Auteur Topic: Vuelta pool 2022  (gelezen 5876 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Vuelta pool 2022
« Gepost op: 5-08-2022, 13:55:10 »


Na de Giro en de Tour is het alweer tijd voor de laatste grote ronde van het seizoen: De Vuelta
Ben jij een wielerkenner? Of heb jij altijd ontzettend veel geluk? Doe dan mee met onze pool!
De linkjes naar het formulier en de overzichten zijn inmiddels te vinden via deze link! https://www.realitynet.org/Vuelta2022
Ook te bereiken via het menu 'interactie'

Paar zaken om rekening mee te houden:
- De startlijst is nog niet compleet. Ik vul deze (met bijbehorende waardes) in de loop van aankomende week aan en zal daarover ook in dit topic communiceren. Mocht je eind volgende week als de start nadert toch nog een renner missen dan mag je me daar altijd op attenderen via de PM.
- De 'helpers' zijn ook nu weer voor de helft van het geld  :). Dus die waardes zijn wat lager dan de beschermde renners  ;)
- Nieuw dit jaar zijn het aantal helpers in je team is verhoogd naar 6 (!). Meer mogelijkheden om punten te pakken en meer mogelijkheden om verschillende teams te maken.
- Het budget is voor nu 240 miljoen. In verband met het nieuw aantal helpers kan dit bedrag nog omhoog gezet worden ::jaja::

Have fun ::bravo::

Hall of Fame:
2021: LdHmolletje
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #1 Gepost op: 5-08-2022, 14:26:05 »
 ::bravo:: yes. Lekker bezig Tim!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #2 Gepost op: 5-08-2022, 15:01:49 »
::bravo:: yes. Lekker bezig Tim!

Helemaal mee eens.

Hoe ga jij je team deze keer indelen? ::schaam:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #3 Gepost op: 5-08-2022, 15:05:59 »
Helemaal mee eens.

Hoe ga jij je team deze keer indelen? ::schaam:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik denk (bijna) hetzelfde als de jouwe ;D maar ZONDER Wout en Pogi denk ik.  ::)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #4 Gepost op: 5-08-2022, 21:56:29 »
 ::bravo:: ::bravo::


Ploeg V1.01 staat en ik heb nog 2 miljoen over. Gaan de komende weken nog heel veel nieuwe versies volgen (ongeveer de helft in mijn v1 ploeg zal niet de definitieve versie halen :-)), maar ik moet ergens beginnen.

Veel plezier met de voorbereiding allemaal!
« Laatst bewerkt op: 5-08-2022, 22:32:27 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #5 Gepost op: 6-08-2022, 08:15:51 »
Och ja, deze pool had ik vorig jaar gewonnen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #6 Gepost op: 6-08-2022, 12:17:37 »
Och ja, deze pool had ik vorig jaar gewonnen!


In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst  :)

Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #7 Gepost op: 7-08-2022, 18:27:09 »
Gelukkig maar, anders kon ik beter stoppen  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #8 Gepost op: 7-08-2022, 22:02:33 »
Rennerslijst - Update 01

1) De volgende teams hebben hun team definitief gemaakt (wijzigingen voorbehouden), namelijk:
geen

2) De volgende rijders zijn toegevoegd aan de keuzelijst:
Kopman:-
Beschermd: Dylan Teuns (Israel - Premier Tech)
Helper

3) De volgende rijders staan/stonden in de keuzelijst, maar staan niet meer op de startlijst:
geen

De dikgedrukte rode renner(s) is/zijn één of meerdere malen gekozen en kunnen daarom nog niet uit de lijst geschrapt worden. De team(s) die deze rijder(s) gekozen heeft/hebben, wordt geadviseerd om hun team aan te passen. De overige namen zijn ondertussen uit de lijst verdwenen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #9 Gepost op: 10-08-2022, 20:41:03 »
Lol eerste draft overschreden budget met 28 miljoen .  Maar een klein beetje toch

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #10 Gepost op: 10-08-2022, 21:33:18 »
Rennerslijst - Update 02

1) De volgende teams hebben hun team definitief gemaakt (wijzigingen voorbehouden), namelijk:
geen

2) De volgende rijders zijn toegevoegd aan de keuzelijst:
Kopman:-
Beschermd: Bob Jungels (AG2R)
Helper Daniel Navarro, Jetse Bol, Ángel Madrazo, Oscar Cabedo, Jesus Ezquerra, Manuel Penalver, José Manuel Diaz, Ander Okamika (Burgos-BH)

3) De volgende rijders staan/stonden in de keuzelijst, maar staan niet meer op de startlijst:
* Frederik Wandahl (Bora - hansgrohe]
* Ben Hermans (Israel Premier Tech]
* Dylan Theuns (Israel Premier Tech)

De dikgedrukte rode renner(s) is/zijn één of meerdere malen gekozen en kunnen daarom nog niet uit de lijst geschrapt worden. De team(s) die deze rijder(s) gekozen heeft/hebben, wordt geadviseerd om hun team aan te passen. De overige namen zijn ondertussen uit de lijst verdwenen.
[/quote]
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #11 Gepost op: 10-08-2022, 21:34:08 »
Lol eerste draft overschreden budget met 28 miljoen .  Maar een klein beetje toch

Oeps, heb net weer een lading met helpers van 2 toegevoegd. Wellicht zit daar nog iets leuks tussen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #12 Gepost op: 10-08-2022, 21:57:27 »
Mijn ploegje begint zich zo ruim een week voor het begin te vormen. Belangrijke vraag is Hindley of Roglic. Voor beiden heb ik geen plaats. Voorlopig dus maar even het nieuws in de gaten houden…..
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #13 Gepost op: 11-08-2022, 21:17:09 »
Gaat roglic starten ?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #14 Gepost op: 13-08-2022, 18:16:50 »
Rennerslijst - Update 03

1) De volgende teams hebben hun team definitief gemaakt (wijzigingen voorbehouden), namelijk:
Bora - hansgore
AG2R Citroën Team
UAE Emirates
Team BikeExchange - Jayco
Trek


2) De volgende rijders zijn toegevoegd aan de keuzelijst:
Kopman:-
Beschermd: Sam Bennet (Bora - Hansgrohe), Bryan Coquard (Cofidis), Tao Hart (INEOS) Mads Pedersen (Trek Segafredo)
Helper Jonas Koch, Danny van Poppel, Ryan Mullen (BORA - hansgrohe), Lennard Hofstede, Chris Harper (Jumbo-Visma), Remy Rochas, Ruben Fernandez (Cofidis), Dorian Godon, Nicolas Prodhomme, Jaakko Hanninen (AG2R Citroen), Matthew Holmes, Jarrad Drizners, Harry Sweeny, Jasper de Buyst (Lotto Soudal), Michael Woods, Itamar Einhorn, Patrick Bevin, James Piccoli, Omer Goldstein (Israel - Premier Tech), Simone Petilli (Intermaché), Mauri Vansevenant, Rémi Cavagna (Quick Step) Juan Sebastian Molano, Juan Ayuso, Ivo Oliveira, Jan Polanc (UAE Emirates), Kelland O'Brien, Luke Durbridge, Michael Hepburn, Lawson Craddock, Callum Scotson (Team BikeExchange) Quentin Pacher, Sébastien Reichenbach (Groupama - FDJ) Alex Kirsch, Daan Hoole, Dario Cataldo, Kenny Elissonde, Julien Bernard (Trek - Segafredo)

3) De volgende rijders staan/stonden in de keuzelijst, maar staan niet meer op de startlijst:
* Frederik Wandahl (Bora - hansgrohe]
* Anton Palzer (Bora - hansgore)
* Ben Hermans (Israel Premier Tech]
* Rafal Majka (UAE Emirates)
* Alexander Konychev (Team BikeExchange)
* Jon Aberasturi (Trek)
* Amanuel Ghebreigzabhier
* Simon Pellaud (Trek)
* Matteo Fabbro (Bora - hansgrohe)

De dikgedrukte rode renner(s) is/zijn één of meerdere malen gekozen en kunnen daarom nog niet uit de lijst geschrapt worden. De team(s) die deze rijder(s) gekozen heeft/hebben, wordt geadviseerd om hun team aan te passen. De overige namen zijn ondertussen uit de lijst verdwenen.
« Laatst bewerkt op: 13-08-2022, 22:11:52 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #15 Gepost op: 14-08-2022, 00:30:17 »
Zoveel onduidelijkheid nog over deelnemers, terwijl ze toch al binnen een week starten.

Bij de lijst hier mis ik bv nog een yates , waarvan toch best veel mensen veel verwachten deze ronde .

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #16 Gepost op: 14-08-2022, 00:53:10 »
Die had ik ook al via de PM doorgekregen. Ik ga straks even kijken!

Edit: Aangepast. Had een tikfout gemaakt in het systeem.
« Laatst bewerkt op: 14-08-2022, 01:42:51 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #17 Gepost op: 15-08-2022, 12:02:45 »
@TimvDons / organisatie,  het moet deze Vuelta een klus zijn ook met al die mitsen en maren in ploegsamenstellingen. En dat allemaal voor een pagina welverdiende en gemeende complimenten die je na afloop van de ronde van de deelnemers hier krijgt. Hulde!

Van Poppel nog wat bonuspunten gekregen gisteren? Die is met 8 punten bijna helper af :-).
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #18 Gepost op: 15-08-2022, 12:15:51 »
Roglic gaat mee  ::vergroot::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vuelta pool 2022
« Reactie #19 Gepost op: 15-08-2022, 18:01:03 »
@TimvDons / organisatie,  het moet deze Vuelta een klus zijn ook met al die mitsen en maren in ploegsamenstellingen. En dat allemaal voor een pagina welverdiende en gemeende complimenten die je na afloop van de ronde van de deelnemers hier krijgt. Hulde!

Van Poppel nog wat bonuspunten gekregen gisteren? Die is met 8 punten bijna helper af :-).

 ::bravo:: Dankjewel. Is inderdaad monnikenwerk dit jaar. Zo had Euskaltel van de week nog 16 rijders op de startlijst staan. Die had ik nog maar niet ingevuld. Vanavond volgt hopelijk weer een update!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela