Auteur Topic: Fight the Demogorgon - Groep 2: De_witte, Luchtmaniak, Michael90 & Ycaris  (gelezen 2606 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 2: De_witte, Luchtmaniak, Michael90 & Ycaris
« Reactie #60 Gepost op: 22-02-2021, 20:13:50 »
Omdat ik het mezelf afvroeg of mijn "fout" om Vermoljoen in leven te houden effect gehad zou hebben, heb ik toch nog even gekeken wat er gebeurd zou zijn.
Dustin zou -4 dobbelstenen gehad hebben en ik zou Eleven in de spikes geramd hebben, waardoor ze terug op de bom zou vallen en 2 schade op zou lopen. Demogorgon zou dus niet meer naast Dustin staan en nog 3 dobbelstenen over hebben. Ik heb 3 dobbelstenen gerold om het resultaat te bekijken. Het werd een poot, zwaard en ster. Daarmee zou Dustin niets hebben kunnen doen.
Dus het is een troost voor mij en hopelijk ook voor jullie dat jullie het dus in Ronde 6 niet gewonnen zouden hebben als Dustin het had overleefd.




Health:
Demogorgon: 1
LuchtManiak/Eleven: 6
Michael90/Lucas: 9 (want Eleven stond op een bom toen je met haar wisselde)
Ycaris/Mike: 5

Ronde 7
Demogorgon krijgt 2 beurten.
Beurt 1


Met 2 poten stap ik eentje rechtsonder. Daarna move ik met 1 poot en 1 zwaard naar Lucas om hem een ram te geven. Hij vliegt tegen de spikes en terug op de bom (-2 schade). Daarna gebruik ik met zwaard en schild mijn rage om -1 schade en -1 dobbelsteen te geven en nog eens te duwen tegen de spikes en terug op de bom (nog eens -2 schade).

Beurt 2


Ik move tussen Lucas en Eleven met 2 groene poten. Ik gebruik met zwaard en schild weer rage om ze allebei 1 schade en -1 dobbelsteen te geven én te duwen. Eleven vliegt op de bom en krijgt nog 1 schade. En met 2 poten zet ik terug een stap naar linksboven.

Health:
Demogorgon: 1
LuchtManiak/Eleven: 5 en -1 dobbelsteen
Michael90/Lucas: 3 en -2 dobbelstenen
Ycaris/Mike: 5



En dan is het aan jullie!
LuchtManiak/Eleven:


Michael90/Lucas:


Ycaris/Mike:

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Fight the Demogorgon - Groep 2: De_witte, Luchtmaniak, Michael90 & Ycaris
« Reactie #61 Gepost op: 22-02-2021, 20:20:05 »
Ik switch met LuchtManiak

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 2: De_witte, Luchtmaniak, Michael90 & Ycaris
« Reactie #62 Gepost op: 22-02-2021, 20:21:21 »
Ik stap 1x naar boven naar C3. En met mijn zwaardjes kill ik de Demogorgon  ::cheerleader::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fight the Demogorgon - Groep 2: De_witte, Luchtmaniak, Michael90 & Ycaris
« Reactie #63 Gepost op: 22-02-2021, 20:27:15 »
Demogorgon slaakt een ijzingwekkende gil.



Hij breekt de bliksemachtige barrière en weet met zijn laatste krachten te ontsnappen. De barrière begint langzaam weer te sluiten als er plots een nieuw wezen door naar binnen springt....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fight the Demogorgon - Groep 2: De_witte, Luchtmaniak, Michael90 & Ycaris
« Reactie #64 Gepost op: 23-02-2021, 02:42:23 »


Yes, we killed it! Or, did we?????????
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?