Auteur Topic: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal  (gelezen 825 keer)

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #20 Gepost op: 19-06-2021, 15:54:54 »
Heerlijk die strijdlust van Hongarije. Tegen Portugal werden ze niet beloond en duurde de match een kwartier te lang. Nu na eerste helft tegen Frankrijk een complete verrassing.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #21 Gepost op: 19-06-2021, 19:56:12 »
Pfffff, ik ben bekaf door Portugal-Duitsland.


En ik stond niet eens opgesteld....

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #22 Gepost op: 19-06-2021, 20:02:22 »
Ja Portugal Duitsland echt duidelijk de match van het toernooi. Snelheid, diepgang, maar beide wat traag en log in de (centrale )verdediging

Maakt poule f alleen maar spannender deze uitslagen van vandaag.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #23 Gepost op: 23-06-2021, 22:30:00 »
Knots en knotsgek... Duitsland maakt 1-1 en vanaf de aftrap maakt Hongarije meteen 2-1!  ::oink::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #24 Gepost op: 23-06-2021, 22:33:05 »
Versta me niet verkeerd, ik haat het beleid van Orban en ik wil Hongarije zo min mogelijk gunnen,

maar ik hoop dat dit zo blijft, dan komen we als België tegen Hongarije en kunnen we hen afmaken in de 8ste finale.
klaar voor de strijd

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #25 Gepost op: 23-06-2021, 22:58:26 »
Het wordt toch Portugal voor jullie. Leuke clash in elk geval. Ik zal duimen voor de Rode Duivels.  ::ok::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #26 Gepost op: 23-06-2021, 23:03:39 »
Spannende ontknoping die uiteindelijk voorspelbaar eindigde... Jammer, zat een verassinkje in.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #27 Gepost op: 23-06-2021, 23:05:24 »
Hoewel ik normaal vaak voor de underdog juich, betrap ik mezelf erop dat ik vanwege alle politieke (ja dat is gewoon politiek) beladenheid rondom de wedstrijd, in dit geval toch blij ben dat Duitsland door is. Maar desalniettemin respect voor de Hongaarse ploeg, die deze poule tot het laatste moment spannend heeft weten te houden.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #28 Gepost op: 23-06-2021, 23:49:01 »
Lahoz liet maar weer eens het niveau van de Spaanse scheidsrechters zien vanavond.

Danilo neemt het risico dat hij de keeper tegen kan komen en Lloris raakt eerst de bal en dan de man. Volledig eens met Pierre van Hooijdonk dat dit nooit een penalty mocht zijn.

Penalty voor Frankrijk was een goedmakertje, want als je al geen schouderduw meer mag geven, blijft er vrij weinig over.

Tot slot zeer apart dat Portugal geen enkele gele kaart heeft gekregen. Danilo maakte in de 1e helft al 3 overtredingen en kreeg niks, terwijl Griezmann na één overtreding al een kaart kreeg. Gelukkig stopt Lahoz er na dit EK mee, want hij mist een beetje veel
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #29 Gepost op: 24-06-2021, 00:11:51 »
Ik vond het juist wél goed dat er eindelijk een keer wordt ingegrepen als een keeper zo iemand's hoofd eraf probeert te boksen. Ze worden veel te vaak in bescherming genomen buiten de 5 meter.

Mbappé daarintegen. Dat was nooit een pingel  ;D
You'll never walk alone

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #30 Gepost op: 24-06-2021, 00:50:56 »
Echt al dat gezeur over de scheidsrechters steeds.

Komen jullie daar zelf niet moe van?

Penalty van Frankrijk was erg licht ja. Verder een goede match van Lahoz hoor  ::ok::

Zoals vele scheidsrechters op dit tornooi, goed bezig!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #31 Gepost op: 24-06-2021, 00:52:23 »
Ik vond het geen overtreding van Lloris, en dus geen penalty. Juist omdat de bal gespeeld wordt.
Als je als scheidsrechter/VAR het wel een overtreding vindt, vind je het kennelijk niet belangrijk dat de bal gespeeld wordt en beoordeel je alleen dat de hand van de keeper het hoofd van de speler raakt. Waarom geef je dan geel? (en geen rood?)

Dan nog de gemiste penalty voor Frankrijk in de eindfase. Overtreding wordt op twee punten gemaakt. voet op het been is wellicht buiten de 16 maar het naar beneden trekken met de arm is binnen de 16.
Wit is ook een kleur!

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #32 Gepost op: 24-06-2021, 11:19:35 »
Alles in de match Frankrijk Portugal geeft voor mij aan dat dit op een gelijkspel uit moest draaien, ongeacht van tegen wie je dan uitkwam. 
Verder was deze scheids echt zeer slecht, hij floot enorm vaak voor struikelingen bij Portugal, waar hij in dezelfde situatie andersom door liet spelen.

De laatste penalty van Portugal die is terecht in mijn boek , maar de andere penalties in deze match zijn echt belachelijk.

Lloris moet stompen omdat hij niet bij de bal man komen anders ,dus is in een voorwaartse beweging. Raakt de bal en ja kon moeilijk in de lucht remmen of bijsturen . Ook Danilo is in de lucht en in voorwaartse beweging , raakt ook de bal maar kan ook niet remmen of bijsturen, dus is een botsing onvermijdelijk.

Als de scheids dit een bewuste vindt van lloris , moet hij ook rood geven .

Bij de schwalbe van mbappe, naja oké er is licht contact maar dat brengt echt niemand uit evenwicht. De val is superoverdreven en de scheids dekt zijn eerdere fout af met een nieuwe fout.

Verder vrij irritant tijdrekken door beide teams toen de juiste stand eenmaal bereikt was.

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #33 Gepost op: 29-06-2021, 20:46:05 »
Letterlijk de poule des doods  ::rofl::

 ;D

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Groep F: Frankrijk - Duitsland - Hongarije - Portugal
« Reactie #34 Gepost op: 30-06-2021, 09:40:28 »
Ik had het ongeveer met dezelfde woorden willen zeggen:

Poule des doods geheel overleden...