Auteur Topic: Darts  (gelezen 125754 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Darts
« Reactie #620 Gepost op: 1-01-2021, 22:12:12 »
Zo he een echte offday van Van Gerwen. En toen waren er geen Nederlanders meer.

Chisnall speelde uiteraard geweldig, dat wel gezegd.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Darts
« Reactie #621 Gepost op: 1-01-2021, 22:13:43 »
Bizar goed wat Chizzy hier liet zien. Gooit Van Gerwen met 5-0 naar huis :o

Alle complimenten voor Chisnall  ::ok::, dat was groots. Waar was Michael vandaag er lukt niks bijna.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Darts
« Reactie #622 Gepost op: 1-01-2021, 22:22:38 »
Die Chisnall is niet te verstaan  ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Darts
« Reactie #623 Gepost op: 2-01-2021, 04:20:43 »
Van gerwen was nergens vandaag. Gooit gewoon bijna 100 gemiddeld.  Hoger dan Price.  Het was gewoon chizzy die fenomenaal staat te gooien.  We zijn gewoon teveel van van Gerwen aan het verwachten en dat kan ook na de eerdere partijen dit wk.

Beide Nederlanders hadden het niveau niet gisteren wat ze wel kunnen halen en beide tegenstanders schoten enorm uit hun slof. Jammer. Ik hoop nu op finale chizzy tegen price met een winst voor chizzy .

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Darts
« Reactie #624 Gepost op: 3-01-2021, 20:55:56 »
We zijn begonnen! Hopelijk een 13 setter met een beslissende leg, maar met goed spel en hoge finishes ben ik ook tevreden!

Edit: Het leek al vrij snel klaar, maar Price heeft inmiddels 9 wedstrijdpijlen gemist en kan geen dubbel meer gooien

Edit 2: wat was het mooi geweest als Anderson één van zijn pijlen had geraakt voor de 10e set, maar Price pakt verdiend, met zijn 12e wedstrijdpijl, de wereldtitel
« Laatst bewerkt op: 3-01-2021, 22:43:24 door ViWiRu »
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Darts
« Reactie #625 Gepost op: 3-01-2023, 22:46:17 »
Beste leg ooit net.

In een belachelijk goede finale
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Darts
« Reactie #626 Gepost op: 3-01-2023, 22:59:59 »
Beste leg ooit net.

In een belachelijk goede finale
Zeg dat Niek!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Darts
« Reactie #627 Gepost op: 4-01-2023, 00:08:37 »

Voor wie 'm gemist heeft. They are both on a nine!

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Darts
« Reactie #628 Gepost op: 1-02-2023, 13:46:26 »
Is dit een goede plek om m'n onvrede te uiten over de lineup die de PDC heeft samengesteld voor de Premier League?  ::)

Waar is Cullen? Waar is Humphries? Waar is Cross? Waar is Danny Noppert? Zelfs van Ross Smith zou je het je af kunnen vragen? Nee, in plaats daarvan wordt Dimitri van den Bergh gekozen waarvan ik het totaal niet begrijp, ik ben dol op Aspinall maar zijn plek valt toch ook minder te verantwoorden dan bepaalde anderen. Dobey viel te verwachten, maar of het nou de juiste keuze is? De enige van de 4 die ik toch wel begrijp is Clayton
Er is geen Mol meer...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Darts
« Reactie #629 Gepost op: 1-02-2023, 13:49:23 »
Is dit een goede plek om m'n onvrede te uiten over de lineup die de PDC heeft samengesteld voor de Premier League?  ::)

Waar is Cullen? Waar is Humphries? Waar is Cross? Waar is Danny Noppert? Zelfs van Ross Smith zou je het je af kunnen vragen? Nee, in plaats daarvan wordt Dimitri van den Bergh gekozen waarvan ik het totaal niet begrijp, ik ben dol op Aspinall maar zijn plek valt toch ook minder te verantwoorden dan bepaalde anderen. Dobey viel te verwachten, maar of het nou de juiste keuze is? De enige van de 4 die ik toch wel begrijp is Clayton

Dit is ieder jaar dezelfde onzin. De criteria zijn onduidelijk (of zijn er eigenlijk niet buiten de top 4). Hierdoor is het maar hopen op een uitnodiging.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Darts
« Reactie #630 Gepost op: 1-02-2023, 17:32:38 »
Onbegrijpelijke keuzes inderdaad  ::ohno::

Gewoon criteria opstellen. Top 4 van de wereld sowieso, en daarna de spelers die een major* gewonnen hebben. Als dat er meer dan 4 zijn dan maak je een ranking van de majors. Als dat er minder zijn dan kijk je naar overige TV toernooien** en daarna naar de wereldranglijst.

In dat geval zouden, naast de top 4;
- Dobey (Masters)
- Noppert (UK open)
- Ross Smith (EK)
- Humfries (Wereldranglijst)

In aanmerking komen. Cross valt er dan helaas ook buiten, ondanks de goede vorm. Dus het blijft discutabel ;)

*Onder Majors versta ik
- WK
- Grand slam
- Matchplay
- Grand prix
Alle toernooien die minimaal een week duren. Dus geen Masters of EK. UK open vind ik zelf ook een soort van major vanwege die opzet, maarja het blijft lastig.

**Overige TV toernooien
- UK open
- EK
- Players championship finals
- Masters

Het landen WK laat ik even buiten beschouwing vanwege het bijzondere dubbel-karakter. De world series ook omdat dat op invitatie gaat.
You'll never walk alone

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Darts
« Reactie #631 Gepost op: 2-02-2023, 23:41:26 »
Dobey!! Wat een manier om iedereen de mond te snoeren, Wright, Aspinall en van Gerwen eruit gooien door uiteindelijk met 160 te finishen in de beslissende leg, heerlijk hoor, prima 1e avond  ::bravo:: ::bravo::
Er is geen Mol meer...