Auteur Topic: 11 Mei 21.15 Nederland 3 - Aflevering 2.5 Rotterdam (2)  (gelezen 5319 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
11 Mei 21.15 Nederland 3 - Aflevering 2.5 Rotterdam (2)
« Gepost op: 10-05-2008, 01:57:14 »
Zondag 11 Mei 21.15 Nederland 3, de 5de aflevering van The Phone seizoen 2,deze aflevering speelt zich opnieuw af in Rotterdam. De 1ste keer dat The Phone zich afspeelde in Rotterdam was in de 2de aflevering van seizoen 1.

Feitjes:

Aantal inwoners in 2007: Ruim 584.000
Provincie: Zuid Holland
Burgemeester: Ivo Opstelten (VVD) & Jules Deelder
Grootste Politieke aanhang in 2006: VVD
Muziek: Anita Meyer & Lee Towers
Andere bekenden  oa: Ruud Lubbers (Ex Kamerlind),Herman den Blijker (Kok),Charlotte Besijn (Barbara in GTST),Hugo Borst (DWDD gast),Paul de Leeuw (Presentator Vara) & Fatima Moreira de Melo (Rabobank Reklame)
Beziensvaardigheid: De Euromast & Erasmusbrug (Zie aflevering 1.2 van The Phone)
Anders: De stad van Feyernoord en Sparta

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: 11 Mei 21.15 Nederland 3 - Aflevering 2.5 Rotterdam (2)
« Reactie #1 Gepost op: 12-05-2008, 20:41:45 »
Wat een flauwekul dat ze te laat waren  ::niet-ok::. Alsof je met zo'n productie tot op de seconde af kan meten hoe lang mensen ergens mee bezig zijn. Wie weet praatte die patser met zijn koffer in Eindhoven bijvoorbeeld iets sneller dan in Rotterdam  ;). Ik vind het in ieder geval onterecht dat ze aan de hand van de tijd bepalen of iemand het geld wint of niet. Daar moet een eerlijker systeem op te verzinnen zijn.
Wel leuk dat het weer in Rotterdam was! Nu weet ik in ieder geval wat voor bestemming het oude postkantoor krijgt  :).

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 11 Mei 21.15 Nederland 3 - Aflevering 2.5 Rotterdam (2)
« Reactie #2 Gepost op: 13-05-2008, 19:09:16 »
Ja was vorig seizoen ook al eens dat ze te laat waren en helemaal niks kregen. Het leek er ook echt voor gemaakt te zijn. Wat zou die knakker anders gedaan hebben? Gewoon in dat liftje gestapt zijn en dan naar boven gehesen om daar te blijven hangen. Heb sterk het gevoel dat het zo geregisseerd is van "Deze keer halen ze het gewoon niet en zeggen we dat ze te laat zijn. Drama tv!"

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: 11 Mei 21.15 Nederland 3 - Aflevering 2.5 Rotterdam (2)
« Reactie #3 Gepost op: 13-05-2008, 21:36:38 »
Nu weet ik in ieder geval wat voor bestemming het oude postkantoor krijgt  :).
Wist je dat nog niet dan? ;) Ik iig wel. Dat heeft namelijk allemaal te maken met het renoveren van Rotterdam Centraal. Er komt een grote winkelboulevard, met dus o.a. het oude  postkantoor, die het centrum van Rotterdam verbindt met het Centraal Station.

Ook zijn er plannen om een tweede koopgoot te gaan realiseren, wat en 'dwarsligger' wordt t.o.v de eerste koopgoot
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: 11 Mei 21.15 Nederland 3 - Aflevering 2.5 Rotterdam (2)
« Reactie #4 Gepost op: 13-05-2008, 22:51:42 »
Wist je dat nog niet dan? ;) Ik iig wel. Dat heeft namelijk allemaal te maken met het renoveren van Rotterdam Centraal. Er komt een grote winkelboulevard, met dus o.a. het oude  postkantoor, die het centrum van Rotterdam verbindt met het Centraal Station.

Nee, dat wist ik nog niet  ::schaam::. Me toch maar eens beter informeren dan! Wel inderdaad dat ze aankomende reizigers met het nieuwe station meer de stad in willen trekken, door het mooier maken van Kruisplein en het voetgangersvriendelijk maken van dit gebied. Ik snap alleen niet zo goed hoe het oude postkantoor in zo'n winkelboulevard moet passen. Dat wordt een vrij hoekige boulevard dan  ;).

Citaat van: Robbieazerty
Het leek er ook echt voor gemaakt te zijn. Wat zou die knakker anders gedaan hebben?
Zo had ik er niet eens over nagedacht! Het was inderdaad een vreemde manier voor de 'koffer-man' om zich uit de voeten te maken. Misschien dat de kandidaten van de eerste aflevering in Den Bosch bijvoorbeeld wel per se de koffer moesten krijgen, omdat dat dan weer een 'dramatisch' effect gaf met de verliezer aan de ene kant van het water en de winnaar aan de andere kant. Je zou best eens gelijk kunnen hebben dat hier een regie-elementje in zit!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 11 Mei 21.15 Nederland 3 - Aflevering 2.5 Rotterdam (2)
« Reactie #5 Gepost op: 14-05-2008, 16:28:21 »
Ze waren wel eigenwijs,maar het werd ze ook niet al te makkelijk gemaak met die verkeers roete en eigenlijk begon het al verkeerd bij de bioscoop. Maar het bedelen was leuk om ff te zien. Er hoort genoeg geld klaar te liggen of nog beter ze gewoon door kunnen lopen als ze na zaal 6 vragen. Het geld kan je zien als het zelfde probleem met een rijbewijs. Niet iedereen heeft een rijbewijs en niet iedereen heeft misschien genoeg geld. Als thuis kijker had ik wel door dat ze links moesten ipv rechts,maar ik denk niet dat ik zo snel mee zou doen,omdat ik van voorspelbaarheid hou en veel te verlegen. Ik heb ook geen rijbewijs.

Hopelijk gaat het met Den Haag (2) beter dan de 1ste keer,want toen wonnen die niks.
« Laatst bewerkt op: 14-05-2008, 16:34:03 door Pierce_Brosnan »