Auteur Topic: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen  (gelezen 2617 keer)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #60 Gepost op: 20-02-2021, 14:10:06 »
Dank voor de duw Eleven!

In de verte ziet Dustin een bom liggen, tijd om dat monster die kant op te duwen.

Dustin speelt eerst een knock over kaart. Daarmee doet hij een stap naar links, en komt daarmee onder het monster te staan. "Take that!" Dustin duwt het monster een vakje omhoog, in noord-westelijke richting.

Dustin heeft er zin in, en besluit gewoon nog een keer hetzelfde te doen, en speelt dus nogmaals een knock over kaart. Hij gaat het monster achterna, door een stap in noord-westelijke richting te doen. Hierdoor kan hij het monster wederom een duw geven, wederom in noord-westelijke richting. Kaboem! Op de bom. -1 punt. In de commotie schrikt Lucas, die per ongeluk ook wordt geraakt door Dustin. Hij komt echter schade vrij op een vakje in de rechter bovenhoek uit.

Dustin is helemaal in zijn element, en besluit gewoon nog een keer een knock out kaart te spelen. Hij stapt weer in noord-westelijke richting en ziet het monster struggelen met een bom. "Take that" Dustin geeft het monster een duw, en die knalt tegen de omheining. -1. Door de spanning kaatst hij weer terug ... op de bom. Nogmaals -1.

En daarmee is Dustin en heel team 1 uitgespeeld voor deze ronde.
Hiermee komt onze totaalscore van deze ronde op -8, en 2 dobbelstenen eraf. ::jaja::

Wij zijn klaar voor ronde 6.  ::ok::
Wij willen wel graag de mogelijkheid om de laatste ronde tegelijk met het andere team te spelen. Dus als wij klaar zijn met 6, en team 2 niet, vind ik dat we moeten kunnen wachten, zodat we allemaal gelijk de laatste ronde ingaan.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #61 Gepost op: 20-02-2021, 17:22:12 »
p.s. @Robbie: Hoe komt de fontein ineens op 0? De vorige ronde stond er nog 1, en voor zover ik weet had ik nog 10 levens dus heb ik er niks uit kunnen halen toen ik er langs/doorheen liep (dan was ik bovenlangs gelopen).
Hmm ik heb er inderdaad eentje af gehaald terwijl jij er 10 had.  :-[

Wij zijn klaar voor ronde 6.  ::ok::
Wij willen wel graag de mogelijkheid om de laatste ronde tegelijk met het andere team te spelen. Dus als wij klaar zijn met 6, en team 2 niet, vind ik dat we moeten kunnen wachten, zodat we allemaal gelijk de laatste ronde ingaan.
Ik dénk, maar ben niet zeker meer en krijg het zo snel niet gevonden, dat ik niets gezegd had over tijdslimiet voor deze opdracht, dus jullie kunnen gewoon wachten. ::jaja::

Ik start hem alvast wel, maar jullie spelen dus wanneer jullie willen.

Health
Demogorgon: 14 en -2 dobbelstenen
Daisy/Dustin: 9
D*N/Eleven: 10
Susdus/Lucas: 10
Vermoljoen/Mike: 1


Ronde 6
Demogorgon
Beurt 1:


Mass Attack op Dustin met zwaard en magie. 2 schade voor Dustin en de vriendjes die naast hem staan, maar da's niemand.

Beurt 2:
[[[

Met zwaard en poot stapt Demogorgon naar rechts en ramt Lucas in de rand: -1 schade.
Met 2 schilden ramt ie hem nog eens: -1 schade.
Met 2 sterretjes geef ik Mike 1 schade en die is dus dood.

Health
Demogorgon: 14
Daisy/Dustin: 7
D*N/Eleven: 10
Susdus/Lucas: 8
Vermoljoen/Mike: 0



Weer aan jullie
Daisy/Dustin


D*N/Eleven


Susdus/Lucas


Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #62 Gepost op: 21-02-2021, 17:36:09 »
Het einde is in zicht!  ::bravo::  maar eerst, een momentje stilte voor Vermoljoen/Mike.
...


Oké, here we go. Ik begin met mijn gele dobbelsteen + Guide kaart, om dhr Robbiegorgon een stap weg te duwen op de bom.
Vervolgens gebruik ik mijn switch kaart en de groene steen, om van plek te wisselen met Daisy/Dustin! Mijn katapult laat ik nog even in mijn rugzak, ik pak namelijk mijn 4 blauwe stenen om 2 duwen uit te delen. Aangezien er achter de bom een omheining zit, betekent dit dat Robbiegorgon als een soort speelbal telkens weer terugkaatst. Toch fijn dat ik nog een soort volleybal kan spelen  ;D  dit betekent -5 voor Robbie, die nu op de bom staat!


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Talk less, smile more

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #63 Gepost op: 21-02-2021, 17:47:15 »
Dustin is woedend na het vernemen v/d dood van Mike. Hij moet en zal wraak nemen.
Omdat hij nu in 'the line of sight' staat, kan hij een airzooka kaart spelen. Dat is alvast -1. Een duw doet Robbiegorgon wederom in de omheining belanden (-1), waarmee hij terug kaatst op de bom (-1). Take that! Dustin kijkt eens in zijn arsenaal, en ziet dat hij nog een airzooka kaart kan spelen, dus het hele circus herhaalt zich nogmaals.

Tot slot zet hij 2 gele dobbelstenen in, voor nog een extra -1 voor Robbiegorgon . Dat betekent een totaal van -7 door Dustin, en tevens het einde van mijn beurt.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #64 Gepost op: 21-02-2021, 18:00:23 »
Met 2 sterretjes geef ik Mike 1 schade en die is dus dood.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #65 Gepost op: 21-02-2021, 19:00:55 »
En ik zet 1 forse stap naar voren!  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #66 Gepost op: 21-02-2021, 20:06:39 »
Dan staat het voorlopig zo:



Health
Demogorgon: 2
Daisy/Dustin: 7
D*N/Eleven: 10
Susdus/Lucas: 8
Vermoljoen/Mike: 0

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #67 Gepost op: 22-02-2021, 09:11:58 »
Beste Demogorgon, mogen we itt eerder verzoek, toch de laatste ronde spelen. ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #68 Gepost op: 22-02-2021, 10:15:32 »
Is jullie beurt over dan? Zet Eleven/D*N enkel een stap?

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #69 Gepost op: 22-02-2021, 10:21:00 »
Ja, tenzij jij denkt dat hij nog een nuttige beurt kan doen met zijn overgebleven dobbelstenen?  ::rofl::
Talk less, smile more

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #70 Gepost op: 22-02-2021, 10:45:24 »
Oh ja hij kan niet bijster veel doen inderdaad.  ;D (sorry ik had niet terug gekeken welke dobbelstenen hij had en welke kaartjes etc)

Ronde 7
Demogorgon
Beurt 1:
[[

Ik move naar rechts om tussen Lucas en Dustin te staan (2 poten) en dan gebruik ik mijn rage (zwaard en schild) om beide jongetjes 1 schade te geven, -1 dobbelsteen te geven en te duwen. Lucas gaat naar linksonder en Dustin knalt tegen de rand en krijgt -1. En met 2 sterren geef ik Lucas nog een afstandelijke klap.

Beurt 2:
[

Met zwaard en schild geef ik 1 schade aan Dustin, -1 dobbelsteen en push hem in de rand voor nog een schade.
Met zwaard en schild geef ik 1 schade aan Dustin, -1 dobbelsteen en push hem in de rand voor nog een schade.
Met 2 zwaarden geef ik een final blow aan Dustin. RIP!

Health
Demogorgon: 2
Daisy/Dustin: 0
D*N/Eleven: 10
Susdus/Lucas: 6 -1 dobbelsteen



Weer aan jullie!
D*N/Eleven


Susdus/Lucas

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #71 Gepost op: 22-02-2021, 11:47:37 »
Neeeeeee, Dustin!  ::ohno::





Robbiegorgon, hier ga je spijt van krijgen!






Met mijn katapult mik ik op Robbie's hart. "You broke mine, now I'll destroy yours!". Uiteraard is het een voltreffer. Maar, wat gebeurt daar? Robbiegorgon valt achterover, recht in de elektrische omheining. Hij knettert voor een paar minuten na door de elektrische shock, alvorens hij in een hoopje as verandert. Zo, opgeruimd!








Talk less, smile more

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #72 Gepost op: 22-02-2021, 13:16:57 »
Demogorgon slaakt een ijzingwekkende gil.



Hij breekt de bliksemachtige barrière en weet met zijn laatste krachten te ontsnappen. De barrière begint langzaam weer te sluiten als er plots een nieuw wezen door naar binnen springt....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fight the Demogorgon - Groep 1: Daisy, D*N, Susdus & Vermoljoen
« Reactie #73 Gepost op: 22-02-2021, 14:08:03 »




Oh we won!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human