Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Miek1999: Lieve allemaal, ik wens jullie superfijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar toe!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
344 gasten en 8 vaste bezoekers (Nigel, D*N, Heinz, Tristan, WIDM fan, xanneweetwel, spechteke, marvin)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Poll
Vraag: Wie wint Superbowl XLIV?
Colts
Saints
Jets
Vikings

Pagina's: 1 [2] 3 4 5 6
  Print  
Auteur Topic: American Sports  (gelezen 34361 keer)
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Geslacht: Man

Babbelt maar wat

« Antwoord #20 Gepost op: 6.09.2011, 16:28:46 »

Het is een nogal harde, vermoeiende sport. De bescherming helpt wat maar niet al te veel. Het voelt niet lekker als een 350 lbs speler op je ligt. Een speler speelt gemiddeld maar 3 jaar in de league. Vooral running backs hebben het zwaar te verduring. Ze moeten hun pensioen dus in een paar jaar verdienen.

Een honkballer daarentegen staat de meeste tijd in het veld en krijgt niet zo vaak een bal. Een werper speelt eens in de 5 wedstrijden. Dat is dus veel gemakkelijker.

Zat ik ook aan te denken - maar moet je dan eens vergelijken met basisspelers in de nba! Toch een vrij intensieve sport, en dan de hoeveelheid wedstrijden die ze spelen..

Maargoed, mlb is inderdaad niet de meest actieve sport voor de meeste spelers. Denk daarentegen niet dat een pitcher het makkelijker heeft dan een veldspeler. Ruim 100 ballen keihard en met uiterste precisie gooien.. laat mij maar outfielder zijn  Hilarisch Daar heb je al helemaal niet de potentieel enorme druk, die een pitcher heeft bij bases loaded - of sowieso die een closer heeft.

Neem aan dat ijshockey ook nogal zwaar zal zijn. 82 wedstrijden als ik het goed heb, en vrij fysiek.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #21 Gepost op: 6.09.2011, 16:31:01 »

ijshockey wordt veel gewisseld. Elke team heeft geloof ik 4 line ups.
Net als bij de NBA, waarbij de speeltijd per speler ook erg varieert.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #22 Gepost op: 6.09.2011, 16:37:43 »

NBA speelt volgens mij met ongeveer 2 line-up's - maar de beste spelers spelen daarvan toch wel consequent 2/3 tot 3/4 per wedstrijd. Ach, zeker de topspelers verdienen dan ook erg goed  Shocked

Maar je kunt wel goed gelijk hebben wat betreft ijshockey ja - heb me er nooit al te veel in verdiept aangezien de sport me niet trok  Wink

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #23 Gepost op: 6.09.2011, 16:50:02 »

NBA speelt volgens mij met ongeveer 2 line-up's - maar de beste spelers spelen daarvan toch wel consequent 2/3 tot 3/4 per wedstrijd. Ach, zeker de topspelers verdienen dan ook erg goed  Shocked

Maar je kunt wel goed gelijk hebben wat betreft ijshockey ja - heb me er nooit al te veel in verdiept aangezien de sport me niet trok  Wink
En daarnaast spelen ze bij basketbal, honkbal (en volgens mij ook bij ijshockey) meerdere wedstrijden per week, dus die moeten ook nog eens behoorlijk veel door Amrika en Canada reizen...

Ich bin ein Bärliner!
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #24 Gepost op: 6.09.2011, 16:55:08 »

Zeker bij basketbal.
Bij baseball spelen ze meestal korte series van 3 achter elkaar, dus dat is beter te doen.

mcpdallas

« Antwoord #25 Gepost op: 10.09.2011, 21:16:44 »

Amerikanen zijn dol op statistieken en op ESPN.com hebben ze een lijstje gemaakt van moeilijke sporten (http://sports.espn.go.com/espn/page2/sportSkills). Daar is de top 4:
1. Boxen
2. Ice Hockey
3. American Football
4. Basketball

Ze hebben sporten vergeleken in 10 categorien. Als je de Tour de France volgt verbaast het me niet dat fietsen bovenaan staat in de category 'Endurance'. Hockey en Football staan hoog in de category kracht. Basketball staat hoog in 'Behendingheid'.

Een ander lijstje is dat van populairste sport in de US. Football is het populairst op TV. Baseball heeft de meeste toeschouwers maar zij spelen 100 wedstrijden in een seizoen. NASCAR heeft de meeste toeschouwers per wedstrijd (ongeveer 100.000). Voetbal staat in geen enkele categorie bovenaan.

De Amerikanen zijn het beste in Football and Baseball want als je wint ben je direct World Champion !  Tandpasta Smiley
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #26 Gepost op: 10.09.2011, 21:41:55 »

Stond er ook nog bij wat de populairste sporten zijn onder meisjes en studente's in Amerika, want dan zou voetbal toch wel moeten scoren?

Ich bin ein Bärliner!
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #27 Gepost op: 10.09.2011, 21:46:37 »

NASCAR heeft de meeste toeschouwers per wedstrijd (ongeveer 100.000).

Dat blijft me toch altijd verbazen. Formule 1 is wel aardig, voor misschien een kwartiertje of een half uurtje. Maar bij Nascar rijden ze dan ook nog alleen maar rondjes. Je zou toch zeggen dat het een uitmuntend recept is voor de saaiste sport ooit. Huh

LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #28 Gepost op: 10.09.2011, 21:58:06 »

Dat blijft me toch altijd verbazen. Formule 1 is wel aardig, voor misschien een kwartiertje of een half uurtje. Maar bij Nascar rijden ze dan ook nog alleen maar rondjes. Je zou toch zeggen dat het een uitmuntend recept is voor de saaiste sport ooit. Huh
Absoluut niet, autosport alleen is al werkelijke topsport, maar de Amerikaanse NASCAR en INdycar is het summum. Ik ken eigenlijk geen spectaculaidere sporten! Daar ga je werkelijk voor zitten, en dan hopen dat je niet wordt gestoord, zodat je niks van de spanning mist!

Ich bin ein Bärliner!
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

*Topaz*

« Antwoord #29 Gepost op: 14.09.2011, 22:38:42 »

Absoluut niet, autosport alleen is al werkelijke topsport, maar de Amerikaanse NASCAR en INdycar is het summum. Ik ken eigenlijk geen spectaculaidere sporten! Daar ga je werkelijk voor zitten, en dan hopen dat je niet wordt gestoord, zodat je niks van de spanning mist!
autosport is geen sport Zeker niet!. als dat een sport is dan is slapen ook een sport Roll Eyes

Ho ho ho bring a bottle of rum
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #30 Gepost op: 15.09.2011, 07:34:21 »

autosport is geen sport Zeker niet!. als dat een sport is dan is slapen ook een sport Roll Eyes

Autosport is wel degelijk een sport, probeer jij maar eens een F1 wagen te besturen, daar moet je echt topfit voor zijn. Volmondig Ja

LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #31 Gepost op: 15.09.2011, 10:05:14 »

D*N houdt gewoon niet van sport... Autosport is gewoon een topsport waarbij je de hele race op het puntje van je stoel zit. (En slapen is pas een sport als er kampioenschappen zijn, als er een overkoepelende bond is, en als je er eventueel geld mee zou kunnen verdienen...)

Ich bin ein Bärliner!
D*N
Actief Lid

*Topaz*

« Antwoord #32 Gepost op: 15.09.2011, 12:37:26 »

D*N houdt gewoon niet van sport...
hohoho dit gaat de verkeerde kant op, sport is een grote hobby van mij Volmondig Ja.
Autosport is gewoon een topsport waarbij je de hele race op het puntje van je stoel zit. (En slapen is pas een sport als er kampioenschappen zijn, als er een overkoepelende bond is, en als je er eventueel geld mee zou kunnen verdienen...)
dus het is volgens jou geen criterium dat je moet bewegen als je sport? ( en een beetje sturen noem ik geen intensieve beweging Roll Eyes)

LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #33 Gepost op: 15.09.2011, 12:53:40 »

hohoho dit gaat de verkeerde kant op, sport is een grote hobby van mij Volmondig Ja. dus het is volgens jou geen criterium dat je moet bewegen als je sport? ( en een beetje sturen noem ik geen intensieve beweging Roll Eyes)
Sport een grote hobby? En je weet bijna geen enkele sportvraag uit je hoofd... Huh En daarbij, probeer jij maar eens 2 uur lang met 300 per uur te racen... Dat hou jij niet vol (en ik ook niet) Voor autosport heb je werkelijk een topconditie nodig...

Ich bin ein Bärliner!
D*N
Actief Lid

*Topaz*

« Antwoord #34 Gepost op: 15.09.2011, 13:55:35 »

Sport een grote hobby? En je weet bijna geen enkele sportvraag uit je hoofd... Huh
sinds wanneer is sport theorie? Sport is mijn hobby omdat ik het vaak doe en het leuk vind om te doen, niet omdat ik achter de tv zit te kijken hoe een paar mannetjes achter een bal aanrennen talk to hand.

En daarbij, probeer jij maar eens 2 uur lang met 300 per uur te racen... Dat hou jij niet vol (en ik ook niet) Voor autosport heb je werkelijk een topconditie nodig...
ik zou het wel willen proberen ( jammer dat het niet kan Tongue)

hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #35 Gepost op: 15.09.2011, 14:41:13 »

Uhmmm.. is het niet handiger hier een algemeen topic voor aan te maken?

Volgens mij heeft het huidige gesprek namelijk weinig raakvlakken met American Football  Snappie?

Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #36 Gepost op: 15.09.2011, 14:43:16 »

Uhmmm.. is het niet handiger hier een algemeen topic voor aan te maken?

Volgens mij heeft het huidige gesprek namelijk weinig raakvlakken met American Football  Snappie?

jij begon  Roll Eyes

You'll never walk alone
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #37 Gepost op: 15.09.2011, 14:47:05 »

Weet ik, dat zal ik niet ontkennen.

't is zelfs beargumenteerbaar dat we daar ook al geruime tijd off-topic bezig waren. Maar beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald  Wink

Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #38 Gepost op: 15.09.2011, 16:03:19 »

Dank Hulpmoderator Grin

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Schulz

« Antwoord #39 Gepost op: 16.09.2011, 12:36:00 »

bears news:
goede winst
Cutler 312 yrds, 2 td's, 1 int

hoopvol, maar twee volgende weken tegen de laatste twee superbowl-winanars gaat ons meer vertellen:
nu uit New orleans en dan thuis Green Bay.

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 6
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005