Auteur Topic: Kamp van Koningsbrugge  (gelezen 5508 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Kamp van Koningsbrugge
« Gepost op: 31-10-2020, 09:43:17 »
premise: 15 afgetrainde burgers, waarvan 4 vrouwen en 11 mannen proberen soort van 8 dagen de fysiek en vooral mentaal loodzware opleiding van de Nederlandse Special Forces te volgen. Gaandeweg leren de deelnemers hun eigen grenzen kennen. De mentaal zwaksten breken en verlaten voortijdig het programma.

Deze kopie van Kamp Waes volgt Wie is de Mol? voorlopig op als de realityshow van AVROTROS op de zaterdagavond.

trailer:


deelnemers:
https://www.avrotros.nl/kamp-van-koningsbrugge/cursisten/

vanaf vandaag voorlopig elke zaterdag om 20:30 uur op NPO 1



Vraag me af of dit gaat scoren. De 1e aflevering zal wel, maar dan? Met in verhouding zo weinig vrouwen en dan ook nog een (slechte) mannelijke presentator, mja. Snap dat ze zich aan het Belgische format moeten/willen houden, maar had het idee dan alleen gejat en je het eigen gemaakt.

Ik denk dat ze bij AVROTROS beter op Hunted in hadden kunnen zetten. Stop daar nou meer geld in en zet dat nou op 1. Zo maar een ideetje ::nieuwsgierig::
« Laatst bewerkt op: 1-11-2020, 10:44:54 door Amethyst »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Kamp van Koningsbrugge
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2020, 11:37:47 »
Ik snap de titel van het programma niet echt. Kamp Waes ging ook al niet om Tom Waes, maar hij is tenminste een bewezen doorzetter. Jeroen van Koningsbrugge ken ik toch vooral als grappenmaker.

En 18 afleveringen, ik geloof dat ik pas. De Vlaamse versie was wel leuk though  ::jaja::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kamp van Koningsbrugge
« Reactie #2 Gepost op: 31-10-2020, 12:09:31 »
18 afleveringen  ::oink:: dan gaat het zeker naar 21.30 als widm weer terug is?  ??? Ik vind dit ook totaal geen zaterdagavond 20.30 programma. Maar misschien dat ik het wel een kans geef.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Kamp van Koningsbrugge
« Reactie #3 Gepost op: 31-10-2020, 12:15:03 »
Ik lees ergens anders 9 afleveringen. 18 lijkt me wel heel erg raar. Zijn er überhaupt programma's die dat doen? (Muv dagelijkse nieuws- en talkshows)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kamp van Koningsbrugge
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2020, 12:26:20 »
Ik lees ergens anders 9 afleveringen. 18 lijkt me wel heel erg raar. Zijn er überhaupt programma's die dat doen? (Muv dagelijkse nieuws- en talkshows)
Alleen Robinson met 16 ongeveer, dat komt in de buurt. Maar 9 lijkt me ook logischer, aangezien we dan bijna aan widm 21 komen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kamp van Koningsbrugge
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2020, 20:55:44 »
Ik geef het iig een kans. En idd 9 afleveringen is logischer, want dan zou de laatste aflevering een week voor de start van WIDM2021 zijn.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp van Koningsbrugge
« Reactie #6 Gepost op: 1-11-2020, 10:44:30 »
Ik lees ergens anders 9 afleveringen. 18 lijkt me wel heel erg raar.
Sorry... ik pas het aan. Had het van tvgids.nl  ::schaam::

https://www.tvgids.nl/tv-vanavond/kamp-van-koningsbrugge-bikkelharde-training

...maar dat klopt niet nee. Gelukkig maar.

Ik snap de titel van het programma niet echt. Kamp Waes ging ook al niet om Tom Waes, maar hij is tenminste een bewezen doorzetter.
Dat en Tom Waes is een hele grote naam in Vlaanderen, dus snap wel dat je je programma zo wil pluggen. Maar hadden ze hier niet moeten doen, nee.

Programma viel me niet tegen, maar ze hadden bij AVROTROS beter Jaap Jongbloed kunnen kiezen als ze per se een man wilden. Maar goed, die is op een zijspoor gezet dus mja.

Vond die misprijzende blikken van die Ray naar Jeroen wel dodelijk trouwens  ::rofl::

Geweldige kop ook
https://www.avrotros.nl/kamp-van-koningsbrugge/gemist/detail/item/ray-klaassens/

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Kamp van Koningsbrugge
« Reactie #7 Gepost op: 27-01-2022, 21:18:14 »
Ben ik de enige die dit een verschrikkelijk programma vind ::niet-ok::.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kamp van Koningsbrugge
« Reactie #8 Gepost op: 27-08-2022, 18:57:23 »
Ook Kamp van Koningsbrugge krijgt een versie met BN-ers.

Onder meer Natasja Gibbs, die pas nog te zien was bij De Slimste Mens, en Ruben Annink (die in 2019 te zien was bij De Beste Zangers) behoren tot de deelnemersgroep.

Er wordt de nadruk gelegd op het gegeven dat de deelnemers de standaard-behandeling krijgen. Anders gezegd: ze worden niet ontzien omdát ze BN-ers zijn.

Te zien vanaf 13 oktober.