Zo, mijn ploeg staat er ook weer!
Door het programma van Mathieu kon de hele boel nog om (had eerst Philipsen, maar vond met de uitbreiding van Mathieu toch dat ik niet om hem heen kon) en moest er nog weer flink bezuinigd worden.
Jammer dat Powless geblesseerd is, anders had ik hem met zijn programma heel graag genomen (met ook de Trofeo Laigueglia en Milaan-Turijn van tevoren nog).
Magnier is oa gesneuveld, niet omdat ik geen vertrouwen in hem heb, integendeel. Maar door het meedoen van Mathieu in de Omloop leek mij een sprint daar veel minder waarschijnlijk, waardoor Magnier toch erg duur werd voor de overige koersen waar hij er nog opstaat. Vanmiddag zullen we al weten of het terecht was......
Meer en meer wordt, maar 2 renners van UAE kiezen een echte beperking

Maar dat is juist goed. Mocht er nog een extra stek zijn geweest had ik Florian Vermeersch er zeker bij willen hebben.
Evenepoel heb ik ook veel vertrouwen in voor de koersen die hij rijdt, maar hij drukte dit jaar wel heel erg op de begroting, zeker met Mathieu erin. Dus voor dit jaar is hij toch gesneuveld (in tegenstelling tot vorige jaren; nu ook nog Brabantse Pijl minder in vergelijking met vorig jaar).
Zin in weer een mooi wielervoorjaar!