Auteur Topic: Alle biechten!  (gelezen 36867 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Alle biechten!
« Gepost op: 21-12-2010, 14:08:17 »
Hier dan eindelijk waar iedereen op wacht. Alles (?) zal onthuld worden! Alle biechten die ik heb ontvangen post ik hier, in chronologische volgorde, met wat commentaar van mij, zodat je weet in welke fase van het spel die biechten verstuurd werden. Veel leesplezier, en bedenk: het is maar een spel, er wordt niets persoonlijks mee bedoeld, en alles wat gedaan is was geoorloofd  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2010, 14:10:37 »
Het begon al snel, nog tijdens de eerste opdracht, die van het triviantkaartje, waarbij de indeling van de kampen werd bepaald:

geheime biecht:
het was nog maar net bekend dat ik mee kon doen met de expeditie of dolfie stuurde me al een bericht; of ik met haar wilde samenwerken...
omdat ik nog een beetje confuus was van het feit dat ik toch mee kon, heb ik meteen toegestemd. en nu twijfel ik toch wel heel erg of ik daar goed aan heb gedaan. blijk ik zometeen in een clubje te zitten met alleen maar (oudere) vrouwen, zo'n geitenwollensokkenbreiclub waar je ieder woord op een goudschaaltje moet afwegen omdat er anders over de diepere betekenis en de daarbij behorende gevoelens moet gepraat gaan worden, van die ellenlange vermoeiende uitwisselingen van "hoe het bij iemand overkomt" en "weet je wel dat je me daarmee erg kwetst" en zo.
daarbij komt nog dat dolfie een zeeuwse is en die zijn nogal stug. het zal wel zo gaan zoals zij in haar hoofd heeft en daar is dan geen speld tussen te krijgen. en waarom zou iemand met mij willen samenwerken? toch alleen maar omdat er gedacht wordt dat ik me als een mak schaap naar de slachtbank zal laten brengen. misschien hebben ze daar wel gelijk in.
hopelijk kan ik mijn individuele vrijheid behouden. ik wil het spel het liefst alleen spelen. kijken hoever ik daarmee kom.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2010, 14:11:50 »
In het ER board had D*N nogal al wat commentaar geleverd op de complotten van de Belgen daar. Ik vroeg me al af of hij TS zonder complotten zou doorkomen. Al snel kreeg ik een biecht:

Hier komt mijn eerste privebiecht!

Beste biechtstoel,

De kampen zijn verdeelt.
En ik moet zeggen, ik ben een beetje teleurgesteld.
Ik zit bij mijn 'beste vriend' reaver ::niet-ok::
En daarmee ook nog bij Koekoe.
Koekoe heeft namelijk zeker een complot met reaver en willen KD en mij er als eerst uit.
Had het eigenlijk niet slechter kunnen treffen.
Al mijn bondgenoten zitten in kamp zuid en nu moeten we een nieuw plan bedenken.
Het plan is om samen met KD en Vieffan naar de finale te gaan.
Met 8 mensen hebben we een overeenkomst, een verre meerderheid.
Maar zijn er spionnen?
Vieffan is namelijk een spion in het andere complot.
Die zouden 6 tot 7 mensen moeten hebben.
Nu ben ik bang dat al deze mensen in Noord zitten.
Ik zal Ycaris en maud moeten benaderen om de eerste eilandraad te kunnen overleven.
Maar eerst..... proberen de opdracht te winnen!
Zo ik denk dat ik nu een groot deel al heb opgebiecht.
tot de volgende biecht!
en Ssssst! ::hypocriet::

D*N
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2010, 14:12:31 »
Beste biechtstoel,

Och och och waar ben ik aan begonnen. Ik had zin in leuke puzzeltjes en gezellig gebabbel en misschien een beetje gekonkel of grappenmakerij, maar wordt nu al in de complotten meegetrokken.

Reaver benaderde me al nog voordat de eilandindeling bekend was. Ik ging hier graag op in, want alleen is maar alleen en nu blijkt dat hij al een hele groep (6 of7) bij elkaar heeft. Maar wie zouden het zijn?
Reaver heeft zijn vernietigersoog duidelijk op D*N laten vallen. De arme jongen. Maar ja, ik vertrouw hem ook voor geen meter en bovendien heeft hij volgens mij altijd tijd voor een opdracht (en wat al niet meer), wat hem een gevaarlijke tegenstander maakt.

Maar nu werd ik vandaag benaderd door D*N. Of ik alsjeblieft alsjeblieft met hem wil samenwerken, want hij weet dat Reaver anderen tegen hem op aan het zetten is. Best zielig, maar ik ga voor geen goud met hem mee. Dan ben ik de volgende die er uit ligt. Hoewel.... het stemmen is anoniem, dus niemand hoeft te weten dat ik de dissident ben. Dilemma's dilemma's. Hoe dan ook zal ik D*N nu nog niet laten weten dat ik in Reavers club zit. Misschien hem laten denken dat ik wel bij hem wil horen. Of zeggen dat ik goudeerlijk ben en niet aan complotten doe  ::hypocriet::

Ach, voor het moment doe ik denk gewoon of ik zijn smeekbede nog niet gezien heb en slaap er nog een nachtje over.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2010, 14:15:08 »
reaver doet inderdaad zijn best om de teugels in handen te nemen

hoi marleen ik zou ff annoniem een vraagje willen stellen over het verder beloop van het spel.

Indien er iemand weggestemd wordt, is deze persoon dan nog toegelaten om te posten op enkele topic van het trivial survivor board?   Het zou net het toffe concept wel een beetje in de war sturen indien er een paar slechte verliezers complotten uit de doeken gaan doen...

Ik zou tevens ook willen vragen tot een oproep indien men weggestemd is dat er ook geen pm berichten onder elkaar gestuurd worden aangaande het spel want ook dit zou de sfeer en het strategische gedeelte van dit spel kunnen verzieken.. Jammer genoeg besef ik ook wel dat het niet te controleren valt... maar door het even aan te kaarten en eventueel bij de regels te plakken... er is tot hiertoe nog niemand weggestemd... 

 
Ik ben nu bezig aan een 'achter het forum' Dagboek  waar ik mijn voornaamste zetten  ff uitschrijf met enkele pm uitwisselingen , ik ga na afloop wel toestemming vragen aan deze mensen of ik deze mag gebruiken...)

Ik ben eigenlijk op een evil- Russelachtige gameplay bezig  ;D

Hieronder een voorsmaakje van een mailwisseling...  Ik ben blauw

je kan ook in het geheim naar swifty biechtposts doen gewoon  ff in titel vermelden...dat ze nadien alles mogen lezen maakt me de zaak niet maar wil wel beetje low profile blijven  op het kamp topic heb ik een beetje blufpoker gespeeld om te zien of het ander kamp zou reageren of ze ook al hadden ingezonden...


Volgens mij ben ik in de biechtstoel heel goed bezig iedereen op het verkeerde been te zetten en niet te laten merken dat ik met jou samenwerk, dus zie er eigenlijk niet verkeerds in.

Maar om nog even op die alliantie terug te komen. Eigenlijk weet ik nog steeds niet met wie ik samenwerk. Weet zelfs niet of ze in ons koam of in Zuid zitten.

Je hebt het over via via en dat vier personen niet van ons weten enzo (een beetje als Al Qqaida?). Maar is er dan iemand die wie wel alles weet? En wat is voor mij persoonlijk het voordeel is om in het ongewisse te blijven? Wil niet drammerig overkomen (en al helemaal niet weggestemd worden!), maar zie het voordeel van deze manier van organiseren niet zo  Undecided.

Ik hoor het graag van je .


Momenteel ben ik diegene die noord briefing geeft en ik sta in verbinding met 1 persoon van Zuid...

Qua organisatie is het heel simpel

Als we winnen is er kort overleg met Zuid op wie we zeker geen groene punten mogen geven geven en die verdelen we naar het andere kamp, verliezen we is dat hetzelfde van zuid naar ons toe + moet ik ervoor zorgen dat de mensen van de noorderalliantie ongeveer gelijk blijven.  er is ook een korte ronde waar iedereen z'n zegje tegen mij doet waarom je een bepaalde persoon eruit wil en dan is het op die basis dat we met onze alliantie op 1 persoon stemmen voor exit

In het algemeen zijn we overeen gekomen dat we mensen van de alliantie niet ter sprake brengen in de openbare biecht, prive mag je schrijven wat je wil na afloop mag iedereen lezen wat er geschreven is... Vertellen dat ik alles graag naar mijn hand wil zetten...  is eigenlijk niet zo gunstig voor de alliantie en voor mijn strategie...  Dus graag een aanpassing als het kan...


 >:D >:D >:D >:D

Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #5 Gepost op: 21-12-2010, 14:16:07 »
Na het verlies van de eerste kampproef voelt D*N nattigheid:

Ik denk dat je best moest lachen om mijn vorige prive biecht, hier weer één.
jaja, zou het eerlijk doen, maar reaver heeft mij in het vizier.
prive biecht:


Poehpoeh! Dat was me een dag!
Hele vervelende opdracht!
De letters zoemden door mn hoofd en ik werd er helemaal duizelig van!
Tot half 2 s'nachts heb ik wel doorgewerkt aan de opdracht.
Wel balen als iemand, ook nog van het andere kamp, het juiste antwoord vind.
Wat wel weer beter is, is dat hij een bondgenoot is.
De speculaties starten snel en na enkele seconden nadat het antwoord bekent is wordt er gestuurd over de stemming.
Als alles goed verloopt dan hebben wij 2 stemmen meer en ga ik nog niet naar huis.
reaver heeft bekend gemaakt dat ik als eerst weg mag van hem, en daarna Ycaris.
Doormiddel van vele groene stemmen zal ik door kamp zuid gered worden.
Als de tactiek werkt, is het zwaai zwaai reaver!
Nu alleen nog hopen dat er geen rotte appels in de groep zitten ::ohno::.
Ben benieuwd.
Mijn groene stem ga ik aan marianne geven.
In ruil voor een groene stem aan mij.
Mijn rode stem zal naar reaver gaan.
Tenminste als alles goed gaat.
Maar ik ga maar weer eens checken hoe het ervoor staat!

D*N
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #6 Gepost op: 21-12-2010, 14:17:00 »
Vieffan speelde al direct vanaf het begin gevaarlijk spel (heerlijk ;D)

Ik ben nu al helemaal de weg kwijt. Het is echt verschrikkelijk. Nog voor we echt van start waren had ik al contact met verschillende mensen. Een alliantie hier een alliantie daar ik dacht ik ben wel spion bij iedereen. Behalve dan bij mijn eigen alliantie, die ik vertrouw. Het plan liep helemaal gesmeerd, totdat de stemming eraan zat te komen. Ik beloofde aan iedereen wat en ik wilde te snel gaan. Hopelijk speelt niet iedereen alles door anders ben ik flink de pineut. Voor zover ik het nu over zie zijn er 2 grote allianties. Ik zit in beide... Met de stemming proberen we het hoofd van de andere alliantie eruit te halen. die alliantie is naar het schijnt 'blind', alleen het hoofd weet wie er allemaal precies in zit. Handig, zo kan niemand je verlinken. Maar als ik er nou voor zorg dat het hoofd weg is weet niemand bij wie hij hoort. Behalve ik en mijn alliantie. Moet het survivor leven een stuk makkelijker maken.
Ik speel wel een gevaarlijk spel denk ik. Als mensen er achter komen dat ik in 500 allianties tegelijk zit wordt ik meteen doelwit. Gelukkig kunnen we aardig wat mensen mobiliseren.
De eerste stemming zal waarschijnlijk de grenzen tussen de allianties volledig duidelijk maken. Hopelijk kan ik op de grens blijven en heeft niemand het door.

Leuk feitje: alliantie 1 denkt 8-9 personen te hebben (niet allemaal weten van het grote deel af) en alliantie 2 denkt 8-9 mensen te hebben. Ik ben dus niet de enige die both sides of the fence speelt.

als alles goed verloopt zit ik er volgende ronde nog in en denkt iedereen dat ik een lief klein meisje ben die geen vlieg kwaad doet.
sssttt niet door vertellen hoor!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #7 Gepost op: 21-12-2010, 14:20:35 »
Ook Ycaris speelt dubbelspel, en dat valt niet mee ;D

Beste Biechtstoel,

Daar ben ik dan weer voor een zeer geheime ::gordijn:: biecht.
En er zitten me heleboel dingen hoog hoor, dus ik ben blij dat ik hier mijn hart even kan luchten. Wel heel belangrijk dat niemand me kan horen  ::oordoppen:: en ik hoop maar dat ook afgevallen kandidaten niet op tv deze biechten kunnen volgen, want dan gaat het zeker weten mis met me bij de stemmingen.

Wat is namelijk het geval. Ik ben vreselijk aan het dubbelcomplotten. Reaver had me uitgenodigd voor een pact en daar ben ik op ingegaan. Alleen is maar alleen enzo. En toen kwam D*N ook vragen of ik bij zijn alliantie wilde komen. Met allerlei overtuigende argumenten dat Reaver niet te vertrouwen was etcetera etcetera. Nu weet ik best dat niemand hier te vertrouwen is (ook D*N niet  :o), maar ja, je moet toch keuzes maken.

Eén ding is trouwens een beetje vreemd aan Reaver zijn verhaal. Hij zegt dat we zo veel mogelijk anoniem zijn voor elkaar, met één verbindingspersoon in Noord en één in Zuid, maar hij zegt ook dat hij voor mij heeft moeten lobbyen. Bij wie dan? De verbindingspersoon van Zuid? Als hetmaar bij één persoon is, dan zou ik het niet echt lobbyen noemen. En waarom zou hij een goed woordje voor me moeten doen? Omdat ik misschien niet te vertrouwen zou zijn :o ? Nee dat kan het natuurlijk niet zijn ::rofl::

Nu laat ik Reaver heel tijd in de waan dat ik in zijn pact mee ga en dat ik verder heel naief en lief ben en graag natuurlijk best wil doen wat hij voorstelt, maar ook wel een beetje wil kijken naar wie goede puzzelaars zijn. Nou ja, een beetje het domme blondje dus ::blond::.

Reaver wees me er nog even heel attent op dat je ook geheime biechten kunt doen en dus op de openbare biecht niets belangrijks hoeft te zeggen. Alsof ik dat niet wist  ::trots::! Maar heel erg bedankt hoor, Reaver  ::bravo::.

Volgende stemming moet ik dus volgens het pact van Reaver stemmen op D*N en volgens het pact van D*N op Reaver. Ik doe het laatste. Mijn groene stem gaat waarschijnlijk naar Vieffan, omdat Reaver me dat voorstelde en hij mij beter zal vertrouwen als straks bij het tellen der stemmen blijkt dat iemand inderdaad op haar heeft gestemd, terwijl hij mij heeft voorgesteld dat te doen. Ik hoop dat iemand anders dan de schuld krijgt voor de ontbrekende stem voor D*N.

En nu wordt het dus heel spannend of het lukt Reaver er uit te krijgen, of dat het toch D*N wordt. In beide gevallen zal ik ongetwijfeld weer voor nieuwe keuzes gesteld worden.

Het is wel raar. Enerzijds geniet ik van dit spelletje en mijn eigen doortraptheid. Anderzijds voel ik me er bij vlagen echt heel raar (en naar) onder. Zouden mensen mij dit kwalijk gaan nemen, of kunnen ze de grap er wel van inzien? Misschien doet iedereen het wel en klopt het wat D*N zie, dat ik na hem als volgende slachtoffer genoemd wordt. Zou zomaar kunnen.
Toch beinvloedt die twijfel zelfs een beetje mijn nachtrust. Zou dat minder worden als ik wat meer bedreven raak?

Biechtstoel, je hoort nog van me.


Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #8 Gepost op: 21-12-2010, 14:26:25 »
en dit stuurde koekoe rond aan wat andere kandidaten:

Citaat van: koekoe op 24.10.2010, 09:00:37
Citaat
Heya   ::joehoe::
Ik stuur dit eerst enkel even naar jullie want de anderen ken ik helemaal niet.
Zullen we reaver eens "een peer stoven?"
Hij wil dus 3 dingen:Allereerst enkel Nederlanders proberen eruit te krijgen.

Het spel wil hij dus volledig naar zijn hand zetten en ons voor zijn kar spannen.Ergens in een PM zei hij het niet letterlijk,maar het kwam er op neer dat wanneer hij de samensmelting zou halen,of zichzelf safe voelt,de mensen die hij achter zich gekregen had,er ook zou proberen uit te flikkeren(inclusief degene van jullie kamp die hij benaderd heeft en eventueel op zijn voorstel zouden ingaan......)
In ons kamp zijn MC en Mloesje de enigen die ik een beetje ken,wat de rode stem betreft zijn zij reeds op de hoogte.
Ik denk dus dat ik al weet naar wie mijn rode stem zal gaan.Moest hij er als eerste uitliggen,dan denk ik niet dat hij dit leuk zou vinden    >:D
(Als jullie dit willen uiteraard)gelieve geen groene stem aan reaver geven.

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
 
« Laatst bewerkt op: 21-12-2010, 14:30:30 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #9 Gepost op: 21-12-2010, 14:31:22 »
Beste Swifty,

Hierbij mijn stemmen voor de eilandraad. Ik ga er van uit dat de motivaties pas ná de finale openbaar worden gemaakt. Dat klopt toch? Anders graag de motivaties schrappen.

Mijn rode stem gaat naar Reaver, omdat ik hem voor geen meter vertrouw. Hij doet alsof we samen in een alliantie zitten, maar doet zo geheimzinnig dat ik denk dat het niet echt is. Bovendien heb ik van D*N en van Koekoe gehoord dat Reaver mij er als tweede wil uitstemmen.

Mijn groene stem gaat naar Vieffan. Mocht Reaver er toch in blijven, dan zal hij hierdoor hopelijk mij niet herkennen als de 'mol'.

Gegroet,
Ycaris
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #10 Gepost op: 21-12-2010, 14:35:58 »
reaver er dus uit, en hij ziet zelf in dat ie mogelijk te agressief is geweest:

Als eerste eruit...

Had het ergens wel verwacht, want de anderen deden er naar mijn gevoel veel te lang over met antwoorden via pm.

Goed gespeeld van molcrazy en koekoe, zij waren op de hoogte van 'uiteenzetting' en hebben er mogelijk gebruik van gemaakt. 

Ik heb gegokt wie te vertrouwen in dit spel, erop gespeeld en op beide vlakken verloren...



Bwa spijtig...  Ik had contact met 8 andere mensen, 2 ervan waren op de hoogte als i van hen de boel discreet kunnen overpakken wint moeten ze niet ontkennen dat ik hen een mooie voorzet heb gegeven...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2010, 14:36:29 »
Vieffan is blij ;D

Daar zijn we weer, heb zojuist de stemming gelezen.
Dit was meer dan ik van kon dromen! Wij maar rekenen wat we moesten doen, bleek het dat kamp Noord het zelf al aan het doen was!
Geweldige blindside!
En ook is onze alliantie denk ik niet geheel bekend geworden. Wij hebben voor zover kon onze stemmen gespreid zodat het niet te veel zou opvallen.
Ik ben zeer benieuwd wat volgende opdracht ons gaat brengen. En wie ons nieuwe target wordt.
Ik heb heel veel zin in het einde van de reeks, ben zo benieuwd waar de rest allemaal mee bezig is. En ik kan niet wachten om mijn verhaal uit de doeken te doen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #12 Gepost op: 21-12-2010, 14:38:23 »
Er wordt geboggled in de volgende opdracht. In Kamp Zuid is het ieder voor zich, Kamp Noord doet het heel mooi gezamenlijk. Maar ook dat kan tot wrijving leiden:

Beste biechtstoel,

Was ik vorige keer nog helemaal bang dat ik Reaver er in zou blijven en ik eventueel ontmaskerd zou worden als onbetrouwbaar persoon, blijkt dat hij 7 van de 9 stemmen heeft gekregen  :o Ben benieuwd wie er níet op hem heeft gestemd (behalve hijzelf dan natuurlijk  ;D). Zou het Marlie zijn?

Maar één stem voor D*N. Die moet van Reaver zijn, dus níemand heeft Reavers voorstel gevolgd. Héél apart.

En tot mijn verbazing is er na de stemming nog geen enkele poging gedaan tot het vormen van nieuwe allianties of het bestendigen van oude. Ten minste: voor zover ik weet. Ik heb zelf wel een pb'tje aan Koekoe gestuurd om onze 'vriendschap' te bevestige en ga hetzelfde bij D*N doen. Maar of je dat nu een alliantie kunt noemen?

Voor de tweede opdracht heb ik me bloedfanatiek ingezet. Niet omdat het goed voor me is, ik vind het gewoon lekker. Vraag me wel af en hoeverre het tactisch slim was om me zo te profileren. Enerzijds ben ik natuurlijk onmisbaar voor de groep  ::rofl::, anderzijds kan men me maar een gevaarlijke tegenstander vinden of een irritant hieperdepiepertje  ::hyper::.

Hopelijk winnen we  ::feest::, en anders zie ik bij de volgende stemming wel hoe mijn kamp over me denkt  ::nieuwsgierig::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #13 Gepost op: 21-12-2010, 15:08:29 »
weer een prive biecht,:

beste biechtstoel,

Alles loopt op rolletjes.
Zo fijn dat reaver eruit is.
Een heel probleem minder.
De opdracht wordt erg spannend.
Volgens Marlie gaan we verliezen omdat Ycaris foute woorden heeft gebruikt.
En ldHmolletje heeft meer woorden gevonden.
Vraag me af of het juiste woorden zijn?
Anders wordt het weer een eilandraad.
Ik hoor net van Marlie dat ze er heel erg van baalt dat Ycaris ons teamwork mocht inleveren terwijl zij er heel veel aan heeft gedaan.
Ik mag haar zelfs wegstemmen!
Met andere woorden: ze wil opgeven.
Vind ik wel een beetje zwak omdat het even tegen zit gelijk zo'n uitspraak te doen.
Het past niet in onze tactiek om haar weg te stemmen dus ik ga niet op haar stemmen.
Koekoe word namelijk de  volgende.
Hij heeft vorige eilandraad laten zien dat hij veel invloed heeft.
Hoewel hij niets weet van mijn complot.
Na zijn vertrek zal er niets meer te vrezen zijn.
Dan hebben we een meerderheid in ons kamp en zal ik de eerst paar volgende eilandraden veilig zitten.
We wachten het af!

D*N
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #14 Gepost op: 21-12-2010, 15:11:14 »
Kamp Noord moet weer iemand wegstemmen  (ik laat overigens niet alle stemmen zien bij de Eilandraden, alleen die waar een motivatie bij zat):

vooruit maar, deze keer geef ik een groene stem aan koekoe. die is zo lui dat ,als ik tegenover hem in de finale kom (niet lachen), ik hem zo omver blaas.

privé biecht:

Beste biechtstoel
Plan weg met Koekoe gaat een beetje stroef.
De irritaties tussen Ycaris en marlie lopen hoog op en ze willen elkaar wegstemmen.
Ik heb gelukkig 2 groene stemmen op zak, waardoor ik er sowieso niet uitga.
Maar we zijn nog met 3 mensen die op Koekoe stemmen.
Het doelwit van Koekoe is nog steeds niet duidelijk.
Vieffan zou weer even als spion spelen maar het duurt me te lang.
Dan doe ik het zelf wel hea.
Alleen denk ik dat Koekoe mij niet heel erg vertrouwd.
Ach proberen kan altijd!
Het blijft spannend.
Gelukkig heeft ons team net besloten een goede puzzelaar naar onze kant te halen.
Dat wordt ldHmolletje.
Geluk, want ik had mijn groene stem ook al aan hem beloofd.
Ook handig voor de alliantie want dan kunnen we aan een meerderheid komen in noord!
Ik denk alleen dat na een tijdje mensen moeite krijgen om iemand er keihard uit  te stmmen terwijl het geweldig leuke mensen zijn.
Misschien gaan we op het laatste moment nog wel het hele plan veranderen, wie weet.

D*N

Lief biechtstoeltje,

Ik heb weer heel wat op te biechten  ::sorry::.

Na de vorige stemming is het duidelijk dat niemand meer zo fel durft te complotten als Reaver deed. Het aftasten gaat veel voorzichtiger, maar gebeurt wel degelijk  8).

Het is me inmiddels duidelijk dat D*N, Marlie, Mloesje een zeker overleg met elkaar hebben, zonder tot een echte afspraak te komen. Ze letten wel op dat geen van hen in de gevarenzone komt. En ik word hiervan min of meer op de hoogte gehouden door zowel D*N (die het volgens mij met iedereen doet) als Schulz. Zonder dat ze dat van elkaar weten  ::tandpastasmiley:: Het handige is dat ik de verhalen zo tegen elkaar kan houden om ze op waarheidsgehalte te checken  ::vergroot::.

Verder heb ik ook een gezellig contact met Koekoe. Waarbij we bespreken van wie het wel handig zou zijn als die vertrok.

Tegen geen van drieen lieg ik, maar ik heb tot nog toe ook nooit een hint gegeven dat ik meer contacten heb.

Maar ja, nu lijkt het er op dat er een meerderheid is om Koekoe er uit te stemmen  ::ohno::. Moet ik hem dat nu melden zodat we samen een reddingsactie op touw kunnen zetten ??? Volgens mij is het al een verloren zaak en ik zou me daarmee niet populair maken bij de bende van vier. Ik denk namelijk wel dat ze dat in de gaten zouden hebben. Dus dat doe ik niet.

De enige vraag die toen nog even bij mij speelde was: blijf ik bij mijn voornemen om op MolCrazy of Marlie te stemmen, of stem ik ook op Koekoe, om zeker te weten dat ik het niet ben die er uit vliegt  :o.

Inmiddels heb ik een besluit genomen. Ik stem niet op Koekoe, want dat kan ik ten eerste niet over mijn hart verkrijgen  ::bloos::, en het zou kwaad bloed bij hem zetten, wat ik niet kan gebruiken zodra ik in de finale sta  ::rofl:: én het is denk tactischer om een rode stem bij een ander neer te leggen in verband met volgende stemrondes 8)

Ik heb er op dit moment genoeg vertrouwen in dat ik er in blijf  ::ok::. En mocht dat niet zo zijn, dan zou het onvermijdelijk in de volgende ronde mis zijn gegaan, want dan zit iedereen achter mijn rug om te konkelen  >:(

Nou biechtstoeltje, tot binnenkort dan maar weer en hopelijk is dat niet om mijn eindbiecht af te leggen.......

Je Ycaris



Beste Swifty,

Ik kom even bij je langs om mijn stemmen in te leveren.

Mijn rode stem geef ik aan MolCrazy. Ik heb hier niet echt een goede reden voor, maar ik heb met hem ook geen banden en schop er niemand tegen de schenen mee (en bij Malie misschien wel). Hopelijk stemmen er meer op hem en wellicht kan Koekoe dan blijven. Ik denk dat Koekoe niet snel op mij zal stemmen.

Mijn rode stem gaat naar I-bung. Als alles volgens plan gaat, zijn er al 4 (of zelfs 5?) die op LdhM stemmen zodat die naar ons kamp komt. Meer stemmen is niet nodig. Ibung heeft nog geen stemmen en ik vind haar gewoon grappig! Ik hoop dus dat ze nog wel even in het spel blijft.

Gegroet,
Ycaris


Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #15 Gepost op: 21-12-2010, 15:12:00 »
koekoe weg dus, D*N blij ;D

weer een prive biecht van D*N.

Beste biechtstoel,

Wat een spannende stemming.
Dat scheelde echt maar een haar!
Gelukkig had ik overal aan gedacht en kan ik goed rekenen ::).
om wat speling te hebben zou ik 2 groene stemmen krijgen, alleen één iemand heeft zich daar niet helemaal aan gehouden....
Nouja, plan: WegMetKoekoe is gelukt ::rofl::.
Er kan nu weinig meer mis gaan.
in beide kampen heeft onze alliantie een meerderheid en we weten al precies met wie we naar de samensmelting willen.
Het enige wat we nu moeten doen is onze bondgenootjes tevreden houden en proberen groene punten binnen te halen.
Verheug me op de opdracht!
Hopelijk dan toch een keer rust, en geen eilandraad.
hoewel ik me er natuurlijk wel mee ga bemoeien ::trots::.
Dat was volgens mij ook een beetje een struikelblok.
Ik post heel veel en ik heb het idee dat mensen zich daar aan irriteren....
ik probeer het wat rustiger aan te doen en vooral niet meer naar kamp zuid te gaan zwemmen.
Maar ik ga me nooit helemaal stil houden, dan wordt het toch geen leuke expeditie?
Volgende slachtoffer noord: Molcrazy
Volgende slachtoffer zuid: Ibung

D*N
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #16 Gepost op: 21-12-2010, 15:12:36 »
De volgende opdracht, de rebus, wint Noord.
weer een privé biecht over de opdracht:

Beste biechtstoel,

Deze opdracht wou ik echt winnen.
Ik was waarschijnlijk de eerste die de opdracht te pakken had.
Snel de rebus proberen op te lossen.
Met een beetje hulp van mloesje.
De zin had ik gelukkig snel kunnen vinden.
Was even bang dat mloesje de groene punt ook zou claimen.
Maar daar kwam gelukkig verandering in.
Ik nam de leiding en de andere kandidaten gunden mij de groene punt.
Erg mooi!
Zuid naar de eilandraad,
Ik hoor dat bondgenoten Vieffan en elise onder vuur staan.
Niet zo best dus, moet ze maar gaan helpen!
Het dilemma is dat marianne,ook een bondgenoot van mij, op elise gaat stemmen.
Dat moet ik voorkomen maar ze mag niet weten dat ik in een complot zit met elise.
Moeilijk hoor.
Gelukkig gaan er al vier mensen voor ibung!
Missie: WegMetIbung  ::rofl::
verheug me op de volgende opdracht!

D*N
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #17 Gepost op: 21-12-2010, 15:16:19 »
Buiten echt grote complotten zijn er ook kleine stemafspraakjes en dealtjes:

biecht op 4 november.
vanmorgen kreeg ik een pm. van ycaris van noord. blijkbaar zit er op noord iemand die goed op de hoogte is van wat er zich op zuid afspeelt. wie is de mol van zuid?????? gek dat ik meteen dolfie verdenk. die moet ik goed in de gaten houden.
in ruil voor een groene stem heb ik ycaris wat informatie gegeven die ze bij de stemming vanavond kan gebruiken. wel een beetje cryptisch want je weet maar nooit.

Vandaag gelukkig alleen een groene stem te vergeven.

Ik geef hem (weer) aan Ibung. Sinds vandaag hebben we contact via de flessenpost. Ik wil graag helpen haar er voorlopig in te houden. En hopelijk krijg ik er nog een groene stem voor terug ook.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #18 Gepost op: 21-12-2010, 15:16:30 »
Elise valt af...

Elise eruit! Dat is heel vervelend, onze eerste alliantie partner is gevallen. Maar naar het schijnt niet omdat ze haar verdachten van een alliantie. de Core alliantie bestaat nog maar uit 3 mensen, misschien dat we Schulz erbij gaat betrekken. Die was erg betrouwbaar tegenover Elise.
Ik word toch wel een beetje bang, elise die eruit gaat omdat ze niet genoeg aanwezig was. Ik had het ook best druk en volgende week tentamens dus weer druk. Ik moet gewoon regelmatig een berichtje posten en doen alsof ik veel aanwezig ben, maar ondertussen.
Ander vervelend punt is dat ik nu de enige van onze core alliantie in Zuid zit. LDHmolletje blijkt ook niet echt te vertrouwen zijn dus onze alliantie lijkt een beetje af te brokkelen.
Dolfie moet er zo snel mogelijk uit, ik verdenk haar ervan leider te zijn van een alliantie. Deze test moeten we winnen, als we het verliezen dan wil ik KD weer terughalen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #19 Gepost op: 21-12-2010, 15:17:15 »
De fotopuzzel wint Zuid weer.

Hallo biechtstoel,

Zo hé: twee opdrachten achter elkaar gewonnen  ::boogie::! Dat betekent dat ik bij de vorige én bij de volgende stemronde alleen een groene stem hoef(de) weg te geven en niet voor mijn eigen hachie hoef(de) te vrezen. Ik wil er echt niet uit, want ik heb het enorm naar mijn zin hier op het eiland  ::cheerleader::!

Ik vind het echt jammer dat Koekoe er uit is gegaan. Hij zorgde voor veel gezelligheid. Zijn spookachtige aanwezigheid  ::spook:: vind ik ook wel spannend, maar is toch niet hetzelfde. Mag niet eens meer per pm contact met hem openemen  >:( Als ik had geweten dat het er zo om zou spannen met D*N, had ik (hard maar waar) op D*N gestemd. Hem vertrouwde ik minder dan Koekoe en je zult zo wel horen waarom dat gevoel alleen maar sterker is geworden.

Vóór de vorige stemronde heb ik maar eens contact gezocht met Zuid, en wel met Ibung. Ik ben er vrij zeker dat zij niet bij de D*N-kliek hoort en wilde wel eens weten wat daar echt speelt. Gelukkig reageerde zij uitermate positief op mijn toenaderingspoging  :D

Na wat heen-en-weer-ge-pm, heb ik haar beloofd op mij te stemmen en zij zou op mij stemmen. Ik heb haar toen ook maar eens gevraagd of ze wist wie mij in vorige twee rondes een stem had gegeven. D*N had beide keren immers gezegd dat hij een groene stem voor mij had geregeld. Ibung gaf als antwoord dat zij 1x op mij had gestemd en niet wist wie die andere stem had gegeven. Dus: of D*N heeft gelogen, of zijn vriendinnen van Zuid hebben tegen hem gelogen.
Vanaf nu houdt ik D*N aan het lijntje. Ik lieg niet, maar schrijf alles zo op dat het lijkt alsof ik achter hem sta, maar dat helemaal niet doe. Zo denkt hij nu waarschijnlijk dat ik , op zijn verzoek, een groene stem aan Elise heb gegeven, terwijl die toch echt naar Ibung ging  >:D. En daarmee is Ibung op het nippertje gered  ::feest::

Volgende groene stem gaat denk weer naar haar  ::jaja::

Bij de laatste eilandraad kreeg ik wel 3 groene stemmen   :o en dat lijkt er dan weer wel op dat D*N wat voor me geregeld heeft, dus misschien moet ik mijn mening nog herzien.

Met Schulz ben ik nog steeds lekker aan het pm-en en ook op het eiland is het gezellig. Dat laatste geldt ook voor KD (en zijn interim G_a) en voor MC. Marlie mag mij overduidelijk niet. Ik weet niet precies waarom, maar het is wel vervelend, want bij elke eilandraad levert dat me een gegarandeerde rode stem op. Ik hoop dat ze niemand mee krijgt. Of ik haar daarom ook zo snel mogelijk weg wil hebben? Dat weet ik nog niet.

En of M@ri@nne van Zuid nou iets tegen me heeft of gewoon leuk loopt te plagen voor de gein, zal hopelijk snel duidelijker worden.

Ik ga maar weer eens aan mijn contacten werken.

Daaaag biechtstoel.
Keep calm and eat chocolates!