Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 173865 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #560 Gepost op: 6-10-2020, 20:55:32 »
Die coach maakt die hele club kapot.  Spelers kopen die niet met elkaar kunnen spelen. Ja concurrentie houdt ze scherp , vindt hij.
Tot nu toe draait het niet en zie ik ook weinig patronen ontstaan.


Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #561 Gepost op: 6-10-2020, 20:57:29 »
Mario Götze naar PSV ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dat ze z'n salaris kunnen/willen betalen :o

Kan een interessante move worden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #562 Gepost op: 6-10-2020, 22:27:55 »
Ik las dat bericht met open mond. Die zag ik niet aankomen ::oink::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #563 Gepost op: 6-10-2020, 22:32:19 »
Maar wanneer komt er nou een goede verdediger?  ::) ???

Max is gewoon de nieuwe Willems/Angelino als hij niet geblesseerd is, dat is top  ::ok:: Teze is multifunctioneel, ook ideaal rechtsachter en CV. Maar dan.. Baumgartl blijft en Boscagli...

Ik wil een nieuwe Alex hebben achterin. Ook van Ginkel keert trouwens voor de 80e keer terug..

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #564 Gepost op: 6-10-2020, 23:21:15 »
Ik vind de keeper erger probleem dan de achterhoede bij PSV.
Oké centraal rammelt het, maar max en dumfries daar tekenen toch veel clubs meteen voor. En teze is zeker een aanwinst.

Maar bv op het midden veel spelers in de selectie die vrijwel identieke kwaliteiten hebben en een van ginkel brengt daarbij niks nieuws. Voorin malen oké meerwaarde, gakpo net niet en ihatarren speelt te weiniG

Zuhavi vind ik dan wek echt toegevoegde waarde.
Gotze heb ik te lang al nuet gezien om iets over diens niveau te kunnen zeggen.

Maar voor een topclub in Nederland is het voetbal er nog niet naar.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #565 Gepost op: 7-10-2020, 08:37:42 »
Dat ze z'n salaris kunnen/willen betalen :o
Hij had geen contract meer elders. Dus misschien dat hij met een lager salaris tevreden was?
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #566 Gepost op: 7-10-2020, 10:37:49 »
Hij had geen contract meer elders. Dus misschien dat hij met een lager salaris tevreden was?

Ja & nee.

Had gisteravond al gelezen dat Dortmund hem 7m per jaar had geboden (in z'n vorige contract verdiende hij nog 10m per jaar), maar dat liet hij afketsen. En kon me niet voorstellen dat PSV überhaupt 7m zou bieden. ???

Dat blijkt ook niet het geval te zijn: hij gaat 3m per jaar verdienen.
Dus ja hij levert zeer fors in, maar nee, hij had veel meer kunnen verdienen.
Lijkt echt te hebben gekozen voor Roger Schmidt & diens visie.
En natuurlijk voor 'een nieuwe uitdaging' & wel de kans krijgen om daadwerkelijk te spelen, maar let's be honest: dat had bij zoveel clubs gekund.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #567 Gepost op: 7-10-2020, 12:47:21 »
Opvallende transfer idd van Götze. Te prijzen vind ik dat hij zich niet te goed voelt voor de Eredivisie. Ik ben benieuwd of ie zijn oude niveau hier gaat laten zien.

Ajax:

Davy Klaassen terug. Men is daar nogal verdeeld over. Persoonlijk denk ik dat zijn drive wel van pas kan komen in dit Ajax en als breedteversterking: aanjager, diepgang, kan een goal maken, Europese ervaring. Helemaal nu Donny vd Beek weg is.

Vanmorgen zag ik overigens voetbalpraat op Fox en daar haalde iemand Lisandro Martinez aan m.n. waar die gebleven is en waarom hij niet speelt. Toen dacht ik idd ja Martinez, past ie niet meer in het systeem? Niet goed genoeg? Geen idee eigenlijk. Of wordt hij de zoveelste Argentijnse miskoop van Ajax zoals b.v. Magellan.

EDIT:

Hmmm, ik lees nu dat hij in de belangstelling van PSG stond. Dan wordt ie ws niet goed genoeg geacht voor de basis bij Ajax. Maar ja, de transfer deadline is nu voorbij.
« Laatst bewerkt op: 7-10-2020, 12:54:50 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #568 Gepost op: 7-10-2020, 13:47:07 »
Ik vind de keeper erger probleem dan de achterhoede bij PSV.
Oké centraal rammelt het, maar max en dumfries daar tekenen toch veel clubs meteen voor. En teze is zeker een aanwinst.

Maar bv op het midden veel spelers in de selectie die vrijwel identieke kwaliteiten hebben en een van ginkel brengt daarbij niks nieuws. Voorin malen oké meerwaarde, gakpo net niet en ihatarren speelt te weiniG

Zuhavi vind ik dan wek echt toegevoegde waarde.
Gotze heb ik te lang al nuet gezien om iets over diens niveau te kunnen zeggen.

Maar voor een topclub in Nederland is het voetbal er nog niet naar.
Gakpo net niet? Die jongen is zeer goed aan dit seizoen begonnen en heeft vorig seizoen ook al zijn meerwaarde laten zien. Die had niet misstaan op de plek van Stengs of Babel bij Oranje, hoewel ik groot fan ben van Stengs en respect heb voor Babel, is Stengs verre van in vorm.

De keeper geven we een kans, hij is rampzalig begonnen maar zo begon Gomes ook ooit :P

Van Van Ginkel is het maar de vraag wat hij nog kan brengen. Is herstellende van de zoveelste blessure.

Mo speelt inderdaad te weinig, vraag me af op welke plek hij dan komt te staan in het elftal, aangezien PSV sowieso zonder echte 10 speelt.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #569 Gepost op: 7-10-2020, 18:29:24 »
In je laatste zin schuilt heel het probleem wat ik met PSV heb, het zijn goede spelers maar er ontbreekt ( nog ) een systeem. Maar dit blijkt iets dat deze trainer al vaker deed. Eerst een berg spelers aantrekken en het oude systeem ontwrichten om dan te gaan bouwen .

Wat ik bedoel met net niet is het vasthouden van het niveau. Je noemt met stemgs precies zo n speler waarbij ik ook heb net niet ( en misschien nog wel meer niet dan bij gakpo). Stengs is de ene week geweldig en niet alleen in zijn eigen actie maar ook als teamspeler/architect om de week erop weer totaal onzichtbaar op het veld te lopen.

Ik zie dan liever een speler met misschien minder voetbaltechniek maar due elke week zich volledig inzet.
Vroeger had je dat met jesper olsen en soren lerby. Acties van olsen om van te smullen, maar ik vind de onverzettelijkheid van een lerby minstens zo belangrijk.


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #570 Gepost op: 12-03-2021, 12:11:35 »
Drommel komt voor 4 miljoen naar PSV. Prima deal denk ik  ::ok:: (nu snap ik de overstap van Unnerstahl naar Twente ineens  ::vergroot::),

Nu Itakura van Groningen/Man City nog.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #571 Gepost op: 12-03-2021, 12:29:43 »
En Brobbey voor 4 jaar naar RB Leipzig.  :(
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #572 Gepost op: 27-08-2021, 18:05:13 »
C. Ronaldo keert terug bij Manchester United.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #573 Gepost op: 27-08-2021, 22:50:08 »
C. Ronaldo keert terug bij Manchester United.

Pogba dan zeker naar Juve?
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #574 Gepost op: 28-08-2021, 09:22:47 »
champions league ervaring bij Fortuna erbij, in Ivo Pinto (op huurbasis van Dinamo Zagreb voor 1 seizoen)



Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #575 Gepost op: 1-09-2021, 10:41:13 »
goede versterkingen voor Cambuur, Groningen, Heerenveen, Sparta, Heracles zeg op die slotdag, PSV met een topaankoop in Vinicius een kampioenenmaker is dat

wow

Fortuna die hun beste speler (Rota) transfervrij weg laat gaan lol het zijn maar sittardse amateurtjes tralalala
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim