Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 976683 keer)

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5860 Gepost op: 11-09-2021, 19:13:24 »
??? Maar maar... jij was toch Fortuna supporter? :P Of ben je geen fan van de trainer/beleid van de club?
geen fan van het beleid

Lazaros Rota transfervrij laten vertrekken, ik ben nogal fan van hem als back, zijn inzet iedere wedstrijd vooral, maar wel blij dat hij nu bij Griekse topclub AEK Athene een contract heeft getekend
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5861 Gepost op: 12-09-2021, 17:47:16 »
mooie 3-1 overwinning voor Sparta
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #5862 Gepost op: 13-09-2021, 10:12:58 »
En jij bent een echte 'fan' van Fortuna? Sorry, maar zelfs al ben je het niet eens met het beleid, blijf je altijd achter je club staan, en hoop je dat ze winnen...
Ik ben het ook absoluut niet eens met het beleid van ADO qua hoe makkelijk ze sommige spelers hebben laten gaan, maar ik hoop wel iedere keer dat ze winnen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5863 Gepost op: 14-09-2021, 18:03:27 »
Heerenveen heeft geluk komend weekend, tegen die sittardse losers spelen
« Laatst bewerkt op: 14-09-2021, 18:13:14 door Nicky991 »
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5864 Gepost op: 16-09-2021, 18:06:28 »
En jij bent een echte 'fan' van Fortuna? Sorry, maar zelfs al ben je het niet eens met het beleid, blijf je altijd achter je club staan, en hoop je dat ze winnen...
Ik ben het ook absoluut niet eens met het beleid van ADO qua hoe makkelijk ze sommige spelers hebben laten gaan, maar ik hoop wel iedere keer dat ze winnen...
ik schaam me dat ik ooit überhaupt fan was van die losersclub


hoop dat Heerenveen weer een keertje met een monsterzege kan winnen, dat kun je zeker weten tegen die amateur keeper van osch, en amateur back Tirpan
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5865 Gepost op: 16-09-2021, 18:50:35 »
Alsof ik het wel eens met het beleid van Willem II om een keeper op de loonlijst te laten staan die weigert bij de selectie aanwezig te zijn.  Fan ben je door dik en dun en for life. 

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5866 Gepost op: 17-09-2021, 11:17:30 »
Alsof ik het wel eens met het beleid van Willem II om een keeper op de loonlijst te laten staan die weigert bij de selectie aanwezig te zijn.  Fan ben je door dik en dun en for life.
+1

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5867 Gepost op: 18-09-2021, 15:23:54 »
Alsof ik het wel eens met het beleid van Willem II om een keeper op de loonlijst te laten staan die weigert bij de selectie aanwezig te zijn.  Fan ben je door dik en dun en for life.

Willem II vind ik zo slecht nog niet, best wel goed beleid

hetzelfde over Sparta, ook niet zo slecht dat ze ook best redelijke spelers hebben, zoals nieuwe doelman Okoye, en die Osman ook goede aankoop zo transfervrij en meteen in de basis

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5868 Gepost op: 18-09-2021, 18:03:03 »
Heerenveen - Fortuna tot nu toe 1-0


lekker hoor, Henkie Veerman legende
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5869 Gepost op: 18-09-2021, 18:28:07 »
weer een nederlaag voor sittard, ik zit zo te genieten, echt wat ze zo verdienen



goed zo Heerenveen en mijn Veermannetjes  ::bravo:: ::bravo::
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5870 Gepost op: 18-09-2021, 23:24:34 »
Nicky wat weet jij over het beleid van Willem II. Zegt de affaire wellenreuther je iets , of het Duits gok clubje om maar te zwijgen van de infiltrant ruiter. Of de zaken omtrent koster en het niet verder willen gaan met Lamprou .

Het gaat me niet over spelers kwaliteit of resultaten , het gaat me over interne bestuurlijke fouten , bij een club die me na aan het hart ligt .
Maar nooit of te nooit zal ik Willem II een nederlaag toewensen  en ik probeer eerlijk te zijn en als het matig is dat ook niet iets wat ik zal afZwakken.

Maar wat jij doet is gewoon bij een 1-2 achter in de 62 e minuut het stadion verlaten . Ik heb geen idee wat je daarmee probeert te bereiken, maar ik vind het behoorlijk vervelend om te lezen .   

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #5871 Gepost op: 22-09-2021, 18:03:03 »
In Rotterdam Zuid heeft er zich ook wel het één en ander afgespeeld, maar dat ligt dan aan het bestuur, de spelers, de trainer, of een combi daarvan. Je hoeft een bepaald persoon of groep personen dan niet te mogen (zolang je maar niet mensen hun ruiten ingooid), maar niet 'je club'. Ik volg het voetbal ook soms wat tijden iets minder intensief, maar Feyenoord blijft altijd mijn club. ::jaja::

Dus Tarbozan, voor 400% met jou eens, mensen die zo een club zo afvallen kan je als algehele voetbalsupporter niet serieus nemen.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5872 Gepost op: 25-09-2021, 18:15:20 »
Willem II op koers naar plek 2, yup yup



Ajax verwacht ik weer 8-0 of 9-0 thuis tegen groningen en zeker als je knvb met je mee hebt, makkelijk heeft ajax het altijd
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5873 Gepost op: 25-09-2021, 18:21:27 »
Ik zeg 3-0 voor Ajax vanavond  ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5874 Gepost op: 25-09-2021, 18:25:10 »
gefeliciteerd met weer een kampioenschap Ajax

alweer een beslist seizoen, dit kan niet meer anders lopen dan Ajax met de titel


Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #5875 Gepost op: 25-09-2021, 18:33:21 »
Gaat hier net zo worden als in Duitsland. Het (financiële) verschil tussen Ajax en de rest is zo groot. Die worden 9 van de 10 jaar kampioen. Zeker zo lang die CL zo belachelijk lucratief blijft tov de EL
You'll never walk alone

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Eredivisie
« Reactie #5876 Gepost op: 25-09-2021, 19:19:05 »
Gaat hier net zo worden als in Duitsland. Het (financiële) verschil tussen Ajax en de rest is zo groot. Die worden 9 van de 10 jaar kampioen. Zeker zo lang die CL zo belachelijk lucratief blijft tov de EL
Ben ik helemaal met je eens. Als ik eerlijk ben vind ik de eredivisie zo geen zak meer aan!

Niet dat ik een hekel aan Ajax heb (integendeel), maar ik bekijk veel liever de wedstrijden van de subtop. Ga bijvoorbeeld met een vriend van mij naar Vitesse tegen de Spurs over een paar weken. Veel leuker!  ::jaja::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5877 Gepost op: 25-09-2021, 20:39:40 »
Ik zeg 3-0 voor Ajax vanavond  ::jaja::

::nieuwsgierig::  ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5878 Gepost op: 25-09-2021, 21:17:32 »
Seizoen is nog lang . Maar het is al jaren een gegeven dat de traditionele top 3 met andere budgetten speelt dan de andere teams . Maar ook bijna elk jaar is er wel een team wat verrassend mee draait. Dus ja als je puur naar de titelstrijd kijkt is het wat saai en zie je vaak dezelfde naam op de schaal, maar daaronder is het toch soms zeker wel vermakelijk.

Vandaag nog een prima voorbeeld gezien dat een team met een veel minder budget en een veel minder getalenteerde selectie toch resultaat kan halen tegen een top 3 club.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Eredivisie
« Reactie #5879 Gepost op: 26-09-2021, 16:04:38 »
Willem II op koers naar plek 2, yup yup



Ajax verwacht ik weer 8-0 of 9-0 thuis tegen groningen en zeker als je knvb met je mee hebt, makkelijk heeft ajax het altijd

Er gaat werkelijk geen post voorbij waar je je anti-Ajax geneuzel voor jezelf kunt houden. We kennen het nou wel, verzin eens iets anders.
Winnaar Klassiekers Pool 2023