Auteur Topic: Afl 8 - Tiger King  (gelezen 760 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Afl 8 - Tiger King
« Gepost op: 14-03-2021, 14:19:20 »
Surprise!





« Laatst bewerkt op: 14-03-2021, 15:09:46 door Robbieazerty »

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2021, 15:10:36 »
:o


*ril*


Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2021, 15:21:35 »
In Tiger King volgen we Joe Exotic en rivale Carole Baskin. Joe heeft een hoop exotische beesten, waaronder veel tijgers en andere grote katachtigen in zijn park. Carole Baskin presenteert zich als dierenrechtenactiviste en wil de grote katten die in gevangschap zijn grootgebracht een toevluchtsoord bieden in haar eigen park.

Dus jullie gaan ook met tijgers en andere katachtigen spelen!

Opdracht 1: Go Nuts for Cats
Een spel gebaseerd op Go Nuts for Donuts waarbij jullie de beste katachtigen willen pakken in de hoop dat je rivaal er ook niet achter zit.

Opdracht 2: Beesten in kooien
Een spel gebaseerd op Harvest Dice waarbij je drie verschillende soorten katachtigen in kooien wil plaatsen om punten te scoren.

Opdracht 3: Tijger Veiling
Jullie gaan weer bieden, deze keer op tijgers. En deze keer krijgt iedereen even veel geld én ben je dat geld ook kwijt, zelfs als je het bod niet gewonnen hebt. Plus zijn er ook tijgers bij die je liever niet wil hebben.

De opdrachten komen later vandaag. :)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2021, 15:23:15 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #3 Gepost op: 22-03-2021, 15:47:13 »
De aflevering is gedaan en er is een nieuwe afvaller bekend...

Beesten in kooien:
de_witte: 4
Susdus: 3
D*N & Swifty: 2
Daisy: 0

Go Nuts for Cats
Swifty & Daisy: 4
D*N: 2
de_witte: 1
Susdus: 0

Tijgerveiling
Swifty: 4
de_witte: 3
D*N: 2
Susdus: 1
Daisy: 0



Totaal voor deze aflevering:
Swifty: 11
de_witte: 8
D*N: 6
Daisy: 4
Susdus: 4


Dat betekent dat we naar de opgetelde scores van de voorbije afleveringen gaan kijken....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #4 Gepost op: 22-03-2021, 15:55:29 »
Eén van de kandidaten gaf eerder deze aflevering via pm al aan dat het veel werd en het veel energie kostte om bij te houden. (helemaal mee eens overigens, ik tel zelf ook af  ::hypocriet:::) )

Er was overeen gekomen om deze week nog uit te spelen en dan te kijken hoe we zouden staan.
Ik heb zonet een pm ontvangen waarin staat dat deze speler heeft besloten zich vlak voor de finale terug te trekken.

Heel jammer, maar ook begrijpelijk: je moet je eigen energie managen en als het te veel wordt, is het te veel en something's gotta give.

De afvaller van deze aflevering zou Daisy geweest zijn. Maar doordat deze speler heeft besloten om niet door te gaan, staat Daisy dus wél in de finale.

De persoon die helaas gestopt is, is...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2021, 17:17:15 »
Maar de rest dus gefeliciteerd met het halen van de finale!  ::bravo::

Meer daarover binnenkort (misschien/hopelijk vanavond)


Oh en ik zei hierboven dat ik af tel, dat wil niet zeggen dat ik het niet meer leuk vind en geen zin meer in heb hè! Laat dat even duidelijk zijn. Ik vind het nog steeds leuk om te doen en ben heel blij met alle superfanatieke kandidaten (inclusief Michael90 en Susdus) die dit spel toch ook mee maken.  :)

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2021, 18:36:30 »
Yes, allereerst een gefeliciteerd aan Swifty, de_witte, D'N en Daisy voor het behalen van de finale!  ::bravo::


Voor sommigen kwam dit als een verrassing (getuige de berichtjes op Discord) maar een aantal waren al langer op de hoogte. Ik zal het kort houden en spel-details bewaren voor een eventuele langere biecht na afloop van de finale  ;D


Zap is en blijft voor mij een top spel (Robbie is dan ook de échte MVP hier) wat ik met veel plezier heb gespeeld, maar het verdient om te worden gespeeld door niet alleen de beste spelers maar ook zeker degene met de hoogste motivatie. Het spel dat begon als een goede afleiding met heel veel gezelligheid (en gifjes, you're welcome) veranderde langzaamaan in een verplichting naar mijzelf toe. Vol vertrouwen dat dit na een rustiger weekje weer wat bij zou trekken begon ik aan deze Tiger King week, maar helaas zonder succes. Dus nu ga ik lekker een paar dagen offline, een flinke winterslaap houden en hopelijk weer op tijd bovengronds om de ontknoping mee te maken!


Spoiler: gifje uit Drag Race UK S2 (klik om te tonen/verbergen)


p.s. Swifty, Daisy: I'm counting on you two!  ::bravo::
Talk less, smile more

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2021, 18:46:39 »
Susdus, dit was niet de manier waarop ik in de finale wilde komen. Dat weet je. Ik was al aan mijn afscheidsbiecht begonnen. Maar goed, je kiest voor jezelf en dat is altijd de juiste keuze. ::hug::

Ik ga ontzettend mijn best doen in deze finale en mocht ik m door een hemels mirakel weten te winnen (dan moet ik 100x beter spel afleveren dan de afgelopen twee rondes), dan win jij 'm daardoor ook. Onder meer dankzij jou heb ik überhaupt de halve finale (en nu dus ook de finale) gehaald, dus elk resultaat dat ik nu haal is met dank aan jou. ::bravo::

Geniet van je rust.  ::hug::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #8 Gepost op: 22-03-2021, 20:03:42 »
Dappere keuze Susdus ::hug::

Ik vind het jammer dat je hiervoor hebt moeten kiezen, maar het klinkt gewoon verstandig. Tank lekker bij.

Ik vind het overigens echt tof dat jij er vooral bij de kooien, maar ook bij de andere opdrachten, gewoon vol voor bent blijven strijden ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #9 Gepost op: 22-03-2021, 20:11:40 »
Sassy  :\'( ::hug::. Goed dat je voor jezelf kiest! Maar ik ga je zeker missen de laatste week. Had je winst zeker gegund, zeker met de indrukwekkende scores die je hebt neergezet zonder dat je heel erg gebrand was op het winnen ::bravo::. Wat dat betreft was je denk ik een frisse wind in deze kandidatengroep die zeker nodig was. Rust lekker uit en tot snel  :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afl 8 - Tiger King
« Reactie #10 Gepost op: 22-03-2021, 20:47:00 »




Ik vind het overigens echt tof dat jij er vooral bij de kooien, maar ook bij de andere opdrachten, gewoon vol voor bent blijven strijden ::bravo::
Ik wilde natuurlijk wel even laten zien dat ik niet voor niks bovenaan de tussenstand stond, en ook zeker niet het spel van de rest beïnvloeden (mochten die scores in de finale nog iets uitmaken). Helaas heb ik niet met een 'win' kunnen afsluiten om mijzelf écht a la Bendelacrème te elimineren (Drag race reference, uiteraard) maar een 2e plek bij de kooien is toch een leuke afsluiter  ::brunette::
Talk less, smile more