Auteur Topic: De Kluis (StukTV)  (gelezen 4953 keer)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
De Kluis (StukTV)
« Gepost op: 31-01-2021, 20:26:46 »
StukTV is terug met een nieuw seizoen van hun programma 'De Kluis'. In dit programma moeten de drie mannen van StukTV de bank beschermen tegen drie bekende overvallers. Op het terrein zijn vier kluizen te vinden, waarvan er één 50 goudstaven herbergt. Lukt het de overvallers minstens de helft van de goudstaven buiten het terrein van de bank te krijgen? Dan winnen ze.

Dit is de trailer van het meest recente seizoen:



Ik moet zeggen dat ik het productioneel weer een flinke stap in de goede richting vind voor een professionele YouTube-serie. Alles straalt professionaliteit uit. Bovendien zijn de mensen die tot nu toe hebben deelgenomen dit seizoen ook erg leuk!  ::ok::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: De Kluis (StukTV)
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2021, 17:19:27 »
Ik vind zowel Jachtseizoen als de Kluis leuke concepten, maar Jachtseizoen lijdt heel erg onder een barslechte kandidatenselectie en inconsequente omgang met de regels. Meerdere afleveringen daarvan al voortijdig weggeklikt.
De Kluis is imo een stuk leuker en beter uitgewerkt.
Laatste aflevering was erg leuk, maar dat kan ook niet anders met Tygo als kandidaat.  ::bravo::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Kluis (StukTV)
« Reactie #2 Gepost op: 3-02-2021, 21:18:41 »
Ik vind zowel Jachtseizoen als de Kluis leuke concepten, maar Jachtseizoen lijdt heel erg onder een barslechte kandidatenselectie en inconsequente omgang met de regels. Meerdere afleveringen daarvan al voortijdig weggeklikt.

Ik kan het daar niet nóg meer mee eens zijn. De kandidaten van het Jachtseizoen zijn vast bekend onder een bepaalde (jonge?) doelgroep, maar kunnen mij vaak niet bekoren. Ook wordt er net iets te makkelijk gedaan over verkeersregels, onder het mom 'boetes pakken is prima'. Lijkt mij niet de juiste boodschap voor de vaak jeugdige kijkers. Hetzelfde verhaal overigens met de serie die ze afgelopen weken online gooiden: 'Inbreken'. De titel zegt praktisch alles al. Giel de Winter die gaat inbreken, bijgestaan door een ex-inbreker. In mijn ogen was het een soort handboek voor inbreken, maar goed.  ::rofl::

Gelukkig weet De Kluis wel betere namen te strikken en staat het format echt als een huis.  ::bravo::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Kluis (StukTV)
« Reactie #3 Gepost op: 9-02-2021, 16:57:47 »
Ik moet zeggen dat ik de laatste jaren heel weinig nog op YouTube kijk (muziek luisteren doe ik nu op Spotify en andere YouTube-video’s bekijk ik maar zelden), maar StukTV kijk ik na al die jaren nog steeds. Ik vind het enorm leuk dat ze steeds meer inzetten op hun series!

De Kluis heeft inderdaad een enorm leuk spelconcept en de locatie van dit seizoen vind ik de beste tot nu toe. Die van vorig seizoen vond ik te groot, die van het eerste seizoen vond ik wel ok.
Jachtseizoen, ook een leuk concept, maar ik vind ook bepaalde mensen die daar aan deelnemen niet leuk doordat ze zoveel op voorhand regelen. Daarom ben ik altijd wel blij met deelnemers die echt het spel op het moment zelf spelen zoals (even snel een paar namen) Ruben Nicolai - man, wat heb ik me doodgelachen -, Jamal Ben Saddik, Wolter Kroes,...
Roadtrippers vind ik ook altijd leuk, maar het seizoen waarin ze met 3 duo’s speelden vond ik minder. Gelukkig zijn ze erna terug naar het gewone concept gegaan!

Under his eye
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Kluis (StukTV)
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2021, 18:27:04 »
Vanavond start op SBS6 de tv versie van Jachtseizoen. Daarin ontsnappen de kandidaten in duo's. Er is ook nog een YT serie opgenomen overigens die later dit jaar zal verschijnen. Ben benieuwd hoe dit op tv gaat scoren qua kijkcijfers.