Auteur Topic: Ferdi is (niet) de mol!  (gelezen 66915 keer)

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 4-05-2003, 23:22:03 »
Met de mol is blijkbaar alles mogelijk.

Zoals ik al eerder zei, zijn er nogal wat aanwijzingen dat hij terugkomt. En dat moet ook wel, als mol zijnde.
Ik denk dat hij niet de volgende aflevering, maar de aflevering daarna terugkomt. Het verhaal zal zijn dat hij een "vrijstelling" in de vorm van een nep-executie heeft gekregen in ruil voor een dag niet meedoen, dus ook geen informatie kunnen verzamelen over de mol. Hij zal zeggen dat niet erg gevonden te hebben, want hij weet toch zeker dat het Chandrika is.
Waarschijnlijk was ook een voorwaarde voor de vrijstelling dat hij een ander in de groep zo gek moest krijgen de rol van mol te gaan spelen, zodat er de komende aflevering wel gesaboteerd wordt. Elise gaf aan dat te willen doen.  
 
Mark my words...







« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 23:26:00 door elisabeth »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #221 Gepost op: 4-05-2003, 23:35:30 »
Met de mol is blijkbaar alles mogelijk.

Zoals ik al eerder zei, zijn er nogal wat aanwijzingen dat hij terugkomt.

BLAAT

Komt Ferdi terug dan?? Nepexecutie?? Ik denk het niet hoor, waarom zouden ze? Volgens mij is hij niet de mol, hij is gewoon irritant.








Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #222 Gepost op: 5-05-2003, 00:26:22 »
Met de mol is blijkbaar alles mogelijk.

Zoals ik al eerder zei, zijn er nogal wat aanwijzingen dat hij terugkomt. En dat moet ook wel, als mol zijnde.
Ik denk dat hij niet de volgende aflevering, maar de aflevering daarna terugkomt. Het verhaal zal zijn dat hij een "vrijstelling" in de vorm van een nep-executie heeft gekregen in ruil voor een dag niet meedoen, dus ook geen informatie kunnen verzamelen over de mol. Hij zal zeggen dat niet erg gevonden te hebben, want hij weet toch zeker dat het Chandrika is.
Waarschijnlijk was ook een voorwaarde voor de vrijstelling dat hij een ander in de groep zo gek moest krijgen de rol van mol te gaan spelen, zodat er de komende aflevering wel gesaboteerd wordt. Elise gaf aan dat te willen doen.  
 
Mark my words...
Wat een onzin zeg. Accepteer gewoon dat ie eruit is en dus de mol niet is.







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 5-05-2003, 00:30:59 »
Wat een onzin zeg. Accepteer gewoon dat ie eruit is en dus de mol niet is.

het zou de eerste keer in de molgeschiedenis zijn als ze de "mol" weg zouden sturen in de executie en dan later terug laten komen. Het programma duurt nu al lang... met 2 afleveringen zonder afvallers. En dan nu nog Fuuurrrrdi terug laten komen? Met z'n vijven de finale in zeker... grapjas ;)








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #224 Gepost op: 5-05-2003, 01:34:04 »
Gut, ReneB als je dit leest laat ook even wat van je horen...

Het praat moeilijk met een mond vol tanden, maar ja, ik was toch sprakeloos....

OK. Geen probleem. Ik heb een zwaar onderbouwde keuze voor mijn mol gehad en het enige argument tot nu toe dat het die keuze weer sprak/spreekt is het definitieve en alles zeggende argument: ROOD. Ferdi terug? Geloof ik pas als ik 'm weer zie, maar daar reken ik in het geheel niet op.

Toch hoop ik dat het jullie ook opgemerkt hebben dat ik verder keek als Ferdi lang WAS. Link 28 met Ron en Elise, Titanic en zeilopdracht komen bij mij boven. Ik ga met gepaste bescheidenheid met met evenveel enthousiasme verder op zoek naar de mol.

Is het Elise? Ze is aan boord (analogie Titanic), draagt bij aan de desinfo rond 28, verwendag (dag geld Lumberjack), autostunt, karaktereigenschappen, de niet terzake doende opdacht van het vinden van een hotel ... Of toch niet vanwege Sacacomie en doet ze wel haar best om aan boord van de heli te komen?

Ron dan? Gokt verkeerd, loopt het huisvoorbij met een grote lading linten, schiet op iedere vrijstelling... Of ook niet omdat ie de spiegelopdracht probeert te redden, sneller in de boomklimt (volgorde?), de attributen op het eiland vindt en darmee 5000 in de pot houdt?

Is het Rene? Geeft zijn beroep hem zoveel vertrouwen in de groep dat ie er lustig op kan mollen, de sleutels en het aantal treden, ging de laser langdurig uit, North Face, George aanspreken, zelf wel op tijd op metrostation... Of pleiten er voldoende zaken tegen Rene als mol, zoals de koker pakken, het vinden van de boom ?

Chandrika. Wat moet ik eigenlijk met Chandrika. Op welke wijze heeft zij een negatieve impact op het geld in de pot. Doet ze dazt op z'n geraffineerde manier, dat niemand het ziet? Als een magiër? Ze zal bestwel vlug met haar vingers zijn (gebarentaal), maar wat is haar rol in het geheel. En ging Ferdi er niet uit omdat ie op Chandrika stemde? Of zeggen die verdenkingen nog steeds niet zo veel, dat we er conclusies aan kunnen verbinden.

Confused? I do am since last episode... Ik meld mij weer in het net als de video heb teruggezien.








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #225 Gepost op: 5-05-2003, 10:29:06 »
Ik zal nog één keer reageren, tot het moment dat Ferdi terugkomt.

Jullie vergeten dat de mol een vrijstelling kan krijgen, terwijl dat geen functie heeft, meedoet met de test terwijl dat geen functie heeft, enz. De programmamakers hebben gedacht: dat kan de mol ook een executie krijgen, terwijl dat geen functie heeft, behalve dan dat de schijn wordt opgehouden dat hij/zij een normale kandidaat is.

Ik denk dat dit een stunt is omdat het de laatste serie is.
 
Maar we spreken elkaar en in neem aan het eind graag de lofuitingen in ontvangst.


PS. Dat ik al een week niet mag reageren op de officiële site (reageerbalkje is uitgeschakeld) is al een teken aan de wand... Ik heb één zinnetje kunnen plaatsen vlak na de laatste uitzending (zie aldaar de tread "Ferdi=de mol" bij naam "Runwild") en daarna werd ik meteen weer geblokkeerd.







« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 11:09:51 door elisabeth »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #226 Gepost op: 5-05-2003, 11:21:21 »
Keep on dreamin'   :D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #227 Gepost op: 5-05-2003, 12:37:42 »
"Ik wist het" ... Ach, flapt hij er spontaan uit...
Nee dus! Hij wist het ook echt!
Mol Ferdi kan lekker een een tijdje uitrusten en daar was hij wel aan toe zo te zien. Hij komt terug, maar wanneer precies? In ieder geval voordat de mol bekend wordt gemaakt, want dat is Ferdi himself.
Is er nou niemand die het ziet? Ben ik de enige in Nederland?


paranoialalalaa!  :P

@ Lauren: Ferdi kwam met het idee om een pact te sluiten. Ze hebben (volgens Elise) elkaars informatie laten zien, maar op tv zag je alleen dat Ferdi zijn informatie aan Elise liet zien. Ze hebben alles aan elkaar verteld over hun verdenkingen. (Conclusie: Iedereen zit op Chandrika.) Elise moet verwarring stichten door voor mol te gaan spelen, waardoor Ron verward uit en verkeerd stemt








Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #228 Gepost op: 5-05-2003, 13:17:46 »
Ik zal nog één keer reageren, tot het moment dat Ferdi terugkomt.

Jullie vergeten dat de mol een vrijstelling kan krijgen, terwijl dat geen functie heeft, meedoet met de test terwijl dat geen functie heeft, enz. De programmamakers hebben gedacht: dat kan de mol ook een executie krijgen, terwijl dat geen functie heeft, behalve dan dat de schijn wordt opgehouden dat hij/zij een normale kandidaat is.

Ik denk dat dit een stunt is omdat het de laatste serie is.
 
Maar we spreken elkaar en in neem aan het eind graag de lofuitingen in ontvangst.


PS. Dat ik al een week niet mag reageren op de officiële site (reageerbalkje is uitgeschakeld) is al een teken aan de wand... Ik heb één zinnetje kunnen plaatsen vlak na de laatste uitzending (zie aldaar de tread "Ferdi=de mol" bij naam "Runwild") en daarna werd ik meteen weer geblokkeerd.

Oh ik hoop zo dat je gelijk hebt. Dat zou ik echt gaaf vinden en heb ik mijn mol weer terug. Het klinkt wel als een droom, maar ja sommige dromen komen uit!







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #229 Gepost op: 5-05-2003, 13:29:45 »
PS. Dat ik al een week niet mag reageren op de officiële site (reageerbalkje is uitgeschakeld) is al een teken aan de wand... Ik heb één zinnetje kunnen plaatsen vlak na de laatste uitzending (zie aldaar de tread "Ferdi=de mol" bij naam "Runwild") en daarna werd ik meteen weer geblokkeerd.

Ook als je opnieuw naar het Forum of de website in z'n geheel surft?







« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 13:30:12 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #230 Gepost op: 5-05-2003, 13:40:42 »
Ik zal nog één keer reageren, tot het moment dat Ferdi terugkomt.

Jullie vergeten dat de mol een vrijstelling kan krijgen, terwijl dat geen functie heeft, meedoet met de test terwijl dat geen functie heeft, enz. De programmamakers hebben gedacht: dat kan de mol ook een executie krijgen, terwijl dat geen functie heeft, behalve dan dat de schijn wordt opgehouden dat hij/zij een normale kandidaat is.

Ik denk dat dit een stunt is omdat het de laatste serie is.
 
Maar we spreken elkaar en in neem aan het eind graag de lofuitingen in ontvangst.


PS. Dat ik al een week niet mag reageren op de officiële site (reageerbalkje is uitgeschakeld) is al een teken aan de wand... Ik heb één zinnetje kunnen plaatsen vlak na de laatste uitzending (zie aldaar de tread "Ferdi=de mol" bij naam "Runwild") en daarna werd ik meteen weer geblokkeerd.


sure, en Elvis leeft en gaat een duet opnemen met Tupac Shakur. Oh, wacht even, ik krijg een smsje van John Lennon..
Ferdi is niet de mol, live with it. Zo'n stunt zouden ze niet kunnen maken, simpelweg omdat niemand dat zou accepteren. En wat moet de mol dan nog mollen? Hallo, das wel de essentie van het mol-zijn hoor. Maar ik reageer nog wel eens, want ik moet nu even lunchen met Kurt (cobain ja).







No Milk today???

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #231 Gepost op: 5-05-2003, 13:57:30 »
Ook als je opnieuw naar het Forum of de website in z'n geheel surft?

Nee echt niet Reneb, net weer gekeken op die site en nog steeds staat m'n reageerbalk uit.

[Leuke reactie van Milk trouwens! :)]







« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 13:58:32 door elisabeth »

Offline Mollenvlo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #232 Gepost op: 5-05-2003, 14:54:14 »
De Astrid-aanhangers(waaronder ik) hadden ook de hoop dat ze terug zou komen toen ze er met de poet vandoor ging... Maar nee.... Er zijn er nog 4 over .De enige die er misschien weer bij komt is George...Mol der mollen!!!








Krabben helpt niet, Mol!!!!!

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #233 Gepost op: 5-05-2003, 14:57:41 »
't Is echt niet te geloven, maar als ik het hem afgenomen interview nog eens goed in mij opneem, gaat hij waarschijnlijk nog steeds uit van Chandrika als mol... ???







Thank U

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #234 Gepost op: 5-05-2003, 16:45:34 »
Met de mol is blijkbaar alles mogelijk.

Zoals ik al eerder zei, zijn er nogal wat aanwijzingen dat hij terugkomt. En dat moet ook wel, als mol zijnde.
Ik denk dat hij niet de volgende aflevering, maar de aflevering daarna terugkomt. Het verhaal zal zijn dat hij een "vrijstelling" in de vorm van een nep-executie heeft gekregen in ruil voor een dag niet meedoen, dus ook geen informatie kunnen verzamelen over de mol. Hij zal zeggen dat niet erg gevonden te hebben, want hij weet toch zeker dat het Chandrika is.
Waarschijnlijk was ook een voorwaarde voor de vrijstelling dat hij een ander in de groep zo gek moest krijgen de rol van mol te gaan spelen, zodat er de komende aflevering wel gesaboteerd wordt. Elise gaf aan dat te willen doen.  
 
Mark my words...
Nou sorry hoor, maar ook ik denk dat je echt doordraaft... Ferdi is er gewoon uit, is niet de mol en komt nooit meer terug PUNT







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #235 Gepost op: 5-05-2003, 17:23:58 »
't Is echt niet te geloven, maar als ik het hem afgenomen interview nog eens goed in mij opneem, gaat hij waarschijnlijk nog steeds uit van Chandrika als mol... ???
Haha..ja grappig. Hij dacht ook nog steeds dat iedereen op Chandrika had gestemd  :D
Maar goed, hij zal er nu vast anders over denken, vooral als ie dit forum leest ;D








Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #236 Gepost op: 5-05-2003, 17:31:17 »
Ik ga nog even door op mijn theorie dat Ferdi terugkomt, en dat ze in feite de mol hebben geëxecuteerd.
Want er is een muzikale aanwijzing:
U2: jij ook (de mol), Ferdi tegen Elise
I got you under my skin: Elise heeft Ferdi "under her skin", want ze heeft de mol-rol op zich genomen.

Het plaatje wordt compleet.








Anonymol2

  • Gast
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #237 Gepost op: 5-05-2003, 17:38:07 »
Ik ga nog even door op mijn theorie dat Ferdi terugkomt, en dat ze in feite de mol hebben geëxecuteerd.
Want er is een muzikale aanwijzing:
U2: jij ook (de mol), Ferdi tegen Elise
I got you under my skin: Elise heeft Ferdi "under her skin", want ze heeft de mol-rol op zich genomen.
Het plaatje wordt compleet.

U2 heeft ook een nummer dat Exit heet. Ajb Elisabeth, zie nu toch eens in dat een Exit bij WIDM ook echt een Exit is. En als je Ferdi mist, moet je maar naar de terugblik aflevering kijken dan schuift ie weer aan, eerder niet.







« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 17:38:54 door Anonymol2 »

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #238 Gepost op: 5-05-2003, 17:46:08 »
Jawel, U2 heeft zoveel nummers, maar ze hebben er maar EEN samen met Frank Sinatra (ze zitten allebei in muzikale fragment) opgenomen, namelijk: I GOT YOU UNDER MY SKIN !!!

Trouwens, ik denk nu dat hij terugkomt in vermomming. Samen met George.









« Laatst bewerkt op: 6-05-2003, 18:15:36 door elisabeth »

Anonymol2

  • Gast
Re:Ferdi is (niet) de mol!
« Reactie #239 Gepost op: 5-05-2003, 18:05:00 »
Jawel, U2 heeft zoveel nummers, maar ze hebben er maar EEN samen met Frank Sinatra (ze zitten allebei in muzikale fragment) opgenomen, namelijk: I GOT YOU UNDER MY SKIN !!!

Volgens mij begreep je mijn hint naar jou toe niet, ik wil zeggen dat je moet inzien dat Ferdi exit is, en dus ook niet meer terug zal komen.