Auteur Topic: Afl 6 - Pirates of the Caribbean  (gelezen 1948 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Gepost op: 22-02-2021, 21:34:28 »

Let even niet op de thumbnail van het filmpje, dat is duidelijk een ander programma. Oorspronkelijk gemaakt om mensen in de war te brengen  ;D

Deze aflevering komen we in Pirates of the Caribbean terecht! *ZAP* Jullie zitten op het schip!

Voordat ik verder ga, doen we eerst nog even een flashback.
Lees wat hierna gaat komen aandachtig door als je nog iets van het spel wil snappen. ;)

Zet alvast eerst dit spannend muziekje op voor wat achtergrond sfeer.



Op Play gedrukt? Spannende muziek?

OK let's go... we zappen terug naar 28 december 2020....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #1 Gepost op: 22-02-2021, 21:36:20 »

Dag allemaal,

Eerst en vooral: Sorry dat ik jullie er niet uit gekozen heb. Het had veel handiger geweest als ik gewoon 12 inschrijvingen had. :)

Tweede en nog vooral-er: Jullie kunnen toch nog een kansje maken om in het spel te komen als jullie willen. Achter de schermen in alle geheim kunnen jullie onderling battelen door één van de opdrachten die de Zap groep moet doen ook te spelen.

Elke week zal er iemand afvallen en diens plaats wordt opgevuld door de afvaller van Zap. Zo blijven jullie dus een groepje van 4 dat blijft strijden tot de aflevering van Pirates of the Caribbean. Vanaf dat moment stellen jullie een spookschip voor dat het schip van de Zap groep gaat aanvallen. Er worden dan door jullie 2 opdrachten gespeeld: eentje tegen het Zap team en een individuele opdracht. ALS jullie het Zap team dan verslaan, zal degene die de individuele opdracht het best gedaan heeft, in het spel kunnen komen (of terug kunnen keren in geval een afvaller van Zap wint)

Rest enkel de vraag of jullie hier klaar voor zijn en zin in hebben? Laat het me via pm weten.
Voordeel: jullie gaan het minder druk krijgen dan de Zap groep.
Nadeel: Met telkens maar 4 kandidaten is de kans elke aflevering 1 op 4 dat je er uit ligt.

Of je mee wil doen of niet of er in een latere fase uit ligt: vertel dit aub aan niemand verder! Het moet een grote verrassing zijn wanneer jullie spookschip opdoemt voor de andere kandidaten. ;)



Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #2 Gepost op: 22-02-2021, 21:38:49 »
Jaaaaah cool!  ::bravo:: Natuurlijk doe ik mee  :D
Ik stuur de pm maar alleen even naar jou, want ik weet niet zeker of het slim is om de anderen hiervan te laten weten. Ik ga de uitdaging aan!
Hey Robbie,

Was gisteren een beetje teleurgesteld dat ik er niet bij zat: met twee keer Game of Thrones hoopte ik mijn naam te zien maar helaas. Had achteraf misschien ook wat meer moeten schrijven, ging er misschien te veel van uit dat er nog steeds 11 inschrijvingen waren.

Dus jah, ik wil wel mee doen! :D
Als het dan zo moet, dan doe ik ook wel mee. 

Maar ik voel me wel keihard afgewezen, Robbieazerty! Ik dacht dat wij een hele goede band hadden als WidMO finalisten.  :\'(

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #3 Gepost op: 22-02-2021, 21:48:14 »
Swifty, ViWiRu, Molcrazy en Chardo gingen de uitdaging aan om op het spookschip tegen elkaar te strijden tot aan deze aflevering.

In aflevering 1 - National Geographic moesten ook zij een route door Afrika maken.

En al meteen sprak ik mijn mond voorbij door te posten dat er 4 groepen gemaakt moesten worden. Want ja... ik zat met 16 kandidaten. Maar dat wisten jullie niet.  ::hypocriet::
Susdus was het opgevallen:
Uh Robbie, hoeveel mensen mogen er bij opdracht 3 meedoen? Als de eerste 4 een groep vormen, en de gekozen spelers groep 2, blijft uiteindelijk groep 4 wat leegjes....  ::nieuwsgierig::

Oh oeps haha gekke Robbie ook. Natuurlijk zijn er maar 3 groepen!  ::fluit::

Anyway, dit was het resultaat van de eerste opdracht en de eerste afvaller van het spookschip:
The results are in. Chardo, Molcrazy, ViWiRu.... één van jullie zal het spookschip helaas moeten verlaten en daarbij voor goed uit het spel liggen.


Tweede geëindigd met 9 punten is...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)







Tussen de laatste twee was het heel spannend en kwam het op één puntje verschil.






Blijft nog in het spookschip:






Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Dat betekent helaas slecht nieuws voor:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik moet je helaas overboord gooien van dit schip en vervangen door Molfreak Arno.


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #4 Gepost op: 22-02-2021, 21:54:13 »
Molfreak Arno nam de plaats in van Molcrazy en er werd een heuse Runway op het spookschip gebouwd voor de Drag Race!

Om alles ultra geheim te houden, vroeg ik enkele mensen die zich NIET als Jury voor Zap aangemeld hadden, of zij een tijdelijke spookschip Runway jury wilden zijn. Het waren hulpdakdekker, Starlight en Loezel. Nog dank geheime juryleden!  ::bravo::

Hoi geheime juryleden!

Oké, dus achtergrond: Enkele verstekelingen die niet als kandidaat werden gekozen zijn aan boord van een spookschip geklommen en battelen daar om in Zap te komen. Niemand, behalve zij zelf weten ervan. Elke aflevering valt er iemand definitief af en elke aflevering komt de afvaller van Zap op dat spookschip. Maar again, dit is allemaal strikt geheim.
Dit gaat verder tot de Pirates of the Carribean aflevering, waarbij het spookschip het opneemt tegen de Zap kandidaten en als zij dan winnen, dan mag één van hen in het spel komen.

Dat maar even voor achtergrond uitleg, want iemand heeft dat piratenthema gebruikt.

Hier zijn de inzendingen. Zouden jullie aub punten kunnen geven op 10, ten laatste op vrijdag 20u? Ik laat helemaal aan jullie over hoe je de punten wil verdelen en waar je naar kijkt, want jullie zijn uiteraard de experts.  :P

Alvast super bedankt voor jullie hulp hierin. En voor de geheimhouding!  ;D


Inzending 1:
Hier kan het filmpje gedownload worden:

https://wetransfer.com/downloads/a3e488623233da951d7871803dd4620320210117103309/36d621c65d56d15ff45c676a35163ece20210117103339/d55bd8

En dit is de nog bijbehorende tekst:

This is the video about my self-designed evil queen
Not only in RuPaul's Drag Race, but also in another scene
I hope you like the great view
And give me some points to go through!

Inzending 2:

De muziek:https://youtu.be/vOKFvnTu7c8?t=158
Uitleg bij de muziek (als dat ook nog mag): mysterieus en zacht tot op 3:35, wanneer het openbreekt. Overeenkomend met mijn boodschap van statisch naar levendig.

Inzending 3:
Hi y'all, here's my Zap 3 dragcreation baby!

Natuurlijk drag ik mezelf in my favorite Zap 3 show, Pirates of the Caribbean. Met een snufje van de mooiste Tinkerbellpiraat Zarina, cuz I love her big hair! En life is nothing without drama, en dat hoor je in mijn catwalkmuziek. Please enjoy Drag Pirate!





Inzending 4:
https://youtu.be/QGBGttwpars

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #5 Gepost op: 22-02-2021, 21:56:33 »
Alles verliep via pm, dus ook de uitslag werd via pm verstuurd:
Het eerste jurylid besloot om na het horen van het achtergrondverhaal dat jullie stiekem op een spookschip zitten, ook 1 mogelijk punt te geven als het piraten thema werd gebruikt. Hij/zij wist dat dat niet perse de opdracht was, maar vond het leuk en het ging ook maar om 1 punt.
Citaat
Inzending 1:
Originaliteit idee 1,5/4: dit is toch gewoon een kant-en-klare afbeelding van internet?... Verder kan ik conceptueel ook niet zoveel punten geven.
Uitwerking 2/5: Ik kan ook niet zo’n achtergrond wegphotoshoppen, dus ik zou ook iets bedenken waarbij dat minder storend is.
Piratenthema 0/1: Geen piratenthema, altijd jammer.
-> Dat geeft 3,5/10 punten totaal.

Inzending 2:
Originaliteit idee 3/4: Die had ik niet aan zien komen. Weet niet of dit zo klassiek bij drag valt, maar laten we eerlijk zijn: I know nothing.
Uitwerking 3,5/5: Ziet er prima uit. Wel beetje jammer van de extra ‘dat niet’ in de laatste zin.
Piratenthema 0/1: Geen piratenthema, altijd jammer… okay, whatever, alsnog 0,5/1 voor het schaakthema.
-> Dat geeft 7/10 totaal

Inzending 3:
Originaliteit idee 2,5/4: Vrij klassieke piraat qua kleuren en outfit wel, had meer creativiteit in gekund.
Uitwerking 4/5: Nice job, inclusief aftiteling.
Piratenthema 1/1: Wel een piratenthema, altijd geweldig.
-> Dat geeft 7,5/10 totaal

Inzending 4:
Originaliteit idee 4/4: Holy shirtballz, die queen heeft ballen. En ogenschijnlijk ook nog eens een logisch & origineel thema.
Uitwerking 5/5: Dude, ik kan hier alleen maar volle punten geven.
Piratenthema 1/1: Ja, wat, I don’t care. Het piratenthema is blijkbaar niet alleen voor piraten.
-> Dat geeft, als ik goed heb geteld, oh wat toevallig, 10/10 punten totaal.
2e jurylid:
Creatie 1: 7 punten. Het is creatief gedaan en leuk dat de rest van het programma erbij is betrokken. De muziek voor de runway vind ik ook wel tof.
Creatie 2:  5 punten. Vooral omdat ik 'm niet helemaal snap geloof ik. Vooral plaatje 3 en 4, wat wordt daarmee bedoeld? Is plaatje 3 het kapsel of de ketting? En wat is plaatje 4 dan? Het kapsel, maar dat past dan weer niet echt bij de rest.... wat meer uitleg hierbij was wat fijner geweest. De muziek vind ik wel erg bombastisch voor de Runway en het blijft gewoon erg statig ook in het 2e gedeelte.
Creatie 3: 8,5 punten Leuke outfit, super creatief gemaakt. De muziek past er goed bij. En hier is veel tijd ingestoken.
Creatie 4: 8 punten.  De outfit zelf is niet echt heel dragrace en had ook weinig te maken met een kameleon vond ik. Maar ja, deze persoon had daarin ook minder keuze dan de rest ;) De muziek was wel top en passend bij het kameleon thema. En bonuspunten voor dapperheid.

3e jurylid:
Citaat
Inzending 1
Thema: 6. Ik snap hoe je het thema Zap 3 erin hebt proberen te verwerken, maar het lijkt zo vooral niet echt één geheel waardoor het niet zo overkomt.
Look: 6.5. De outfit past mooi in verschillende programma’s die nog aan bod gaan komen in Zap (behalve Stranger Things, dan), leuk gedaan! Wel vind ik het geheel een beetje simpel, en zie ik niet echt een Evil Queen erin.
Originaliteit: 5.5. Zowel de outfit als het thema vind ik niet heel origineel uitgewerkt. Ik had graag wat meer creativiteit gezien.
Gemiddelde: 6

Inzending 2
Thema: 8. Leuk bedacht, en goed uitgewerkt. Helaas mis ik wel een beetje de link met het thema Zap 3.
Look: 8.5. Past heel goed bij het schaakthema, en ziet er mooi uit. Met je uitleg erbij kan ik zo voor me zien hoe het eruit zou zien op de runway.
Originaliteit: 8. Ik vind het leuk en creatief bedacht en uitgewerkt, maar een zwarte outfit is wel een heel veilige keuze.
Gemiddelde: 8.2

Inzending 3
Thema: 8.5. Ook leuk bedacht en goed uitgewerkt, en ook nog eens een duidelijke link met Zap!
Look: 8.5. Mooi passend bij het thema. Kan ik ook zo voor me zien op de runway!
Originaliteit: 8.5. Het filmpje is heel leuk en origineel gemaakt! Wel is de outfit een vrij standaard piratenoutfit.
Gemiddelde: 8.5

Inzending 4
Thema: 7. Het thema van de kameleon is leuk gekozen, maar het had beter uitgewerkt kunnen worden. Ik zie het niet zo terugkomen in de outfit.
Look: 6.5. De groene pruik past mooi bij het thema, de outfit vind ik helaas wat saai en niet echt duidelijk passen.
Originaliteit: 9. Echt enorm leuk dat je een filmpje van jezelf als drag queen hebt gemaakt! Hoewel ik de uitwerking zelf verder niet heel origineel vond, levert dat een hoop punten op.
Gemiddelde: 7.5
4e jurylid

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #6 Gepost op: 22-02-2021, 22:01:20 »
Citaat
Citaat
Nummer 1: 6.9
Nummer 2: 6.4
Nummer 3: 7.2
Nummer 4: 6.5
Met 32 punten is de winnaar dus....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Close runner-up met 31.7 punten....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Het ging dus tussen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

ViWiRu moest dus helaas vertrekken. Hij werd vervangen door een in shock zijnde mrchipie. Klaar om tegen Swifty en Chardo 'I Love Zombies' te gaan spelen in The Walking Dead. Yep, er waren dus nog 4 extra excelletjes extra voor mij om in de gaten te houden!  ;D

Swifty's Zombies
mrchipie's Zombies
Molfreak Arno's Zombies
Chardo's Zombies
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 22:04:42 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #7 Gepost op: 22-02-2021, 22:13:11 »
Chardo moest helaas het onderspit delven en zo bleef Swifty als enige van de original spookschippers over. Mitchkox kwam erbij! Zou Swifty stand houden en de eer van de original spookschippers verdedigen? Of zouden de slachtoffers van de M-vloek er in slagen om het spookschip voor zichzelf te houden en de volgende M te ontvangen?

Ze speelden het kaartspel Blessed be the fruit. Maar... ze waren ook allemaal Eyes die de Handmaids van Zap dus ook konden verlinken! Vermoljoen gokte nog correct dat Swifty een Eye was. Ik moest aan de andere juryleden nog snel uitleggen dat ik Swifty wel ging noemen, maar ze zich wat laat had opgegeven als Eye en dus niet mee in de algemene Eye-pm zat.  ::hypocriet::

Ze zouden een half punt krijgen per bericht waarmee ze een Handmaid wisten te betrappen. En die zouden bij de uitslag van Blessed be the Fruit opgeteld worden.

Na de 100 uur om de uitslag van de Zap groepen te berekenen, stuurde ik om 3 uur 's nachts ook de verlossende pm naar het spookschip... Wist Swifty haar mannetje te staan?

Zo... dat was enkele uurtje werk... sorry voor deze late uitslag (al denk ik niet dat er nog iemand online is)
Nu die van jullie!

Jullie hadden:


We beginnen met de Commanders die Guardians voor of achter hen pakken. Niemand van jullie Commanders pakte een Guardian.
Daarna de Guardians zelf. Van rechts naar links zouden ze alle vrouwen pakken van een andere kleur, tot 3 richting het fruit.
Ik heb de Guardian in de kleur van de speler gezet en dan naar links bewogen en elke gevangen vrouw in diezelfde kleur gezet. Bij een Vrouw van dezelfde kleur als de Guardian telt die wel mee in de "3 richting het fruit" maar ze wordt niet gepakt:

Mitchkox:
Rij 2: 1 zwarte, 1 rode en 1 groene Handmaid
Rij 6: 1 groene Handmaid

mrchipie:
Rij 7: 1 blauwe Handmaid, 1 blauwe Aunt en 1 zwarte Aunt
Rij 8: 1 blauwe en 1 zwarte Handmaid en 1 rode Aunt

Molfreak Arno:
Rij 2: Er zijn geen vrouwen voor de Guardian, dus hij vangt niets.
Rij 6: 1 blauwe en 2 zwarte Handmaids

Swifty:
Rij 1: 2 groene Handmaids en 1 Rode Handmaid
Rij 4: 1 blauwe Aunt, 1 groene en 1 rode Handmaid


Vervolgens gingen de Wives naar voor en werd er gegeten. Iedereen die eet heb ik in het knalgeel gezet. Overschot ging verloren:


Ik tel de vrouwen die eten op bij de vrouwen die jullie van de andere spelers gevangen hadden:
Mitchkox:
Rij 2: 1 zwarte, 1 rode en 1 groene Handmaid
Rij 4: 1 Wife
Rij 6: 1 groene Handmaid + 1 Handmaid
Rij 7: 1 Handmaid
Rij 8: 2 Handmaids

mrchipie:
Rij 2: 1 Wife
Rij 4: 1 Handmaid
Rij 5: 1 Handmaid + 1 Aunt
Rij 7: 1 blauwe Handmaid, 1 blauwe Aunt en 1 zwarte Aunt + 1 Aunt
Rij 8: 1 blauwe en 1 zwarte Handmaid en 1 rode Aunt + 1 Handmaid

Molfreak Arno:
Rij 1: 1 Handmaid
Rij 2: 1 Handmaid
Rij 3: 1 Aunt
Rij 6: 1 blauwe en 2 zwarte Handmaids + 1 Wife
Rij 7: 1 Handmaid
Rij 8: 1 Handmaid

Swifty:
Rij 1: 2 groene Handmaids en 1 Rode Handmaid + 1 Aunt
Rij 2: 1 Handmaid
Rij 3: 1 Wife
Rij 4: 1 blauwe Aunt, 1 groene en 1 rode Handmaid + 1 Handmaid
Rij 5: 1 Handmaid

Elke Guardian is 3 punten, elke Aunt 2 punten en Wives en Handmaids 1 punt. De score werd:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #8 Gepost op: 22-02-2021, 22:19:26 »
Swifty wist zeker haar mannetje te staan! Mitchkox was de eerste afvaller die al eens was afgevallen...  ::hug::

Monkeysuncle verscheen op het spookschip. En wederom kregen ze 2 opdracht voor de kiezen. Ze moesten de berichten uit Lights vertalen en pm'en (niet uitvoeren, want dat zou te hard opvallen). De eerste zou 2 punten krijgen. De tweede 1 punt en de laatste 2 0.
Daarnaast mochten ze ook meegokken naar de moordenaar in Murder in Hawkins. Ze mochten één gok doen. Als ze dat in de 1e ronde al deden, zouden ze 3 punten per juist geraden ding (persoon, wapen/bewijs) krijgen. In ronde 2 2 punten per juist ding en in ronde 1 nog 1 punt per juist geraden ding.

Zij weten de uitslag hiervan zelf nog niet en weten dus niet wie er af zal vallen en vervangen zal worden door Vermoljoen...

Swifty wist 4 keer als eerste een opdracht te vertalen en kreeg 8 punten.
Monkeysuncle wist het 2 keer als eerste op te lossen en 2 keer als 2e en kreeg zo 6 punten bij elkaar.
Zowel Molfreak Arno als mrchipie wisten het 2 keer als 2e op te lossen en kregen dus elk 2 punten.

Murder in Hawkins ging dus allesbepalend worden, aangezien ze daar elk nog 18 punten konden rapen.  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 22:24:21 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #9 Gepost op: 22-02-2021, 22:23:44 »
Ronde 1 van het eerste Murder in Hawkins spel ging in...
De spookschippers deden geen gok...

Ronde 2 begon! En binnen een tijdsspanne van een uur en 10 minuten deden ze alle vier een gok!
Swifty gokte eerst. Ze meende dat de Demogorgon Ycaris met de schaar was en als bewijsstuk een hockeymasker.
Het hockeymasker was fout, dus Swifty kreeg 4 punten.
De M'ers hadden wél allemaal juist dat Ycaris het notitieblokje als bewijsstuk had. Ze kregen allemaal 6 punten.

Zo werd het 12 voor Swifty en monkeysuncle en 8 voor mrchipie en Molfreak Arno.

De laatste ronde ging beslissend worden...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #10 Gepost op: 22-02-2021, 22:25:34 »
De eerste ronde van het tweede spel ging van start....

En meteen kwam er een juiste gok binnen van....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #11 Gepost op: 22-02-2021, 22:30:21 »
De tweede ronde ging in....

Swifty was de eerste die een gok instuurde. Vijf minuten later gevolgd door monkeysuncle en een kwartier later door Molfreak Arno. Mrchipie stuurde die nacht de gok.

Het juiste antwoord was... zoals we intussen weten Daisy met de haal en fotofilm.
Maar wat gokten de spookschippers?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het ging tussen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #12 Gepost op: 22-02-2021, 22:31:40 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #13 Gepost op: 22-02-2021, 22:51:45 »
Er gaan drie opdrachten komen!

Eentje voor de Zap kandidaten (niet het spookschip) : Treasure Loot
Eentje voor ALLE kandidaten (Zap én spookschip) : Eiland doorzoeken
Dé strijd! Hier mogen de vier spookschip kandidaten 4 Zap kandidaten uitkiezen om tegen te strijden.

Ik post er zo meteen topics voor.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #14 Gepost op: 22-02-2021, 23:01:12 »
Trouwens, kijk nog eens naar de rebus uit The Handmaid's Tale. Vijfde rij, tweede woord...



En vandaag toen groep 2 de Demogorgon versloeg:
Demogorgon slaakt een ijzingwekkende gil.



Hij breekt de bliksemachtige barrière en weet met zijn laatste krachten te ontsnappen. De barrière begint langzaam weer te sluiten als er plots een nieuw wezen door naar binnen springt....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #15 Gepost op: 22-02-2021, 23:06:12 »
Die rebus ::rofl:: dat vond ik toen gewoon heel grappig  ::rofl::
Nieky grab a life vest!

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #16 Gepost op: 22-02-2021, 23:07:17 »
Hahahahahahahaha

Wow Robbie, ik weet al twee weken van het spookschip en ook deze had ik gemist.  ::ok::
My fall will be for you

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #17 Gepost op: 22-02-2021, 23:13:01 »
Ik vond dat spookschip in die rebus gewoon grappig  ::rofl::
Zocht er niks achter  ::ohno::

Succes nieuwe/oude kandidaten  ::bravo::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #18 Gepost op: 22-02-2021, 23:24:30 »
Hahahah dat spookschip  ::rofl:: Helemaal niet meer op gelet.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #19 Gepost op: 23-02-2021, 02:51:43 »
Die rebus ::rofl:: dat vond ik toen gewoon heel grappig  ::rofl::
+1

Wat leuk dat iedereen toch een kans heeft gehad of zelfs een tweede kans! Het verklaart wel ook waarom deze mensen (nog) zo vaak in dit board te vinden zijn. Maar supergezellig  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik mag trouwens van geluk spreken dat de spookschippers een schaduwgroep waren bij murder in Hawkins en niet meetelden voor onze scores. Met 3 mensen die het moordwapen geraden hebben was mijn score ook bij dit spel op 0 blijven steken en had ik met Vermiljoen van plaats mogen wisselen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?