Auteur Topic: F1 topic  (gelezen 518350 keer)

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: F1 topic
« Reactie #1600 Gepost op: 5-03-2026, 14:38:08 »
F2 veel nieuwe namen weer, ook weer een telg uit de Fittipaldi familie, Emmo dit keer, en hij is niet de enige braziliaan in de line up, want er is ook Rafael Camara

die Nikola Tsolov idd die we laatste paar races vorig seizoen zagen heeft dus vast contract bij Campos

onze enige nederlandse troef is Laurens van Hoepen qua coureurs, maar niet voor een nederlands team, maar voor Trident, VAR en MP dus allebei nu niet met een nederlander

ben benieuwd qua Sebastian Montoya in zijn tweede seizoen Prema, heeft nu een nieuwe teamgenoot in de spanjaard Mari Boya
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1601 Gepost op: 5-03-2026, 16:53:20 »
F2 veld is wel een sterker geweest. Maar kijk er nog steeds naar uit.

Camera is voor mij de absolute favoriet en als ie idd wint zie ik hem wel als kanshebber voor een zitje bij Haas in 2027.

Tsolov verwacht ik ook wel wat van. Samen met Alex Dunne en Dürksen de grootste concurrenten voor de titel.

Ik ben vooral benieuwd hoe snel Colton Herta zich aanpast. Ik denk dat de Amerikanen het niveau van F2 onderschatten, maar andersom wij (als in Europeanen) het niveau van Indycar ook onderschatten.

Van Prema is het vooral hopen dat ze niet failliet gaan. Zonde, team met zoveel succes en historie.

Met Van Hoepen toch nog een Nederlander op de grid. Trident is in F2 geen hoogvlieger dus zal lastig worden voor m. Hopen op een keer een top 10 kwalificatie en dan punten in de sprint.

De nieuwste Fittipaldi telg zit er alleen vanwege het geld helaas. Geen hoogvlieger in lagere race klasses. Mag blij zijn als ie een keer een punt haalt.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #1602 Gepost op: 9-03-2026, 20:18:24 »
F2 veld is wel een sterker geweest. Maar kijk er nog steeds naar uit.

Camera is voor mij de absolute favoriet en als ie idd wint zie ik hem wel als kanshebber voor een zitje bij Haas in 2027.

Tsolov verwacht ik ook wel wat van. Samen met Alex Dunne en Dürksen de grootste concurrenten voor de titel.

Ik ben vooral benieuwd hoe snel Colton Herta zich aanpast. Ik denk dat de Amerikanen het niveau van F2 onderschatten, maar andersom wij (als in Europeanen) het niveau van Indycar ook onderschatten.

Van Prema is het vooral hopen dat ze niet failliet gaan. Zonde, team met zoveel succes en historie.

Met Van Hoepen toch nog een Nederlander op de grid. Trident is in F2 geen hoogvlieger dus zal lastig worden voor m. Hopen op een keer een top 10 kwalificatie en dan punten in de sprint.

De nieuwste Fittipaldi telg zit er alleen vanwege het geld helaas. Geen hoogvlieger in lagere race klasses. Mag blij zijn als ie een keer een punt haalt.

Tsolov! Groot talent is dat, en Van Hoepen podium!!

Alex Dunne lol, nooit saai met hem, lekkere teamgenoot zoals hij Stenshorne en zichzelf uit de race werkte  ::rofl::
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim