo::

Er was dus genoeg voor de Eyes om naar te speuren. En dat hebben ze gedaan! Sommigen waren dag en nacht bezig.
Ik ben nog even m'n boekhouding aan het bijhouden, maar binnenkort komt de uitslag.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #9 Gepost op: 14-02-2021, 01:57:01 »
De Eyes waren héél streng en erg aanwezig. Dag én nacht patrouilleerden ze op het forum.
Heel veel geheime opdrachten werden onderschept. Daarvan ge ik niet alle bewijzen posten, want daarvoor moet i kte ver terugzoeken en zowel ik als Eye SpacyColours hebben de stand bijgehouden (thanks Spacy, dat was best useful!).

De Eyes zaten in een pm-groep, maar nadat die groep was samengesteld, meldden zich nog 2 Eyes die mee wilden zoeken en ik ben vergeten ze toe te voegen in de andere Eyes groep. Dus de Eyes van de pm groep hebben niet geweten dat Swifty en Fabiann ook posts hebben gemeld bij mij. Waarvoor dank! Zij wisten op hun beurt da nweer niet dat de andere Eyes miek1999, hillo, Nieky, Hadewychisdemol, Ricardo en SpacyColours waren!

Doordat neit iedereen in eenzelfde pm zat, werden sommige dingen dubbel gemeld. Ik post hier dan ook alleen de eersten die het vonden. En zoals gezegd zijn dit de fouten die gevonden werden buiten de geheime opdrachten om:

Under his eye.

Prima Ofhilly, alleen dacht ik dat kaart C blauw voldoende onderscheid was. Maar goed ik alfabet wel door, alles voor de gezegende samenwerking.
Betrapt! monkeysuncle zegt Ofhilly in plaats van Ofhillo.


May the Lord be open.

Ik,  Ofricardo, ben dankbaar dat onze Heer ons heeft geschapen zodat wij zelf de schepping mogen creëren.
Verkeerde aanhef


Maandag 8 feb (Loezel), (Vermoljoen)
Dinsdag 9 feb Loezel, (Vermoljoen)
Woensdag 10 feb Loezel, Lucy, Hans

Under his eye
Vermoljoen noemt zichzelf Vermoljoen

Bijzonder mooi nieuws Hillo!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Blessed be the fruit.

Ofricardo
Betrapt! monkeysuncle heeft 'Blessed be the fruit.' in het midden van zijn bericht staan in plaats van zijn bericht ermee te beginnen of te eindigen.

BLessed be the fruit en ook deze dag. Dank u heer, het was een goede dag.
Ycaris heeft een langere eerste zin en een typfout

Gelukkige verjaardag, The_White!  ::bravo::

Under his eye.
Verkeerd naamgebruik

En volgens mijn Excel was er ook nog een fout voor LuchtManiak die niet met de geheime opdrachten te maken had, maar die heb ik niet gesaved en ik wil even niet terug gaan zoeken in de ongeveer 580 berichten die iik de voorbije week heb ontvangen.  ::schaam::


Maar wiens opdrachten zijn gelukt en welke niet? Ik post het zo meteen in het algemene Handmaid's Tale topic.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #10 Gepost op: 14-02-2021, 10:12:10 »
En volgens mijn Excel was er ook nog een fout voor LuchtManiak die niet met de geheime opdrachten te maken had, maar die heb ik niet gesaved en ik wil even niet terug gaan zoeken in de ongeveer 580 berichten die iik de voorbije week heb ontvangen.  ::schaam::

Dan wil ik wel weten wat die fout was, want volgens mij heb ik me keurig aan de regels gehouden  :o

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #11 Gepost op: 14-02-2021, 14:58:41 »
Als ik een deze dagen tijd heb zal ik eens kijken!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #12 Gepost op: 5-03-2021, 14:50:02 »
Als ik een deze dagen tijd heb zal ik eens kijken!

Heb je dit nog teruggevonden? Gezien de RN-ranking zo close is lijkt het me wel belangrijk om te weten of ik terecht die punt ben verloren destijds. Ik denk namelijk nog steeds dat ik me toen netjes aan alle regels heb gehouden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #13 Gepost op: 5-03-2021, 16:38:44 »
Heb je dit nog teruggevonden? Gezien de RN-ranking zo close is lijkt het me wel belangrijk om te weten of ik terecht die punt ben verloren destijds. Ik denk namelijk nog steeds dat ik me toen netjes aan alle regels heb gehouden.
Ik probeer vanavond te zoeken!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #14 Gepost op: 5-03-2021, 21:48:07 »
Je hebt niks fout gedaan. Ik weet niet goed waar de verwarring heeft plaats gevonden. Twee mogelijke opties:
- Je geheime opdracht om na middernacht te posten werd drie keer gemeld. Een keer door SpacyColours als Jurylid Eye, drie uur later door Molfreak Arno en een dag (en 70 pm's later) door Fabiann die niet in de groepspm van de Eyes zat omdat ik niet wist dat ie Eye wou zijn. Mogelijk heb ik door de 70+ pm's die ertussen zaten niet meer gezien dat het omhetzelfde ging wat al 2 keer gemeld was en sowieso niet mee telde omdat het voor je geheime opdracht was. Of...
- Mitchkox meldde als Spookschip Eye dat je ergens niet Under His Eye gepost had en dat ie 's avonds wel screenshots zou sturen. Mogelijks heb ik toen alvast een fout bij je aangerekend. Die avond stuurde Mitch de screenshots en bleek het van een van de vrijgestelde topics te zijn, wat ik hem toen verteld heb, maar mogelijks ben ik toen vergeten de fout weg te halen.
 
Ik denk dat het daar ergens mis gegaan is. :)

Ik heb intussen de scores aangepast in het "De Kandidaten" topic.

::sorry::

Overigens met dank aan Spacy die een handig overzicht gemaakt had van wat zij allemaal gevonden hadden! Was ideaal om mee te vergelijken dat wat ik terug gevonden had inderdaad klopte. Dus Spacy:  ::bravo::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2021, 10:24:45 »
Fijn dat je dit uitgezocht hebt Robbie  ::bravo::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Handmaid's Tale - Under his eye (+++)
« Reactie #16 Gepost op: 6-03-2021, 15:41:06 »
Overigens met dank aan Spacy die een handig overzicht gemaakt had van wat zij allemaal gevonden hadden! Was ideaal om mee te vergelijken dat wat ik terug gevonden had inderdaad klopte. Dus Spacy:  ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly