Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
382 gasten en 6 vaste bezoekers (Gupp, Starlight, Tunnelgraver, D*N, Bodejos, LdHmolletje)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 102
  Print  
Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 209793 keer)
Lukie4
Global Moderator

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #20 Gepost op: 13.02.2011, 16:49:17 »

ik heb ooit iets via Djoser gedaan.
Dat was dus georganiseerd maar dan wel met auto's.
Dat betekende dat je met 3 of 4 in een auto werd ingedeeld en dat je het eindpunt van die dag wist. Daar was een hotel gereserveerd. hoe je er kwam, hoe laat je er kwam, kon je zelf beslissen in je auto. Wij waren met een groep van 15 toen. En hadden als snel vaste voorkeuren van auto's en mensen. Was ideaal, toch niet alleen, veel vrijheid maar toch weinig te regelen en het rijden was dus ook af te wisselen.

Ik heb toen LA, san francisco, grand canyon, las vegas, yosemite, ayers rock en nog veel meer bezocht. Ik vond het een top reis Duimen omhoog!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Vieffan
Actief Lid
Aanspreekpunt Realityworld

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #21 Gepost op: 13.02.2011, 17:08:04 »

Wij hebben paar jaar geleden een reis door zuidwest amerika gedaan. Daar is niet alleen de kust maar ook iets meer naar binnen het land erg leuk en mooi. De twee keer dat wij een rondreis hebben gemaakt gingen wij vooral voor de natuur, dus veel/vrijwel alleen natuurparken gezien.
Wij (mijn ouders) hebben het zelf geregeld, maar zijn wel naar informatie avonden geweest. Alles zelf organiseren kost iets meer moeite, maar je kunt het programma wel helemaal op je eigen behoeften afstemmen. We hebben met een camper rondgereisd.

Het waren de twee beste vakanties van mijn (korte) leven. Als je foto's/tip/wat dan ook wilt kun je pm'en.
tdietz

too hot to be true

« Antwoord #22 Gepost op: 13.02.2011, 17:22:05 »

wat leuk om allemaal te lezen wat jullie hebben gedaan
wij hier thuis zijn van plan om dit jaar is een keer uit te pakken en niet gewoon een luier vakantie in portugal te doen

maar ik meld hier wel als het vast staat waar we heen gaan, want wie weet komt het toch niet uit Tongue
sowieso weet ik niet het hele plan

@sprien: een vriendin van mij had vorig jaar een half jaar lang door de USA rondgetrokken, met een groep amerikanen door de wildernis enzo, kamperen over rivieren trekken enzo, vond ze heel erg leuk
maar dat is niet echt een zomervakantietje

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #23 Gepost op: 13.02.2011, 19:17:25 »

Als je wat van oost én west wilt zien, moet je denk ik van oost naar west vliegen. Met de auto ben je véél te lang onderweg. Tenzij je echt een maandje of 2 van plan bent te gaan.  Wink Vliegen binnen Amerika hoeft niet veel te kosten.

Ik ben 3,5 week geweest. Eerst 6 dagen New York gedaan (met vanuit daar een dagtrip naar Washington - niet doen, is echt dodelijk vermoeiend), en toen 2,5 week Californië. Aangevlogen op San Francisco, na een paar dagen een auto gehuurd, via wat nationale parken naar San Diego gereden en toen via LA weer terug naar huis. Als je Californië gaat doen, zijn San Francisco en en San Diego echt een must, erg leuke steden en de omgeving is prachtig. LA is niet zo heel bijzonder (of je moet van al die pretparken er omheen houden).

Als je al met een groepje bent, zou ik met die groep op pad gaan en niet nog eens met een hele groep op reis gaan. Tenzij je zoiets als Lukie doet natuurlijk, maar ik vind Djoser wel vrij prijzig (kwaliteit is daarentegen wel goed). Voor mijn vakantie naar Canada in 2012 gaan we ook alles zelf regelen, omdat je het dan helemaal naar je eigen wens kunt afstemmen (en daarnaast kan ik als reisagent hier en daar nog wat korting krijgen, dus is het voor mij uiteindelijk goedkoper om het los te doen  Grin).

Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #24 Gepost op: 13.02.2011, 21:31:09 »

Ik heb toen LA, san francisco, grand canyon, las vegas, yosemite, ayers rock en nog veel meer bezocht. Ik vond het een top reis Duimen omhoog!
Hadden jullie geen TomTom bij je? Die Rock ligt namelijk in Australie......

Molegon, Molland
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #25 Gepost op: 13.02.2011, 21:33:20 »

ow andere rock dan Grin  Archers was het Grin

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Daisy
Global Moderator

« Antwoord #26 Gepost op: 13.02.2011, 21:34:04 »

Hadden jullie geen TomTom bij je? Die Rock ligt namelijk in Australie......

Mmm ... waarschijnlijk heeft die smak die hij vorig jaar tegen Ayers Rock maakte toch meer schade aangericht dan ik dacht. Grin

Nîcky
Winnaar pool De Farm 2005

Wie is de .... Mol???

« Antwoord #27 Gepost op: 13.02.2011, 22:56:44 »

Hoi Sprien alles goed?  Zwaai

Ik ben in 2008 met 3 belgische vrienden naar Denver gevlogen en vanuit daar een auto gehuurd en richting Colorado Las Vegas en Los Angeles gereden wat je ook zou kunnen doen is in plaats van Los Angeles naar San Francisco te rijden of allemaal kan ook is ook een optie het ligt er maar net aan wat je wilt zoiets zou ik als ik jouw was doen. Duikertje is daar ook geweest die kan je er ook vast wel wat over vertellen aangezien die ook Amerika fan is en Daisy ook..... Smiley en als je goedkoop wil vliegen ga dan niet vanaf Schiphol wij gingen toen vanuit Brussel 570 euro voor een retourtje naar Denver en de terugweg vlogen we vanaf LAX Los Angeles airport. Joehoooeee Zwaai succes!!
Sprien

Kleine hamsters, grote avonturen!

« Antwoord #28 Gepost op: 15.02.2011, 11:59:04 »

Leuk om te lezen allemaal! Dank voor de tips allemaal! Krijg er een beetje de kriebels van hahaha.

The sun came up and reality set in.
Bodejos

« Antwoord #29 Gepost op: 19.02.2011, 12:12:04 »

*Bodejos stoft intussen al zijn reiskoffer af*

Over twee weken plus 1 dag ben ik onderweg naar Lissabon.

Molegon, Molland
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #30 Gepost op: 19.02.2011, 16:22:07 »

Ik zit nu in Denemarken en ik kom net uit de jacuzzi Snappie?

I'm young and in love
KD.

Make ONDERTITELS great again!

« Antwoord #31 Gepost op: 19.02.2011, 17:32:08 »

Zo'n reis door de VS lijkt me ook wel eens mooi. Cheesy Houd er wel rekening mee dat jij daar nog geen auto kunt huren, Sprien (minimum leeftijd: 25). Of je moet bereid zijn echt gigantisch veel bij te betalen. Droevig

Ik ga dit jaar naar Borneo. Tongue Dan ga ik ook naar het eiland waar Expeditie Robinson afgelopen jaar is opgenomen!  Grin

Ik zit nu in Denemarken en ik kom net uit de jacuzzi Snappie?
Roll Eyes Lekker dan...  talk to hand

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
Loezel

« Antwoord #32 Gepost op: 19.02.2011, 18:52:10 »

Wordt een beetje jaloers van alle verhalen. Maar ja, ik kies er zelf voor om komende jaren al mijn geld in mijn studie te stoppen. De vakanties komen daarna dan wel weer.  Volmondig Ja
Ibung

zurkeltrutte?.

« Antwoord #33 Gepost op: 19.02.2011, 20:22:56 »

Wij gaan volgend jaar naar kalimantan (waarschijnlijk)

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #34 Gepost op: 19.02.2011, 20:54:31 »

Dat zijn allemaal fantastische reizen! Hopelijk volgen wel de foto's!

Ich bin ein Bärliner!
Daisy
Global Moderator

« Antwoord #35 Gepost op: 3.03.2011, 19:37:07 »

Canada was de bedoeling, maar dat is uitgesteld naar 2012. Op zeker iig een weekje Italië (incl. Rome) en een weekje zuid-Duitsland nu. Volmondig Ja Komt vast nog wel een stedentripje bij en met m'n werk weet je het nooit (alhoewel ik vrij onderdaan de lijst sta door m'n tripje naar SFO in 2009) Undecided

En het stedentripje is geboekt. Kopenhagen is het geworden. Volmondig Ja

LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #36 Gepost op: 4.03.2011, 11:56:50 »

Mijn vakantie is ook definitief geboekt! Lekker 17 dagen naar Allhallows-on-Sea!

Ich bin ein Bärliner!
Bodejos

« Antwoord #37 Gepost op: 4.03.2011, 15:20:28 »

En het stedentripje is geboekt. Kopenhagen is het geworden. Volmondig Ja
Doe je mijn dinnetje de groeten? Die met die vissenstaart?

Molegon, Molland
Dwaastoo

« Antwoord #38 Gepost op: 4.03.2011, 19:41:06 »

Kopenhagen... leuke stad voor een stedentrip... Tivolipark rond kerstmis...prachtig (maar ook buieten de kerst zal het zeker heel mooi zijn Roll Eyes

Als je die 'din' van Jos de groeten wil doen moet je overigens wel een paar goede wandelschoenen meenemen Wink

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"
Daisy
Global Moderator

« Antwoord #39 Gepost op: 4.03.2011, 19:42:11 »

Is die al terug? Of zit ze nog in China?

Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 102
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005