Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 144853 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Nl] John
« Gepost op: 24-08-2005, 15:28:54 »

De 51-jarige John Vermolen is een rebelse rentenier en doet aan vingerverven. Deze “oude hippie” uit Delft is een vrijbuiter en wil zich door niemand laten leiden. Hij heeft uitstraling en geeft toe ook best wel ijdel te zijn.



Bron: Kanaal Twee
« Laatst bewerkt op: 27-08-2005, 10:15:18 door Stormpie »
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2005, 17:55:36 »
Jeee! Een Delftenaar in Expeditie Robinson ::ok::

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2005, 09:05:36 »
Deze kerel vind ik nou echt cool! ::ok::
Zijn uitstraling,zjn persoonlijkheid (in hoeverre je daarover kan spreken na het zien van 1 aflevering!)

Ik moet wel de hele tijd lachen bij zijn onderschrift op tv:
rentenier

Nee,maar als je in zo`n positie zit en je kiest ervoor om zo`n avontuur aan te gaan,waarvan je weet dat het kei en kei zwaar is en je vaker zonder voedsel zit dan met,tja..petje af hoor!

(Petje af voor alle deelnemers natuurlijk wat uiteindelijk is het voor iedereen loodzwaar!!)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2005, 22:03:57 »
Ik heb bij John een beetje gemengde gevoelens. Op zich erger ik me niet aan hem, maar aan de andere verbaas ik me er wel over dat zijn vele gerust getolereerd wordt.
Waar ik me wel aan stoorde was zijn opmerking dat hij de enige Robinson daar was. Nou kán je er wel zo uit zien, maar je moet je ook zo kunnen gedragen.

En ik weet het nog niet zo bij hem.... Ben wel benieuwd naar de volgende aflevering  ::tandpastasmiley::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2005, 22:27:28 »
Ik vind het juist fascinerend dat het getolereerd wordt dat John wat meer rust nodig heeft dan de andere leden van kamp oud. Hij wordt gerespecteerd (althans door Carl en Elbert).

En ik denk dat je zijn opmerking over dat hij de enige robinson zou zijn met een korreltje zout moet nemen, John is humoristisch :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2005, 22:28:02 »
Nu weet ik niet helemaal zeker of die opmerking dat hij de robinson is grappig bedoeld was met een lichte zelfspot of dat hij bloedserieus was...
sic transit gloria mundi

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2005, 22:28:36 »
Ik zie John nog wel winnen hoor ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2005, 22:36:32 »
Nu weet ik niet helemaal zeker of die opmerking dat hij de robinson is grappig bedoeld was met een lichte zelfspot of dat hij bloedserieus was...

Dat had ik dus ook... Ik vond in elk geval weinig spot in zijn stem zitten, terwijl hij dat bij de overigen opmerkingen wel had.

En uiteraard is het fantastisch dat de rest van het kamp het tolereert van John, maar daarom verbaast het me wel :-) Normaal word je er direct op afgerekend.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2005, 01:11:17 »
"Hoeveel dagen nog?"
Ja John, ik heb goed gelachen, maar je hebt geluk dat ik niet op het eiland zit.
Ik kook nl. ook graag  ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2005, 07:24:15 »
zzzzzzzzzzzzzz en niemand zegt er wat van en dat noemt zich zelf een robinson
BEN JE ECHT NIET
kolibri

Offline Maikel

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #10 Gepost op: 19-09-2005, 21:23:12 »
 WAT EEN EIKEL is dat zeg!!!
 Dat hij Esther niet eens een kans wilt geven .. Pff en die flauwe opmerkingen die hij erover maakt ... "laat je je maar eens bewijzen"  Net of hij dat heeft gedaan door allen maar te rusten...erg zielig!! Hij kan het gewoon niet hebben .. laat hem AUB zo snel mogelijk van dat eiland afgaan... Laat hem maar weer lekker thuis rentenieren...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #11 Gepost op: 19-09-2005, 21:26:29 »
WAT EEN EIKEL is dat zeg!!!
 Dat hij Esther niet eens een kans wilt geven .. Pff en die flauwe opmerkingen die hij erover maakt ... "laat je je maar eens bewijzen"  Net of hij dat heeft gedaan door allen maar te rusten...erg zielig!! Hij kan het gewoon niet hebben .. laat hem AUB zo snel mogelijk van dat eiland afgaan... Laat hem maar weer lekker thuis rentenieren...

helemaal mee eens  ::ok:: ::ok::

jammer dat ik m niet uit de tv kan trekken  ::schaam::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #12 Gepost op: 19-09-2005, 21:29:30 »
Beetje tegenvallend, deze onredelijkheid had ik niet verwacht ::) ??? :o
sic transit gloria mundi

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2005, 21:30:54 »
helemaal mee eens  ::ok:: ::ok::

jammer dat ik m niet uit de tv kan trekken  ::schaam::

Aargh, als het kon had ik het gedaan. Wat een *** zeg...  :-X Dat hij boos is omdat hij zijn luie plekje in de hut van de ouderen kwijt is hoeft hij niet op Esther af te reageren.  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #14 Gepost op: 19-09-2005, 21:31:31 »
Sorry, maar wat een ongelooflijke ascociale egoistische l*l is het zeg ::kots:: ::kots:: ::kots:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:10:39 door Stormpie »
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #15 Gepost op: 19-09-2005, 21:32:49 »
beetje een klein kind..als een van die jongeren nou zo had gereageerd..maar als je al zo 'oud' bent, zou je toch worden geacht wat volwassener te zijn..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #16 Gepost op: 19-09-2005, 21:33:56 »
Wat een kwal zeg.... echt een tegenvaller. Totaal geen Robinson en hij mag er wat mij betreft meteen uit, net als Carl!!  ::oink::

Net alsof Esther er wat aan kon doen dat ze a) als leider aangewezen is en b) dat ze dat hutje kreeg. Ze heeft er toch niet omgevraagd! En áls ze dan bij de rest wil slapen, is er volgens John geen ruimte  ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #17 Gepost op: 19-09-2005, 21:37:46 »
Ik denk dat John zich de rol van kampleider al had toebedeeld, maar nu overruled wordt door een "vrouw"

...wat een irritante man is John in deze aflevering zeg, de voorgaande afleveringen viel het dan wel mee eigenlijk...ook al vond hij zichzelf de Robinson van de expeditie...nou mooi niet dus!!! ::niet-ok:: ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #18 Gepost op: 19-09-2005, 21:39:51 »
 ::oink:: tsssss verbijsterend.... wát een loser is dat zeg!!!!  ::ohno::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Krisha

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #19 Gepost op: 19-09-2005, 21:41:28 »
Wat een enorme eikel is dat zeg!!!!!!
Ik erger me groen en geel.
Waar woont die kerel?
Ik zou hem wel eens goed de waarheid willen zeggen.
Gatver!!!!
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:13:08 door Stormpie »