Auteur Topic: Off topic: converteren interview Magda en Hugo  (gelezen 2121 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Gepost op: 17-01-2003, 16:01:24 »
Wolfje - kan je dat ook als mp3 er op zetten ( Converteren kan. oa. met MusciMatch Jukebox..
Dan is het wat kleiner downloaden ( en als je het eht lekker klein wilt hebben moet je kiezen voor mp3 met een iets lagere bitrate...:))








Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2003, 16:05:16 »
Het is 40MB groot in wav formaat, ik heb geprobeerd het te converteren naar mp3 maar dan klonken ze als de smurfen  ...


aldus Bieps..... ;D







When God created man, she was only joking!

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Reactie #2 Gepost op: 17-01-2003, 16:08:25 »
Jet en wolfje,
Zou het gepermenteerd zijn deze link op mijn site te placeren? We zijn er druk mee bezig en binnenkort is ie online








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Reactie #3 Gepost op: 17-01-2003, 16:14:52 »
tsja, het komt niet van mij, maar uit ervaring weet ik dat bieps daar allemaal niet mee inzit, dus go for it!  :D wel best eerst downloaden en dan zelf uploaden want het zou wel kunnen dat hij het er binnenkort afgooit. anders wil ik het wel naar mijn webspace uploaden en kan je daarnaar linken. let me know!







« Laatst bewerkt op: 17-01-2003, 16:18:05 door wolfje »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2003, 16:17:33 »
Smurfen ? Dan gaat er iets niet geod.. 40 MB is veel tegroot voor jin ISDN lijntje.. maar ik heb al erg veel wav's naar mp3 geconverteerd met Music Match en nooit iets gekregen dat op smurfen leek.., dus als je kabel/ADSL hebt en je wilt een handleiding :) mail even ( corien@bennink.info).

Corien. ;D ( Ik kan de wav misschen wel in stukjes downloaden.. duurt wel een paar dagen .. en dan zelf converteren.. ?)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Reactie #5 Gepost op: 17-01-2003, 16:49:16 »
geplaatst door: wolfje  geplaatst op: Vandaag om 16:14:52  
tsja, het komt niet van mij, maar uit ervaring weet ik dat bieps daar allemaal niet mee inzit, dus go for it!   wel best eerst downloaden en dan zelf uploaden want het zou wel kunnen dat hij het er binnenkort afgooit. anders wil ik het wel naar mijn webspace uploaden en kan je daarnaar linken. let me know!  


t staat al op mijn computer. Normaal lanceren we vannavond de site, we let you know!








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Reactie #6 Gepost op: 17-01-2003, 17:03:42 »
Ik ben met downloaden begonnen, kan ik m zelf als kleine mp3 online gooien en die zetten jullie dan maar op je server :):)..
Duurt nog wel even voor ik me heb hoor ! 2 uur downloadtijd..

Ow.. wie er bezwaar tegen heeft dat zijn link op mijn site ( www.bennink.info/mol/index.htm) staat moet t maar even melden..Ik "jat" overal wat vandaan om een zo compleet mogelijk overzicht te krijgen ( hoewel ik denk ik alleen mol NL uitgebreid online zet als dat een keer begonnen is.. ).







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Reactie #7 Gepost op: 17-01-2003, 19:35:44 »
Jihaa. Ik download hem dus NIET meer :) Kan hem eventueel wel opnemen als mp3 nog, maar denk dat iedereen wel een Realplayer heeft..toch ?








Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Off topic: converteren interview Magda en Hugo
« Reactie #8 Gepost op: 17-01-2003, 20:48:35 »
Jihaa. Ik download hem dus NIET meer :) Kan hem eventueel wel opnemen als mp3 nog, maar denk dat iedereen wel een Realplayer heeft..toch ?

::) :-\ :-[  :'(








Take a glorious bite out of the whole world