Auteur Topic: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland  (gelezen 26673 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #80 Gepost op: 24-11-2007, 09:34:32 »
::ohno:: Nederland zit in pot 1
Kroatië in 2
Roemenië in 3
en Rusland in 4

Dus dat kan heel goed. Alleen krijgen koekoe en ik dan natuurlijk wel ruzie over wie er door moeten naar de volgende ronde  ::jaja::
+ alle Nederlanders en wie weet leest Olga hier nog af en toe .... Kortweg; mocht het deze indeling zijn,dan krijg je gans RN op je dak  >:D >:D
Moest ik in jou plaats zijn,ik zou een maandje verlof nemen ofzo tijdens het EK  ::) ::)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #81 Gepost op: 24-11-2007, 17:46:45 »
Nee hoor, Nederland moet sowieso door, dat lijkt me duidelijk. ;D Maar ik denk toch dat er twee landen doorgaan per poule? Anders zijn we wel erg snel klaar  :-\\ En dan is de vraag, wie nog meer. Ik weet het wel, maar jij zult het niet met me eens zijn  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 24-11-2007, 17:51:41 door Mloesje »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #82 Gepost op: 2-12-2007, 13:06:29 »
We hebben de Pool des Doods!!! Italië, Frankrijk en Roemenië!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #83 Gepost op: 2-12-2007, 13:08:30 »
Groep A: (deze had ik helemaal goed voorspeld!)  ;D
Zwitserland
Tsjechië
Portugal
Turkije

Groep B:
Oostenrijk
Kroatië
Duitsland
Polen

Groep C:
Nederland
Italië
Roemenië
Frankrijk

Groep D:
Griekenland
Zweden
Spanje
Rusland
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #84 Gepost op: 2-12-2007, 13:32:23 »

Groep C:
Nederland
 Italië
Roemenië
Frankrijk
Mloesje  ::joehoe::  ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #85 Gepost op: 2-12-2007, 16:29:30 »
 :-\\ Hopelijk gooien Roemenië en Nederland meteen Frankrijk en Italië eruit, maar ik vrees eerlijk gezegd, dat het precies andersom wordt. Nou ja, dan gaan we Tsjechië en Zweden maar supporten.  ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #86 Gepost op: 2-12-2007, 20:00:06 »
Ik hoop juist dat Nederland samen met Italië doorgaat.  ;)
Hoewel ik vanwege mijn studie eigenlijk ook voor Frankrijk zou moeten zijn.  ;)
Dus ik ben in dit geval juist niet voor Roemenië, hoewel Mutu, de steraanvaller van Fiorentina, natuurlijk wel mijn sympathie heeft. ::ok:: En alle Ajacieden en oud-Ajacieden ook (Chivu, Lobont, Mitea, Ogararu). :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #87 Gepost op: 2-12-2007, 20:30:08 »
Studeer jij Frans dan?

Met Mutu heb ik dan juist weer het minst. Alhoewel hij er wel op vooruit gegaan is, sinds ie van de drugs af is.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 2-12-2007, 21:47:37 door Mloesje »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #88 Gepost op: 3-12-2007, 12:08:26 »
Wat een drama loting :o

Tijdens die 1e match tegen Italië ben ik misschien in Rome, wordt vast gezellig :P
2e match kan ik niet eens zien, dan ben ik bij Bon Jovi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #89 Gepost op: 3-12-2007, 13:17:49 »
Het mooiste van die hele loting was nog dat gezicht van Domenech toen ie hoorde dat Frankrijk in de poule kwam van Nederland. De Fransen zijn er ook niet gerust op.  ::tandpastasmiley:: En dan dat gezicht dat ie trok, toen die presentator zei dat Nederland-Frankrijk wel een mooie wedstrijd zou worden  ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #90 Gepost op: 4-12-2007, 21:16:04 »
Marco van Basten stopt ermee na het EK van 2008  ;D ;D ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Gaan we eindelijk weer voetballen als het mee zit ::jaja:: ::jaja:: ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #91 Gepost op: 4-12-2007, 21:28:49 »
Wat ik niet snap,Het stond trouwens ook op teletekst in Vlaanderen, Van Basten dit,en Van Basten dat en Nederland zal afgaan als een gieter,enz...... Maar Nederland is toch lekker geplaatst voor het EK? En elke wedstrijd moet eerst gespeeld worden voor er conclusies kunnen getrokken worden? Waar is het -Hup-Holland-Hup gevoel ineens naartoe?  ??? ???

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #92 Gepost op: 18-12-2007, 18:50:44 »
Vitesse won dit weekend eindelijk nog eens. Slachtoffer van dienst was Excelsior. Bij de Arnhemmers deed Theo Janssen (ex-Racing Genk) voor het eerst sidns lang weer eens mee. Coach Aad De Mos zag het graag gebeuren.

Aad De Mos had na afloop van de partij tegen Excelsior niets dan lof over voor Theo Janssen: "Hij heeft heel hard gewerkt en heeft bovendien ook acht kilogram verloren. Ik ben enorm tevreden over zijn terugkeer. Te meer omdat hij op alle posities uit de voeten kan."

De trainer van Vitesse deed ook nog een opmerkelijke uitspaak. "Bij Oranje is er niemand die de opbouw van achteruit kan verzorgen. Janssen selecteren lijkt me geen slechte optie", klinkt het.


 :o :o Theo Janssen in de selectie bij Oranje?  ??? Die mocht het na 1 seizoen al afbollen bij Racing Genk,die was niet goed genoeg voor......de Belgische competitie  ::ohno::  Dit snap ik ff niet  ??? ???

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #93 Gepost op: 18-12-2007, 20:37:53 »
Wat ik niet snap,Het stond trouwens ook op teletekst in Vlaanderen, Van Basten dit,en Van Basten dat en Nederland zal afgaan als een gieter,enz...... Maar Nederland is toch lekker geplaatst voor het EK? En elke wedstrijd moet eerst gespeeld worden voor er conclusies kunnen getrokken worden? Waar is het -Hup-Holland-Hup gevoel ineens naartoe?  ??? ???
Nog nooit heeft een bondchoach van Nederland zo'n goed resultaat gehad (zo weinig wedstrijden verloren in een reeks van zoveel of zo), maar men vindt Marco niets. Het voetbal is niet mooi genoeg, geloof ik. Nou, in de jaren 90 voetbalden we heel moe, maar resultaat  ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #94 Gepost op: 28-12-2007, 13:14:57 »
Zelfs de Finnen zijn niet echt onder de indruk van de Rode Duivels  ::tandpastasmiley::

Uil van Finland-België valt in de prijzen 
Een uil stal tijdens de wedstrijd Finland-België van enkele maanden geleden de show door de wedstrijd enkele minuten te laten stilleggen. Daarvoor is het dier nu in de prijzen gevallen.

Door de Finse journalistenbond is de uil namelijk uitgeroepen tot 'Man van het Jaar', u leest het goed. Inmiddels heeft het dier ook al een naam gekregen. De uil heet al een tijdje Bubi.

"Bubi heeft meer gedaan om het Finse voetbal te promoten dan onze nationale ploeg", klonk de motivering van de jury. Bubi is ook de mascotte van het Finse elftal geworden.

Tijdens de interland Finland - België posteerde het dier zich een vijftal minuten op de dwarsligger waardoor de wedstrijd moest worden stilgelegd. België verloor de partij met 2-0.

 

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #95 Gepost op: 4-03-2008, 00:38:21 »
Bert van Marwijk is de nieuwe bondscoach van Nederland. Maar is dat nou na het EK of nu al?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #96 Gepost op: 4-03-2008, 08:38:59 »
Bert van Marwijk is de nieuwe bondscoach van Nederland. Maar is dat nou na het EK of nu al?
NA het EK  ::jaja:: (net gelezen in nrc.next)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #97 Gepost op: 4-03-2008, 08:39:12 »
Na het EK pas, tot en met het WK in Zuid-Afrika in 2010.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #98 Gepost op: 19-03-2008, 07:45:20 »
Het Nederlands elftal speelt tijdens het EK in Oostenrijk en Zwitserland met nassaublauwe kousen. Het lichte blauw in het nieuwe tenue legt een link naar het Koninklijk Huis. Het shirt blijft oranje en de broek wit.

De ontwerper van Nike zegt dat hij is verdergegaan op de in 2006 ingezette lijn van traditionele en elegantere ontwerpen. Zo heeft het nieuwe shirt een strakke pasvorm en een V-hals in plaats van een kraagje.

Binnen in de boord staan de beginregels van het Wilhelmus. De ene kant van de boord is wit, de andere rood-wit-blauw. Dat straalt de Nederlandse cultuur uit.


Bron NOS-teletekst.


Ik denk dat dat met die regels van het Wilhelmus te maken heeft met het feit dat de meeste spelers het gewoon niet mee kunnen zingen. Door de regels aan de binnenkant van de boord te zetten, kunnen ze spieken.

Dus als je verschillende spelers van het Nederlands Elftal straks scheel ziet kijken bij het spelen van het volkslied, is het nu duidelijk waarom dat gebeurt.

 ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: E.K. voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland
« Reactie #99 Gepost op: 26-03-2008, 21:11:57 »
We staan met 3-0 achter tegen oostenrijk in de eerste helft pas  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

EDIT: Tis 3-1 door Huntelaar  ::)
EDIT: 3-2  ::)
« Laatst bewerkt op: 26-03-2008, 22:01:10 door Guikie »