Auteur Topic: Afl 6 - Pirates of the Caribbean  (gelezen 1947 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #20 Gepost op: 24-02-2021, 13:39:52 »
Omdat het misschien niet helemaal duidelijk is, hierbij een overzicht van opdrachten en deadline:

Treasure Loot: Geef elke dag vóór 22u door of je naar Rijk of Arm wil.
Eiland doorzoeken: Elke dag moet je 2 tegels plaatsen. De eerste keuze wordt overdag gepost en daar heb je tijd voor tot 20u. De tweede wordt zo snel mogelijk na 20u gepost en heb je tijd voor tot 8u 's morgens.
Dé Strijd: Vóór vandaag 18u moet je me doorgeven op wie je richt en of dat met een echte of nepkogel is. Daarna moet iedereen me zsm doorgeven of ze blijven staan of niet. En daarna moeten we ook nog eens snel de loot verdelen.  ::hypocriet::. Ik heb hier nog niet echt deadlines voor... maar het zijn veel ronden en veel stappen per ronde...  ::hypocriet::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #21 Gepost op: 24-02-2021, 22:49:31 »
Omdat het misschien niet helemaal duidelijk is, hierbij een overzicht van opdrachten en deadline:

Treasure Loot: Geef elke dag vóór 22u door of je naar Rijk of Arm wil.
Eiland doorzoeken: Elke dag moet je 2 tegels plaatsen. De eerste keuze wordt overdag gepost en daar heb je tijd voor tot 20u. De tweede wordt zo snel mogelijk na 20u gepost en heb je tijd voor tot 8u 's morgens.
Dé Strijd: Vóór vandaag 18u moet je me doorgeven op wie je richt en of dat met een echte of nepkogel is. Daarna moet iedereen me zsm doorgeven of ze blijven staan of niet. En daarna moeten we ook nog eens snel de loot verdelen.  ::hypocriet::. Ik heb hier nog niet echt deadlines voor... maar het zijn veel ronden en veel stappen per ronde...  ::hypocriet::

Ik vind het onhandig dat er 3 tijdstippen voor 3 opdrachten zijn. Kan dit niet 1 tijdstip voor alles worden?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #22 Gepost op: 25-02-2021, 07:28:20 »
Ik vind het onhandig dat er 3 tijdstippen voor 3 opdrachten zijn. Kan dit niet 1 tijdstip voor alles worden?

In dat geval zou ik Rijk/Arm naar 20u brengen, want ik wil nog genoeg tijd over laten 's avonds voor jullie om nog een tegel te leggen bij het andere spel.
Maar niets houdt jullie tegen om er voor jezelf een 20u deadline van te maken. Als ik alles om 20u binnen heb, kan ik verder.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #23 Gepost op: 2-03-2021, 20:46:42 »
Vraagje! Bij een gelijkspel voor winst van de aflevering, wordt er dan gekeken naar de eerdere afleveringen of het aantal *** van de opdrachten? En dan zal ik deze ook meteen stellen: hoe zit dat met de Spookschippers? Gaat het daar ook nog op moeilijkheidsgraag of deze eerder benoemde ranking? :


En binnen de spookschippers zelf bepaalt de volgorde van afvallen een gelijkspel. Hoe langer ze het in het hoofdspel van Zap hebben volgehouden, hoe hoger ze gerankt staan. Dus bij een gelijkspel is dit de ranking voor spookschippers:
1. Vermoljoen
2. monkeysuncle
3. Molfreak Arno
4. Swifty
(Ik vond het niet helemaal duidelijk of bovenstaande quote nu ging over het terugkomen in het spel of de RN ranking   
Talk less, smile more

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2021, 07:30:32 »
Vraagje! Bij een gelijkspel voor winst van de aflevering, wordt er dan gekeken naar de eerdere afleveringen of het aantal *** van de opdrachten?
Het totaal van de afleveringen samengeteld. En als het dan nog gelijkspel is, kijk ik naar de +++ opdrachten.

Citaat
En dan zal ik deze ook meteen stellen: hoe zit dat met de Spookschippers? Gaat het daar ook nog op moeilijkheidsgraag of deze eerder benoemde ranking? :

(Ik vond het niet helemaal duidelijk of bovenstaande quote nu ging over het terugkomen in het spel of de RN ranking
Oh nee, deze was niet voor de ranking, maar voor nu.  ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2021, 21:08:09 »
Het is weer in het honderd gelopen met de punten, waarvoor oprechte excuses...

Alle scores bij elkaar opgeteld is dit de eindscore:
Susdus & Daisy: 12 (Daisy 7+4+1 en Susdus 7+5)
D*N en michael90: 9 (D*N 7+1+1 en Michael90 5+3+1)
de_witte en LuchtManiak: 8 (beide 5+2+1)
Ycaris: 6 (4+0+1+1)

Als Ycaris in ronde 5 wél alleen geweest zou zijn op het Arme eilend, zou ze 2 punten meer gehad hebben en in totaal 8 punten hebben. Dan zou het gelijkspel zijn en zou Ycaris ook afgevallen zijn. Hopelijk is dat nog enigszins een schrale troost dat het niet aan de misser in de treasure loot opdracht ligt...  ::hug:: :-[

Gefeliciteerd aan Susdus en Daisy als afleveringwinnaars! Maar voor het verdelen van de rollen in de volgende aflevering kijk ik naar de totaalscores van alle afleveringen en dan mag Susdus alles verdelen (ik stuur je zo een pm).

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2021, 21:42:58 »
Ycaris, Monkeysuncle, Vermoljoen en Arno ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug::

De teleurstelling is groot dat we nu echt echt echt afscheid moeten nemen van dit prachtige spel. Maar we hebben het ver geschopt :D Het was me een genoegen om met jullie samen te spelen (of tegen je) ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2021, 22:03:51 »
Swifty het was me een genoeg om tegen jou te spelen haha! je was niet weg te krijgen! goed gespeeld ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 6 - Pirates of the Caribbean
« Reactie #28 Gepost op: 7-03-2021, 00:24:08 »
De totaalscore voor deze aflevering:
Susdus & Daisy: 13
de_witte & Michael90: 9
LuchtManiak: 8
D*N: 7
Ycaris: 4