Auteur Topic: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)  (gelezen 1822 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #20 Gepost op: 18-02-2021, 19:41:14 »
Hoe werken die bommen en spikes precies?

Hetzelfde als de rand? (Je wordt teruggezet op het vakje waar je vandaan komt) of kun je er blijven staan (of iemand laten staan)
Bommen kan je opstaan, krijg je schade voor en blijven in het vel liggen.
Spikes zijn zoals de rand.  ::jaja::

Als ik een duw uitdeel, kan ik diegene elke kant op duwen dat ik wil? Of stel, ik duw iemand die schuin rechts onder mij staat, gaat die dan automatisch schuin rechts naar beneden?

Edit: bij nader inzien denk ik dat ik het antwoord wel weet, nl dat ik diegene dan ook naar schuin rechtsonder duw, voor dat andere is de 'move' optie.
Je duwt hem van je weg in een recht lijn naar achter. Dus inderdaad als je iemand duwt die rechtsonder van je staat, gaat ie een vakje verder naar rechtsonder.

De vraag van de vriend van Susdus? Staat die in het andere topic dan?
* Robbieazerty gaat kijken

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2021, 10:07:15 »
Ik heb ook een vriend met een vraag.  ;D Stel de Demogorgon staat op de bom, en ik duw m vanaf daar tegen de rand. Hij krijgt dan -1 voor de rand, maar krijgt ie dan nog eens -1 extra omdat ie van de rand terug kaatst op de bom?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2021, 11:28:32 »
Ik heb ook een vriend met een vraag... Kun je langeafstandswapens afvuren over de fontein heen? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #23 Gepost op: 19-02-2021, 14:24:36 »
Ik heb ook een vriend met een vraag... Kun je langeafstandswapens afvuren over de fontein heen? ::hypocriet::

Deze vriend van jou heeft zelf al antwoord gekregen op die vraag:


Oeps, ja hele goede vraag! Je moet inderdaad "line of sight" hebben. Dus één rechte lijn naar trekken naar degene die je aanvalt. Daar mag geen obstakel of ander persoon tussen staan.


Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #24 Gepost op: 19-02-2021, 14:26:11 »
Ik vind een fontein niet echt een obstakel... zeker deze niet want het ziet er meer uit als een bad waar je best overheen kunt schieten  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #25 Gepost op: 19-02-2021, 14:26:58 »
Een spuitende fontein is groter dan mensen, dus als je niet over mensen kan mikken, kan je ook niet over een fontein mikken. :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #26 Gepost op: 19-02-2021, 14:49:53 »
Ik heb ook een vriend met een vraag.  ;D Stel de Demogorgon staat op de bom, en ik duw m vanaf daar tegen de rand. Hij krijgt dan -1 voor de rand, maar krijgt ie dan nog eens -1 extra omdat ie van de rand terug kaatst op de bom?
Helaas wel ja.  :\'(

Ik heb ook een vriend met een vraag... Kun je langeafstandswapens afvuren over de fontein heen? ::hypocriet::
Elk ding op de map is een obstakel, dus ook de fontein helaas.  ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #27 Gepost op: 22-02-2021, 08:23:30 »
AANDACHT AANDACHT!

Ik ga op deze opdracht een deadline zetten. Dinsdag 21u is het game over. Als je graag de max aan punten wil hebben, moet de Demogorgong dus voor die tijd verslagen zijn.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stranger Things - Fight the Demogorgon (++)
« Reactie #28 Gepost op: 22-02-2021, 20:38:32 »

Puntentelling
Er zijn verschillende scenario's mogelijk:
- Beide teams hebben de Demogorgon verslagen: Het team dat dat het snelst deed wint 4 punten per persoon. Het andere 3 per persoon. Hebben beide teams de Demogorgon in dezelfde ronde verslagen, dan krijgt iedereen 4 punten.
- Een team versloeg hem wel, het andere niet: Het winnende team krijgt elk 4 punten, het tweede team krijgt elk 1 punt omdat ze nog leven (of minsts één iemand nog leeft)
- Beide teams versloegen hem niet: Het team dat de meeste schade deed krijgt elk 2 punten, het andere elk 1 punt.
-Een team versloeg hem niet, het andere team ook niet maar alle karakters zijn dood: Het team dat nog wel schade uitdeelde krijgt elk 2 punten. Het team dat dood is krijgt niks.
- Beide teams dood: niemand krijgt punten.

Beide teams hebben de Demogorgon in de 7e ronde verslagen. De opdracht was dus eigenlijk voor niks, want iedereen krijgt 4 punten. Hopelijk is het dan voor het plezier geweest. ;)