Auteur Topic: Off topic: Knudde, Tante Nonneke  (gelezen 3487 keer)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Gepost op: 10-01-2003, 22:17:55 »
Trouwens, haar zoon ambieert een voetbalcarrière bij SK Lierse. Want is nu juist Lier niet dé stad bij uitstek om in contact te komen met de hengelaars die uit de verlaten zandvlaktes van Afrika kwamen om in het verre en koude België de hopeloos verouderde mediawereld te komen missionariseren en bekeren tot het maken van eens echt kwalitatief hoogstaande TV ?
Hun Orde stamt immers bijna volledig uit die regio en aangezien het grijze beestje uit hun kennissenkring werd gerecruteerd is de kans vrij reeël dat die persoon ook ergens uit de brede omgeving van Lier stamt.
Zodoende vallen de 2 druivelaars uit Overijse, de Limburgse dierendokter, de Oostkampse postman, De zakenvrouw uit Oosteeklo en de felbesproken Corry uit Kuurne spijtig genoeg uit de Ark van Tante Nonneke.
De stripper van Kabouter Plop en co is een veel te voor de hand liggende oplossing en Shadia valt af wegens te politiek correct. Dus blijft enkel Stijn en Nicole over. Omwille van zijn jeugdige leeftijd ( heeft hij zijn Plechtige Communie al wel gedaan ? )valt ook hij voorlopig af en zo blijft enkel Nic(m)ole over.
Hallelujah, praise the Mole !

kdenk da'k bang ant worden ben  :'( ik snap de helft niet van wat er geschreven wordt  :-\ 'k heb er soms al problemen mee om de schrijfsels van Knudde, nb mijn eigen bloed, te snappen maar dit behoort toch echt tot de categorie: ' 5x lezen om vervolgens tevreden te zijn dat je al 3/4 van de tekst snapt'
maar doe zo voort zou ik zeggen  ;D het is tof om te bemerken dat er nog mensen zijn die dingen mooi kunnen verwoorden en niet deelnemen aan de taalvervlakking in onze maatschappij.
Ik heb er ondertss nog geen idee van wie de mol is... het wordt afwachten tot de eerste aflevering binnen een grote week om kandidaat nr 1 af te laten vallen en dan de video 3x opnieuw te bekijken  :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2003, 23:07:52 »
'k heb er soms al problemen mee om de schrijfsels van Knudde, nb mijn eigen bloed, te snappen
Beste A&K,
Ge moet U dat allemaal niet zo aantrekken ;)En anders laat ge Uwen Knudde zijne purperen kazuivel maar eens aantrekken en zijne kerkelijke vertaalboek bovenhalen. Hij is nog wel veel meer gewoon van mij als dit. Vraag maar eens na, hij zal het U wel vertellen.
Ik zal een tipje lichten : die hengelaars uit de Afrikaanse vlakten zijn de Woestijnvissers. En Tante Nonneke heeft in een vorig leven samen met Uwe Knudde en enkele ( toen nog levende WC eenden ) nog een even Westvlaams dorpje onveilig gemaakt om de kijkcijfers van de VRT naar duizelingwekkende hoogtes te jagen. Misschien weet ge nu meer ?
Groetjes van de BvdH die ook de groeten doet van die gepensioneerde zeebonk waar ze zo goed mee overeen kwam.








Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #2 Gepost op: 10-01-2003, 23:18:12 »
dankzij mijn 16 lentes herinner ik mij Koppen maar al te goed hoor :)kweet niet of je aanwezig was op die bijeenkomst zonder tv ook in't Dul Konijn? ik was daar ook  ;D nuja, dankzij je hint over de woestijnvissers ben ik heeeelemaal mee  ;)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #3 Gepost op: 10-01-2003, 23:32:12 »
kweet niet of je aanwezig was op die bijeenkomst zonder tv ook in't Dul Konijn? ik was daar ook  

Uiteraard was ik daar ook. Ik heb toen Marie-Rose nog meegebracht en heb van David de felicitaties van Hugo in ontvangst mogen nemen. Maar in die tijd was ik nog niet in het klooster ingetreden en werkte ik nog bij Belgacom. ;)







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #4 Gepost op: 11-01-2003, 00:26:25 »
Pfff, sorry hoor, maar kunnen dit soort cryptische theekransjes voortaan in de huiskamer? Dit is echt voor bijna niemand meer te volgen, en heeft bovendien helemaal niets met "Profiel kandidaten"  te maken.

Alvast bedankt, en no offence hoor....  :-*







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #5 Gepost op: 11-01-2003, 00:58:55 »
Zeg Tweety, nu snap ik je pas met je "vandaar" in het "Leeuw" verhaal want ik had ook al zoiets van: WAAR GAAT DIT OVER?

Zo, ik ook ff in raadselen kletsen, maar je snapt em wel he Tweet?









Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #6 Gepost op: 11-01-2003, 01:19:47 »
Sure  ;)

Ben je advies aan het opvolgen en wakker aan het blijven. Maar dat duurt niet lang meer.

Heb me net suf gezocht op google voor info over de kandi's maar geen gelukt. Tot nu toe niet veel zeg maar: helemaal niets nieuws gevonden. Helaas. Die jeans winkel van Sandra Welvaert heeft in ieder geval geen website  ::)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #7 Gepost op: 11-01-2003, 01:26:08 »
Ik ben ook aan het oefenen voor de molathon maar kap er zometeen ook mee hahaha

En gewoon andere laten zoeken voor je, is veeeeeel makkelijker :-)







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #8 Gepost op: 13-01-2003, 10:13:35 »
En als laatste redmiddel is er nog de Orde van de Blauwvandekouse brouwers,maar daar zou ik mijn bonen niet op te week leggen.
Die hebben in het verleden al bewezen niet dat ze de bal al wel eens mis slaan  :D

De in bedekte termen gewikkelde purperen ridder was destijds zodanig gecharmeerd door het uitzicht op de Pon(t) D'Avignon dat hij al van in de beginne slechts oog had voor de schone en het beest. En toen zij met haar beminnelijke glimlach zonder dralen El Padrino een kopje kleiner maakte in het Spaanse boekenhuis kon zelfs de alfabetische miskleun van de kolonel de ridder niet meer van zijn paard afbrengen.
De verleiding was geschied, de overgave totaal, de smaak van het verlies is nog nooit zo zoet geweest. In het andere geval zou het geweten en het blazoen van de ridder voor altijd besmeurd zijn geweest... ;)
Daarbij, de honger van de halsreikende koppensnellers mocht ook niet te vlug gestild worden. Vertwijfeling dient gezaaid tot het laatste ogenblik om euforie te oogsten. Pas dan mag het geluid der tinnen bekers weerklinken en kunnen de vermoeide jagers onder hun aarden deken worden gestopt.

Vandaag is dag 1 in de finale aanloop naar het cruciale steekspel. De heersers der arena hebben hun naam reeds laten weerklinken maar hullen zich nog in duistere schimmen. Het vraagteken blijft groot, de oren staat spits, de ogen bol, maar het eerste fluitsignaal blijft voorlopig uit.
Wanneer zullen de vissen in de woestijn beginnen prediken?








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #9 Gepost op: 13-01-2003, 15:48:53 »
Om geheimzinnig te doen hoef je niet veel woorden vies te maken:
PIZZAMES







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #10 Gepost op: 13-01-2003, 15:55:36 »
Maar het pizzames wordt wel vuil als het goed is :)







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #11 Gepost op: 13-01-2003, 15:58:34 »
Je weet niet hoe raar dat overkwam.
(hè Annemieke?)







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #12 Gepost op: 13-01-2003, 16:20:12 »
Je weet niet hoe raar dat overkwam.
(hè Annemieke?)
hahahahahahahahaha ja idd

als het goed is?? ik vind dat nou niet zo goed hoor... :o (en ik wil ook al helemaal niet weten op welke manier...!)

(dit snapt Elmar toch ook nog wel hoor Daantje...;))








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #13 Gepost op: 13-01-2003, 16:23:17 »
Whaaaaa, ik krijg weer visioenen, ik denk dat we er even over op moeten houden.  ;D

(dit topic raakt nu alweer offtopic).







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #14 Gepost op: 13-01-2003, 16:51:30 »
Whaaaaa, ik krijg weer visioenen, ik denk dat we er even over op moeten houden.  ;D
aaah dat moeten we idd niet hebben hahaha ;)

dit topic is toch sowieso offtopic? hier mogen we toch zo offtopic zijn als we maar willen? toch??








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Off topic: Knudde, Tante Nonneke
« Reactie #15 Gepost op: 13-01-2003, 20:34:21 »
De in bedekte termen gewikkelde purperen ridder was destijds zodanig gecharmeerd door het uitzicht op de Pon(t) D'Avignon dat hij al van in de beginne slechts oog had voor de schone en het beest. En toen zij met haar beminnelijke glimlach zonder dralen El Padrino een kopje kleiner maakte in het Spaanse boekenhuis kon zelfs de alfabetische miskleun van de kolonel de ridder niet meer van zijn paard afbrengen.

als het je een troost mag wezen: je was niet de enige... door de montage leek het expres maar zoals ze zelf zei achteraf, had ze al zoveel boeken gezien...







banaan begint met een b, soms met een s