Auteur Topic: JetLag: The Game  (gelezen 618 keer)

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
JetLag: The Game
« Gepost op: 28-09-2022, 10:49:58 »
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik weer een pareltje gevonden om youtube die ik graag met jullie wil delen,

op het kanaal van  https://www.youtube.com/c/jetlagthegame een aantal leuke spellen bedacht.

Race om de wereld
De titel zegt het al, 2 teams proberen zo snel mogelijk de wereld rond te komen, maar hun budget is beperkt, en kunnen door middel van opdrachten geld verdienen.

Vier op een rij met de staten van de USA
2 teams spelen het spelletje 4 op een rij, alleen moeten ze naar de hoofdstad van de staat in Amerika en een opdracht uitvoeren om de staat te claimen, de eerste met 4 staten in een rechte lijn wint.

Tikkertje door Europa
3 personen starten in het midden van het speelveld, en proberen elk in hun eigen plek te bereiken, maar om de beurt is er een de renner (die dus naar een bepaalde plek probeerd te komen) en 2 tikkers. Wordt de renner getikt, dan wordt er doorgewisseld.

Dit is zeker de moeite waard om te bekijken (al zeg ik het zelf)

Gr. Deerbetah

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: JetLag: The Game
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2022, 16:09:41 »
Klinkt leuk! Bedankt voor het delen. Ik ga het eens bekijken
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The Game
« Reactie #2 Gepost op: 24-08-2023, 17:42:39 »
AVROTROS en idTV zijn op zoek naar kandidaten voor een Nederlandse versie van The Game

Citaat
Ben jij toe aan het avontuur van je leven? Dan is dit je kans.

AVROTROS en IDTV zijn op zoek naar deelnemers voor een avontuurlijk spelprogramma. Een programma waarin je met een groep medespelers op reis gaat. Tijdens deze reis staan er verschillende fysieke en psychologische uitdagingen op jou te wachten... Wat voor speler ben jij? Een teamplayer of een individualist? Fanatiek of afwachtend? Doorzie jij leugens en ga jij er uiteindelijk vandoor met de winst?

Bron om je aan te melden: aanmeldformulier
It's nice to be important, but it's more important to be nice!