Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
194 gasten en 0 vaste bezoekers ()
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
Schrijf je nu in!
RN GameNight: 30 Seconds!
9 September
Tweestrijd Online
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: 27 mei 2007: De Allerlaatste  (gelezen 50961 keer)
rudeangel

Geslacht: Man

Het leven is leuk!

« Gepost op: 28.05.2007, 01:45:35 »

Zojuist ben ik thuis gekomen uit Rotterdam. Dit was het dan, het allerlaatste concert van onze Dots. Deels dringt het tot me door, deels ook niet. De grootste klap komt nog, denk ik. Heb ik weer genoten? Ja, zeker weten! Maar er waren ook 3 momenten dat ik heb gehuild.
De eerste keer was met het moment dat Angela Esther aankondigde met de 'Bijna hadden we dit niet meer kunnen doen, maar hier is ze; Esther!'. Vervolgens zong Essebes "Make it up to you'. Ik schoot vol.
Tweede moment was het prachtige nummer van Angéla over Sam, met daarbij op het grote videoscherm beelden van hem met o.a. Richard.
En tja, het laatste moment was natuurlijk het laatste nummer: 'Don't give up'. Ik heb dit nummer 20 jaar lang niet kunnen horen, omdat ik het dan moeilijk kreeg. Twintig jaar heb ik het kunnen vermijden, maar nu had ik natuurlijk geen keus. En, net als gisteravond, liep bij mij de emmer over. De Dots hebben gedurende een moeilijke periode van mijn leven mij heel veel steun gegeven. Deze concerten blijven voor altijd op mijn netvlies gegrifd staan. Angéla ging als laatste het podium af.
Enfin, wat ons fans nog rest zijn de CD/DVD en de DVD eind juni, en ook een CD of DVD-box ergens in oktober. Welnu, dit was het voor dit moment even. Of nee, eigenlijk is er nog 1 ding wat ik wil uitspreken: Ik hoop dat er een fandag met onze Dots komt!
Dat hoop ik met heel mijn hart, een hart waarin ik de Dolly Dots voor voor altijd gesloten heb......

Liefs aan jullie allen,

Rudeangel Kiss Kiss

« Laatste verandering: 28.05.2007, 03:56:32 door rudeangel » Gelogd
Chanty

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 2.06.2007, 08:58:46 »

Ik kan goed begrijpen dat je met tranen hebt gestaan. Ik was er bang voor zondag met Don't Give Up maar gelukkig het bleef weg! Alleen maar feest!!!!!!!!! Genoten. Blij dat ze dit toch nog gedaan hebben. Mijn tranen vroeger waren voor de televisie, nooit bij een concert. Dus dat ik hier de kans had ze maar liefst 3 keer live te zien had ik nooi gedacht. En ze dan ook nog allemaal spreken. Het was geweldig! Nu is het vooral nagenieten door van de foto's een Hema album te maken. En op de dvd wachten. Hopen op nog wat persmomentjes van de Dots hier in het Hilversumse. Ik werd hoopvol van Anita 'het druppelt nog een jaartje door'

Ik begon te twijfelen over Gent. Maar voor 3 nummers een hotelovernachting en kaarten regelen... En ja hoor, kreeg ik tijdens het twijfelen een mailtje van Weekendcompany 'ook zo'n zin een een weekendje Gent' GGRRRR Nee, als het een halfuurtje of meer was geweest dan ging ik er graag voor naar Gent. Maar 3 nummers... Dat weegt niet op tegen die superafsluiting zondag.

Ik hoop dat je er ook zo tegenaan kunt kijken. Een positief gevoel wat overheerst.  Joehoooeee Straks is er de dvd. Ik begrijp je heel goed...de Dots in Ahoy...daar wordt je als fan hebberig van WE WANT MORE

Groetjes, Chantal Zwaai

25 en 26 mei Ahoy Rotterdam!
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005