Zo, net even de laatste drie afleveringen gebingewatched.
Ondanks de wat zwakke start vond ik het uiteindelijk een zeer vermakelijk seizoen.
Jetske (en haar moeder) en Joris hebben het fantastisch gedaan en geen kruimeltje laten slingeren. Erg knap!

Overigens denk ik dat zonder de afleidingstruc van Sanne (Stavoren) Jetske en Joris alsnog ontsnapt waren dankzij de inzet van de dubbelgangers met hun rugzakken.
Kijk uit naar weer een regulier seizoen, zet 'm op Selmar!
