Auteur Topic: Hunted  (gelezen 603380 keer)

Offline MisteryMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #2080 Gepost op: 2-06-2026, 19:52:16 »
Selmar: wat is er met je oog aan de hand in de ''after the hunt'' aflevering?

Idee voor een Hunted seizoen: Maak een seizoen met (alle) winnaars van alle seizoenen (non-vips en vips in 1 seizoen of een apart seizoen van alleen non-vips en een seizoen met alle vips winnaars)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #2081 Gepost op: Gisteren om 06:04:59 »
Volgende reeks in september of oktober op de buis?
Oktober/november vermoed ik

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #2082 Gepost op: Gisteren om 06:05:34 »
Selmar: wat is er met je oog aan de hand in de ''after the hunt'' aflevering?

Idee voor een Hunted seizoen: Maak een seizoen met (alle) winnaars van alle seizoenen (non-vips en vips in 1 seizoen of een apart seizoen van alleen non-vips en een seizoen met alle vips winnaars)
Ontsteking onder mijn jukbeen, echt vet irritant

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #2083 Gepost op: Gisteren om 16:48:52 »
Zo, net even de laatste drie afleveringen gebingewatched.
Ondanks de wat zwakke start vond ik het uiteindelijk een zeer vermakelijk seizoen.
Jetske (en haar moeder) en Joris hebben het fantastisch gedaan en geen kruimeltje laten slingeren. Erg knap! ::respect::
Overigens denk ik dat zonder de afleidingstruc van Sanne (Stavoren) Jetske en Joris alsnog ontsnapt waren dankzij de inzet van de dubbelgangers met hun rugzakken.

Kijk uit naar weer een regulier seizoen, zet 'm op Selmar! ::ok::

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #2084 Gepost op: Gisteren om 20:56:02 »
Zo, net even de laatste drie afleveringen gebingewatched.
Ondanks de wat zwakke start vond ik het uiteindelijk een zeer vermakelijk seizoen.
Jetske (en haar moeder) en Joris hebben het fantastisch gedaan en geen kruimeltje laten slingeren. Erg knap! ::respect::
Overigens denk ik dat zonder de afleidingstruc van Sanne (Stavoren) Jetske en Joris alsnog ontsnapt waren dankzij de inzet van de dubbelgangers met hun rugzakken.

Kijk uit naar weer een regulier seizoen, zet 'm op Selmar! ::ok::
🙏